Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

 A co takhle toyota. Mám aurise comby v hybridu 2014 a naprostá spokojenost.
 

Tam by neměl ten zážitek když jde mezi intervalama dolevat olej :)) Blby taky je ze pak nemůžes vypisovat na fóra o tom jak je dvouhmota, dpf a egr na hovno, kterej motor je dobrej a kdy se to začlo srat. Takže se pak muže člověk cítit odstrcenej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@AndyAaronJá kupoval Focuse MkII tady, bouhužel pro tebe benzín momentálně v nabídce nemají, https://www.d1cars.cz/car-type/ford-focus-1-5-ecoblue-led-denni-sv-tempomat-nabidka-a37-22/ ač jsem měl 1.6 Tdci což měl být asi nejhorší motor pro FoFo nemůžu na něj říct křivého slova, auto šlo pryč ve 300 tis. km, původní vstřiky, turbo , Egr, DPF, emisema procházel bez problémů. Spíš záleží na předchozím majiteli, jestli to nezhuntoval. Náhradu jsem vybral u Volva, když to koupíš přes dealera tyk by to nemusela být nutně past, navíc mají i program pro ojetiny, kde je sleva na díly i na práci, třeba výměna baterie mě přišla na 3 500,. i s prací, olejový servis nabyl o moc dražší než na stejně starou Octavii. A do V60 by se psi vejít mohli. https://www.volvista.cz/ojety-vuz/volvo-v60-t4-summum-cz-1-maj-rezervace-06548368 

Snímek obrazovky 2022-04-09 v 12.17.20.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už tady ty auta zazněly, ale já bych se rozhodoval mezi Focusem 1.5 EB, nebo tím Aurisem buď 1.6 atmosféra, nebo nějaký ten hybrid klidně. V Mondeu jsem měl "problémový" 1.6 EB a bylo to super svezení a neřešil jsem nic, chtělo se to k tomu jen chovat (aditiva, zahřívat, dochlazovat, apod.). Prodal jsem to v 165 tis km. Navíc ty 1.5 EB už měly ty neduhy vyřešené. Hlavně to chce točit a ne to šmrdlat v nízkých otáčkách. 
Auris máme v rodině s 1.6 atmosférou v kombi, a ačkoliv je to moc fajn auto, tak třeba za mě si nesedne už fakt nikdo. A v té Kuze bych zase potřeboval sedačku ještě o trochu dozadu a už to nejde, takže to bude stejné s tím Focusem.
Volvo z Volvo Selekt není záruka v podstatě ničeho, je to běžný bazar a už to taky řadu idí vypeklo. Když už, tak ať je to auto, který spadá do Selektu a má tu záruku.
Je to složité, chce to vyzkoušet. Já třeba namlsaný Mondeem už menší auto nechci, takže můj vysněný Outbeck (aktuální auto) přestože působí jako kolos, tak kufr je oproti Mondeu slabota, ale tak tam jsou přednosti jinde :) Přeju ať vybereš dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, sejkoram napsal:


Tam by neměl ten zážitek když jde mezi intervalama dolevat olej :)) Blby taky je ze pak nemůžes vypisovat na fóra o tom jak je dvouhmota, dpf a egr na hovno, kterej motor je dobrej a kdy se to začlo srat. Takže se pak muže člověk cítit odstrcenej

🙂 🙂 jj, jsi sociálně v hajzlu, jen jezdíš a nic si neužiješ... Znám to s Priusem  🙂

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tome, to je fair point. Proto pisu, ze ted pujdu ta auta vyzkouset.
Nebo mas nejaky konkretni typ?
Jako rad bych si vozil prdel v S-klade s masaznima sedackama, ale jak zjistuju, tak s mym budgetem 300k zrovna “moc humbuku v hospode” neudelam.

Jeste abych to upresnil, psal jsem budget 300-400. Je to tak, ze tech 300 ted nekde vyskrabnu, cokoliv nad budu muset resit nejakou pujckou.


Jestli najdes v budgetu Civica Tourer (na tipcars jsem koukal je jeden a na mobile jich je asi o dva vic..) tak ho vem.. podle me budes spokojen! To auto v nocem nevynika, ale kazdy detail te potesi.
Rad na neho vpominam a to nemam (tuk tuk) zadny problem zatim ani s .. co se fordu tyce, kdyz jsem se o nej zajimal, borci mi rikali, ze sleduji nejake aukce nemeckych organu (policie atp) a dalo se tam poridit celkem zajimave vybavy a motory relativne dobre - slo to ofiko pres ford a davali na to myslim i zaruku (ale ja se zajimal hlavne o tourneo custom)..
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi máte někdo zkušenost s naftovým motorem 3.2 Di-D automat v Mitsubishi Pajero? 

Co jsem četl tak ideálně 147kw verze, jenže ty mají ještě cenu. A teď nevím jestli ty modely 125kw měly ty problémy s čerpadlem a rozvodama, nebo se to týká jen 118kw verze. A jestli je to bolest všech 118kw verzí? 

Neměl bych problém investovat hned po koupi do čerpadla a vstřiků, kdyby se to v celkovém součtu vyplatilo, abych měl klid.

 

Vím na co to auto chci, mám načteno ale někde se ty informace rozcházejí, tak jestli má někdo zkušenosti třeba z okolí nebo osobní. Ta 147kw bude určitě nejlepší volba, ale jestli si chci držet budget i na servis po koupi tak koukám spíš po tý 125kw verzi, případně 118kw, ale nevím jestli ty čerpadla trápily ty motory jen do nějakého roku a pak je to ok nebo ne.

Díky za každou radu. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 33 minutami, Z. Paul napsal:

Chlapi máte někdo zkušenost s naftovým motorem 3.2 Di-D automat v Mitsubishi Pajero?

Len všeobecný postreh - kamarát to minulý rok riešil, lebo Pajero jazdenky sú na Islande relatívne lacné. No tie dízle sa často a radi kazia naprieč verziami a bez ohľadu na starostlivosť, preto sú dosť neobľúbené a predávajú sa len ťažko.

Ale je pravda, že tie autá sa tam používajú trochu inak ako v SK/CZ, tak to ber len ako dielik do skladačky postrehov.

Upraveno uživatelem wawrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...

Poradite prosim, auta moc nesleduju.. mam si vybrat levnej sluzebak.. osobne jsem jezdil favoritem, fabii, oktavkou a nyni dalsi oktavkou, 1.4 tsi 110 kw... takze preference jasna, ale nase firma se se skodovkou uz nedohodla.. takze prej jedine toyota nebo ford.. a chce se asi i hybrid, i kdyz snad neni povinny... v cem jako skodovkar se rychle zabydlim, nebude to stat majlant a narvu do toho jednou za cas celou rodinu? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A u fordu pro jistotu aktualne neni focus ani v konfiguratoru :-o)

Tak zatim jsem vycetl, ze mild-hybridy nebrat (neni mozna plynula jizda, jen cukatura)... a full hybrid jen ve dvoulitru a logicky v automatu, coz zas dost leze cenou nahoru.. k tomu se aktualne zdrazovalo a uz jsou vysekane vsechny normalni motory 1.4-1.6... takze uplne idealni doba na to resit nyni auto.. :-o)

Vypada to na posledni benzinovou unikovku bez elektro pricmrdavek.. takze Focus trihrnek nebo Corollu 1.2?

Focus prostorove vetsi, malicko silnejsi, ale trivalec..

Corolla prostorove mensi a ctyrvalec...

Jizdne asi prej cca nastejno...

Fakt nevim.. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...