Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 8 hodinami, exBURN napsal:

Já bych se spokojil s 1,5 TSI, koneckonců jsme alternativu 1,5 T-GDI volili u XCEEDU pro manželku ale právě proto, že nejezdí dálnice - tam je doma nafta (ač ji jinde nenávidím), tak pokud chceš jezdit rozumně 150-170 km/h po dálnici tak tam holt musíš vzít DSG7 plus TDI jinak ti to bude automat pořád držet mezi 4-5 tisící otáčkama a spotřeba plus komfort bude v háji.

JInak Octa 4 -  zartm jsem nepotkal člověka, který by řek, že to je fajn auto. Mě málem vyrašili pupínky, když jsem si zkusil jen nastavit klimu s vyhříváním sedadel a k tomu třeba navigaci - tohle se fakt nepovedlo a hodně to tomu autu ubližuje.

Co Seat? Leon? 

Co je těžkého na tom si nastavit klimu a vyhřívání sedadel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 51 minutami, exBURN napsal:

Sup style 2.0 tdi 7dsg dle konfigurátoru 957 900,- po slevach a minus dph mě vychazi neco kolem 620 000,- Takže je tam 20k díra což by znamenalo doplatit desítku?

Jinak já bych taky snesl raději 1,5 tsi ale když ma jít o auto převážně na dálnici, tak nevím.

Jo díval jsem se na liftback - combi je o dalších 50 dražší, tak mi přišlo zbytečné brát auto dražší, které hůř pojede, navíc když už kombi doma máš.

957.900 - 22% = 785.164 - dph = 648.896

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, Prochy68 napsal:

Tkacitka jsou tlacitka, o tom zadna. Ale kdyz jsem v tom sedel prvne, neprislo mi, ze bych neco vyslovene nenasel.

Odesláno z mého SM-T505 pomocí Tapatalk
 

Není nad to lítat po dálnici denně 150 km/h a trefovat se do displaye..... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pohodě 😄 

Jako blbý je, že tam nevyjde žádnej příplatek, ale u Style asi ani není moc třeba a ta modrá není tak hrozná. Minimálně bych to zvážil než se denně sebemrskat na dálnici v Octávce se zadní klikovou nápravou a doufat že infotaiment nezapne jeden ze skrytých modu - např. "mistr Jan Hus" (naplno seklé vyhřívání zadku) nebo "polární výprava" klima na minimální teplotu a max foukání" nebo podobně 😄 (nevím jestli už maj kluci v MB fixlej ten infotaiment).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Správný výpočet má qwuiddo základní cena je bez dph a z toho se odvede 21 %. Takze cena bez dph x 1.21... pokud se chceš dostat zpět, musíš cenu s dph vydělit 1.21 ne násobit 0.79 změnil by se ti zaklad a jak velký rozdíl ti to udělá jste tady ukázali 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Soukrome kilometry jsou dle vTP, ale i tak to udela u 1.5TSi 1kc/km pri soucasnych cenach oproti TDi.
rozpocet mam cca 600k bez dph. Na oktu mame 19% a na superb 22% z ceniku.
 
[mention=13539]exBURN[/mention] leon se mi nelibi, je o hodne lepsi nez octa/golf?

No ja nevim, pises, ze najedes do 30k rocne, kolik z toho jsou soukromy cesty? Kdyby 10k, tak je to za auto, ktery mas od firmy prece zanedbatelnej vydaj navic. Resit tohle u auta za 600k bez dph mi neprijde adekvatni.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


No ja nevim, pises, ze najedes do 30k rocne, kolik z toho jsou soukromy cesty? Kdyby 10k, tak je to za auto, ktery mas od firmy prece zanedbatelnej vydaj navic. Resit tohle u auta za 600k bez dph mi neprijde adekvatni.

Myslim ze pulka budou soukromy a pulka sluzebni.
A pro me to adekvatni je, protoze 2.0TDi vs 1.5TSi me bude rocne na soukromejch km delat rozdil treba 14-15k pri soucasnych cenach paliva. Takze 70-80k za dobu zivotnosti auta.

Zaroven se mi nechce moc investovat ze svyho, protoze ten nadstandard zaplatim celej pri objednani, ale klidne se muze stat, ze v dobe dodani vozu (14 mesicu) uz budu pracovat jinde (doufam ze )


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Maro napsal:

Správný výpočet má qwuiddo základní cena je bez dph a z toho se odvede 21 %. Takze cena bez dph x 1.21... pokud se chceš dostat zpět, musíš cenu s dph vydělit 1.21 ne násobit 0.79 změnil by se ti zaklad a jak velký rozdíl ti to udělá jste tady ukázali 🙂

Ne nemá! a už to nemotejte. Já dph samozřejmě neodečetl tak debilně, že bych jej vynásobil 0,79. Násobím 0,78 slevu co tam maj - 22%. A jelikož je to násobení tak je buřt jestli budeme slevu uplatňovat před odpočtem a nebo po něm - JEN je důležité vzít v potaz jakým směrem ta procenta jdou - v případě dph se "přirážejí" k základní ceně a u slevy je to naopak. TAKŽE:

ZÁKLADNÍ CENA KONFIGURACE S DPH: 957900,- 

Vyjádříme DPH - buď 957900x21/121 = 166247,1,- a nebo jak už píšete: 957900/1.21 = 791 652,9,- tím dostaneme cenu bez DPH.

Pro kontrolu 791 652,9 x 1,21 = 957900,-

 

 Z této částky bez dph odpočtemu už jen slevu 22% tím, že vynásobíme 0,78x cenu bez dph a výsledná částka bude 617 489,3,- 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne nemá! a už to nemotejte. Já dph samozřejmě neodečetl tak debilně, že bych jej vynásobil 0,79. Násobím 0,78 slevu co tam maj - 22%. A jelikož je to násobení tak je buřt jestli budeme slevu uplatňovat před odpočtem a nebo po něm - JEN je důležité vzít v potaz jakým směrem ta procenta jdou - v případě dph se "přirážejí" k základní ceně a u slevy je to naopak. TAKŽE:
ZÁKLADNÍ CENA KONFIGURACE S DPH: 957900,- 
Vyjádříme DPH - buď 957900x21/121 = 166247,1,- a nebo jak už píšete: 957900/1.21 = 791 652,9,- tím dostaneme cenu bez DPH.
Pro kontrolu 791 652,9 x 1,21 = 957900,-
 
 Z této částky bez dph odpočtemu už jen slevu 22% tím, že vynásobíme 0,78x cenu bez dph a výsledná částka bude 617 489,3,- 

Mas to dobre, overoval jsem to :)
Spravny vypocet je X/1.21*0.78 pro Superb, resp. X/1.21*0.81 pro Octavia. Kde X je cenikova cena vozu s DPH.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Qwuiddo napsal:


Mas to dobre, overoval jsem to :)
Spravny vypocet je X/1.21*0.78 pro Superb, resp. X/1.21*0.81 pro Octavia. Kde X je cenikova cena vozu s DPH.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Je to tak.

JInak s výběrem je to těžký. JE to tak blbě nastavený limit, že nevyjde ani OCta RS se 147kw TDI (620k po slevách), takže jestli nechceš utrácet tak asi Octu Style 2.0 TDI a ještě si jí našlapat výbavou. 

U toho Supa bys doplácel těch 17k nebo jen půlku? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doplácíš myslím 60% hned při objednání a je to nevratny at si to auto prevezmes nebo ne. 40% platí firma, je to jako forma benefitu.

Octa Liftback Sportline 2.0TDi DSG je za 589. Oproti style plus to ma nejaky sportovnejsi vzhled, metalizu a elektrickej kufr.

Ja jsem Sup nikdy neridil. Je to opravdu o tolik komfortnejsi? Vetsi kufr nepotrebuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...