Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Pánové, zkuste mě případně vyléčit, pokud uvažuju o kravinách. Mám chuť si pořídit něco bez střechy. Požadavky:
benzín, postačí motor 1.8-2.0. 
manuál (byť automat by byl pěknej, ale v týhle cenovce a stáří už bych se bál blížících se výdajů)
optimálně čtyřsedadlo (tzn. vypadávají varianty jako Z3, Z4)
rozpočet tak 300-350 (přes 400 určitě ne)

je to reálný (to čtyřsedadlo bych asi nakonec možná i oželel, ale nenabízejte mi MX-5, mám metr devadesát a i když jen na 80 kilo, tak mám silnou obavu, že bych se nevešel)?

namátkou mě napadají varianty jako E93 někde okolo roku 2011-2012, případně A5 1st gen po faceliftu (2013+)

účel je poklidný ježdění po krajině, sezónní využití, přes zimu v garáži, možnost posadit na zadní sedačky dítě; v rámci možností rozumný provozní a servisní náklady

má smysl zkoušet dovoz z DE?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 33 minutami, Tomáš Kincl napsal:

Pánové, zkuste mě případně vyléčit, pokud uvažuju o kravinách. Mám chuť si pořídit něco bez střechy. Požadavky:
benzín, postačí motor 1.8-2.0. 
manuál (byť automat by byl pěknej, ale v týhle cenovce a stáří už bych se bál blížících se výdajů)
optimálně čtyřsedadlo (tzn. vypadávají varianty jako Z3, Z4)
rozpočet tak 300-350 (přes 400 určitě ne)

je to reálný (to čtyřsedadlo bych asi nakonec možná i oželel, ale nenabízejte mi MX-5, mám metr devadesát a i když jen na 80 kilo, tak mám silnou obavu, že bych se nevešel)?

namátkou mě napadají varianty jako E93 někde okolo roku 2011-2012, případně A5 1st gen po faceliftu (2013+)

účel je poklidný ježdění po krajině, sezónní využití, přes zimu v garáži, možnost posadit na zadní sedačky dítě; v rámci možností rozumný provozní a servisní náklady

má smysl zkoušet dovoz z DE?

Měl bych na prodej Chrysler Sebring Cabrio 2l Benzín, manuál, r.v.2001 jeden majitel najeto poctivě 50.000 km.. Starej je, ale jinak jako novej..:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 minutami, Thomas napsal:

Měl bych na prodej Chrysler Sebring Cabrio 2l Benzín, manuál, r.v.2001 jeden majitel najeto poctivě 50.000 km.. Starej je, ale jinak jako novej..:-)

na Sebringa jsem koukal. Tam jsem si říkal, že už je možná až moc starej a zejména - mám obavy, kde bych ho na malým městě servisoval...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 26 minutami, exBURN napsal:

Mx-5 nc a otočit držáky sedadel. 
Dítě bude na zadních sedadlech trpět. 

četl jsem, že na NCFL to jde a jde získat tak 3 centimentry... nejsem si ale jistej, jestli to bude stačit (rád bych měl možnost zatáhnout aspoň střechu a nemuset ohejbat hlavu, resp. nesedět tak, že mám před očima akorát horní rám čelního okna...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, Tomáš Kincl napsal:

na Sebringa jsem koukal. Tam jsem si říkal, že už je možná až moc starej a zejména - mám obavy, kde bych ho na malým městě servisoval...

My to servisujeme na vesnici:-) jen pár fotek pro inspiraci...Kdyby něco tak SZ
 

IMG_6778.jpg

IMG_6779.jpg

IMG_6784.jpg

IMG_6785.jpg

IMG_6787.jpg

IMG_6781.jpg

IMG_6791.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když to někomu pomůže krátká recenze Seat Arona 1.0tsi Dsg špunta máme už přes 3/4 roku najeto necelých 7 tis. je to dobrý malý městský miniSUV dobře se nastupuje, člověk s toho dobře vidí.

Vzadu je to spíš pro dvě menší postavy cestovat ve 4 dospělých lidech do chovu asi radši ne. (stejně to má malý kufr)

Ale teď jsme otočili PB - Split ve 2+1 dítě 6 let to bylo cajk ale auto bylo narvané.

Spotřeba dolů 5.8L jeli jsme pomaleji + kolony zpět 6,2L kolony žádné, nebyl problém chvilkově 140-160km/hod

takže celkově 6L což mi přijde na malý motor a DSG převodovku cajk.

Velký 18" nebrat vypadá to dobře ale drncá to.

Multimediální display občas žije svůj život....

Klimatizace nemá výdechy vzadu, možná pod sedáky, nevím ale chybí tam mezi sedadly řidiče a spolujezdce.

Jo a ten poloviční V6 má poprdeli krásný zvuk nad 4tis ot. 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 7. 2022 v 12:37, Tomáš Kincl napsal:

Pánové, zkuste mě případně vyléčit, pokud uvažuju o kravinách. Mám chuť si pořídit něco bez střechy. Požadavky:
benzín, postačí motor 1.8-2.0. 
manuál (byť automat by byl pěknej, ale v týhle cenovce a stáří už bych se bál blížících se výdajů)
optimálně čtyřsedadlo (tzn. vypadávají varianty jako Z3, Z4)
rozpočet tak 300-350 (přes 400 určitě ne)

je to reálný (to čtyřsedadlo bych asi nakonec možná i oželel, ale nenabízejte mi MX-5, mám metr devadesát a i když jen na 80 kilo, tak mám silnou obavu, že bych se nevešel)?

namátkou mě napadají varianty jako E93 někde okolo roku 2011-2012, případně A5 1st gen po faceliftu (2013+)

účel je poklidný ježdění po krajině, sezónní využití, přes zimu v garáži, možnost posadit na zadní sedačky dítě; v rámci možností rozumný provozní a servisní náklady

má smysl zkoušet dovoz z DE?

MX-5 NC bych nezavrhoval - mám 194 cm / 100 kg a vejdu se pohodlně ("foamectomy" sedaček jsem nedělal) 😉 

IMG_1784_s.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jste mi s tou MX5 NC nasadili brouka do hlavy. Byl jsem si jednu prohlédnout (NCFL s koženýma sedačkama a soft topem) a vypadá to, že se vejdu celkem bez problémů. Samozřejmě bych potřeboval strávit v autě víc času, NCFL má navíc polohovací sedačku, předfaceliftová umí posouvat jen dopředu a dozadu a díky tomu je sedačka ještě o kousek níž (a navíc se u obou verzí dají sedačky modifikovat a získat dalších cca 2-5 cm).

Není to tak, že by mi vítr nečechral vlasy, ale zároveň to není tak, že bych koukal do horní hrany skla...

Teď jen sehnat nějakou, která nebude rezavá jak liška :) Obecně se mi víc líbí NCFL (design, drobnosti typu líp umístěnej cupholder), jsou novější, ale asi bych snesl i předfacelift (kvůli těm sedačkám, co umí jít níž)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, enGiN napsal:

To je zvláštní, 184 cm fakt není až tak moc. Možná je to tím hardtopem?

Fakt netusim, v inej som nesedel. Ale hlava mi trcala nad predne okno. Sedacka podla mna nesla vyskovo nastavovat, ale to viem overit, auto je stale u znameho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, uff napsal:

Asi poradnej latino zadek. :)

Tak to jo :lol2: presne tak by sa dala popisat moja postava... :lol2:

Tak som so znamym teraz volal, je to NC rev.1, hardtop, nema vyskovo nastavitelne ani vyhrievane sedacky (vraj to moze suvisiet). Ale ked sa zavrie strecha, musim mat hlavu sikmo. Co je nepouzitelne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja ty latino zadnice muzu 😀 

Ale vazne, hardtop mi nesedel celkovym pocitem a na hlavu si nepamatuju, se soft topem jsem celkem ok. I kdyz optikou moji pritelkyne pry jako vosa na bonbonu. 

Nicmene miataci se shoduji, ze to neni o vysce, ale o pomeru nohy/trup. Nevim, za me je to o mindsetu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, uff napsal:

Nicmene miataci se shoduji, ze to neni o vysce, ale o pomeru nohy/trup. Nevim, za me je to o mindsetu :)

To ma nenapadlo, ale asi si trafil klinec po hlavicke 👍. Na svoju vysku mam "kratke" nohy, o to vacsi trup (s cim bojujem ako pri kupe nohavic, tak pri kupe triciek/kosiel kde mi je vsetko kratke). 

Takze je to asi jasne (a ma to aj logiku), ale ja sa do Cckovej MX5 nevojdem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to bude ono, ja mam zase dlouhy nohy. Tim padem jsou pro tebe miaty no go. NCcko mi prislo pocitove nejvetsi ze vsech generaci. 

Akorat jsem ted delal skoleni ridicu v praci a nad hlavu mas dostat pest, coz asi nemam ani ja, zkusim vecer vyzkouset. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, uff napsal:

Akorat jsem ted delal skoleni ridicu v praci a nad hlavu mas dostat pest, coz asi nemam ani ja, zkusim vecer vyzkouset. 

To nieje zly postup. Ked v tej Miate nad hlavu dostanem past (ale musi to byt trosku s napriahnutim), potom tam uz hlava vojde OK. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 7. 2022 v 12:37, Tomáš Kincl napsal:

Pánové, zkuste mě případně vyléčit, pokud uvažuju o kravinách. Mám chuť si pořídit něco bez střechy. Požadavky:
benzín, postačí motor 1.8-2.0. 
manuál (byť automat by byl pěknej, ale v týhle cenovce a stáří už bych se bál blížících se výdajů)
optimálně čtyřsedadlo (tzn. vypadávají varianty jako Z3, Z4)
rozpočet tak 300-350 (přes 400 určitě ne)

je to reálný (to čtyřsedadlo bych asi nakonec možná i oželel, ale nenabízejte mi MX-5, mám metr devadesát a i když jen na 80 kilo, tak mám silnou obavu, že bych se nevešel)?

namátkou mě napadají varianty jako E93 někde okolo roku 2011-2012, případně A5 1st gen po faceliftu (2013+)

účel je poklidný ježdění po krajině, sezónní využití, přes zimu v garáži, možnost posadit na zadní sedačky dítě; v rámci možností rozumný provozní a servisní náklady

má smysl zkoušet dovoz z DE?

Uvažoval sem stejně po Audi TT a rostoucí 8 léte dceři sem chtěl něco většího nakonec vyhrál Mercedes E Cabrio velikostně sem spokojenej vzadu snad nikde víc místa nenajdeš Mám 200 benzín ,185 koní na pohodlnou jízdu stačí 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...