Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

V 1. 3. 2023 v 10:15, Igicz napsal:

Kluci, uvažuji, že vezmu na firmu Golfa Alltracka nebo Tiguana. Jedná se o cca 3 leté kusy. Benzín nebo diesel? O spotřebu mi ani tak moc nejde. Spíše spolehlivost do cca 150tis km, kde by to šlo pryč. Díky.

U benzínu bych se vyhnul suchému automatu, mokrou spojku dávají až do 2.0 (to platí i u dieselu). Já mám golfa 1.4 tgi manuál ( najeto 135tkm od novoty) a jezdím jen na spotřební materiál. 

1.5 tsi jsou prej náročné na servis. 

Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, moco napsal:

U benzínu bych se vyhnul suchému automatu, mokrou spojku dávají až do 2.0 (to platí i u dieselu). Já mám golfa 1.4 tgi manuál ( najeto 135tkm od novoty) a jezdím jen na spotřební materiál. 

1.5 tsi jsou prej náročné na servis. 

Máme ve firmě 4ks Octavek s 1,5Tsi najeto od 90tis. a dvě 175tis a zatím bez problému. Dcera má 1.4 Tsi dsg jezdí s tím po brně najeto 159 tis km a taky bez problémů včetně převodovky. Když jsem se ptal u nás ve škodovce na to dsg, tak mi kamarád řekl, že problém by mohly být spojky. Výměna kolem 25 tis kč u normální převodovky dvojhmota a spojky 16 tis Kč. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, pavel23 napsal:

Máme ve firmě 4ks Octavek s 1,5Tsi najeto od 90tis. a dvě 175tis a zatím bez problému.

Jo, netvrdím, že jsou s tím motorem problémy, ale že servis , díky vypínání válců, je složitější. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím kolegové, vybírám aktuálně nový povoz, asi ideálně XC60 kolem rv. 2015-2016, případně A4 Allroad B9 - není u nás na foru někdo, kdo tahá auta z Německa? Z těch českých cen už jsem trochu nesvůj, co se dá v německu běžně pořídit kolem 500tis. +- se u nás prodává s klasickou českou přirážkou a ještě se někteří majitelé tváří, jako by zrovna jejich povoz měl cenu zlata :) při náhledu na výběr v Německu si asi nechám místní kolorit ujít - díky předem za tipy, přinejhorším bych asi oslovil pana Kubrta :)

jen taková otázka do pranice - sleduju trh už celkem dlouho a přijde mi, že ceny ojetin celkem klesají, jak vidíte budoucí trend? Bude lepší ještě nějakou dobu čekat s tím, že se nabídka ještě nafoukne a ceny půjdou dolů, nebo je to fuk?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, semi001 napsal:

My jich máme ve firmě 100-200 a co vím, tak úplně bez problému 

Už to neřešme, já napsal, resp. moje hlavní sdělení bylo, že 1.5 TSI je složitější na servisování než motor 1.4 tsi. Nepsal jsem  nic o spolehlivosti. A podle vašich zkušeností je to motor spolehlivý a já vám věřím 🙂 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 54 minutami, kloubik napsal:

Teď jsem něco zahlédl na internetu, myslím že ten komentář byl pak hlavně k výměně rozvodů, že ten postup je snad na 10 stránek a mechanici s tím asi můžou mít problémy ten postup do puntíku dodržet.

+1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem tu spekuloval mezi Supem kombi a Touranem.. Náhodou jsem natrefil na nový Rexton. Je to sice mimo budget, ale strašně mě to oslovilo, koncepcí, vcelku i vzhledem, ohlasem. Půjdu si ho příští týden vyzkoušet. Dost možná bych byl ochoten přehodnotit ten rozpočet. Švagr už mě chce vzít lopatou po hlavě, že vůbec uvažuju dát 1M za korejský auto... ale znáte to - auta, hodinky, motorky.. člověk se ne vždy rozhoduje racionálně.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já Rexton vnímám jako Toyotu Land Cruiser (nejel jsem ani v jednom), co se pohodlí a jízdních vlastností na asfaltu týče. Není to vada, ale charakter a jako komplexní univerzální auto na všechno bych ho bral. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On ten Rexton v tom terene bude trosku limitovany na podvozku, ale inac to prejde kadeco.... No ak si obzeral Tiguana, tak asi o teren ti moc nejde :)
Skor by som si pozistoval aka je v Europe servisna siet a dostupnost nahradnych dielov.


Chlapci od nas sa s tym vyhrali.
V tomto videu od 5 minuty su ukazane limity podvozku:

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 minutami, moco napsal:

Já Rexton vnímám jako Toyotu Land Cruiser (nejel jsem ani v jednom), co se pohodlí a jízdních vlastností na asfaltu týče. Není to vada, ale charakter a jako komplexní univerzální auto na všechno bych ho bral. 

Lanďáka mám už nějakej pátek v merku. Chtěl bych novýho, tam je ta dvaosmička jasná, ale rozhoduju se ještě mezi Géčkem v naftě. Asi to vypadá na to čtyřkilo než třistapade. To géčko je vo ranec dražší, spíš mě to racionálně táhne k tomu Lanďáku, ale znáš to, koupíš nějakou levnější alternativu, ale stejně tě to vnitřně sere až to nevydržíš, to co sis koupil s prodělkem prodáš aby sis pak koupil to co si dycky chtěl. Takže když by sis koupil rovnou to co si chtěl, tak uděláš nejlíp. No neni to jednoduchý si vybrat. :default_smile: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...