Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, moco napsal:

A nový Outback nechceš? @H-B 

P.S. nesleduji tvé požadavky od začátku, tak jsem možná mimo, ale Outback je prostorné funkční a charismatické auto na dlouho. 

 

Chjo. Slovo do pranice no, skoro mi ani nedoslo, ze jsme na stejny cenovce. Vadi mi trochu ten motor a lineatronic, plus teda kufr je spis prumer... ale jinak je to skvely auto, pravda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nový Subaru Outback nie je pre každého, ale po odskúšaní jazdných vlastností na našich rozmrdaných cestách/keď teda nepočítam 0-100/ som ho musel objednať /7mesiacov dodanie/- bude to náhrada za Hondu CRV Hybrid, ktorú som jazdil doteraz.....

Upraveno uživatelem rado74
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Hasňa napsal:

Právě pro běžný život v pohodě. Pokryje to s rezervou 98 % času za volantem na našich cestách v dnešním provozu. Jel jsem s tím a zcela na pohodu.

U nás je největší problém, že si velké procento řidičů plete běžné silnice se závodní dráhou 😤 Kamarád má nového Outbacka, byli jsme plně naložený v Rakousku a jak píšeš úplně na pohodu. A prý v terénu a na sněhu taky gůd, nezažil jsem, ale kluk s ním maximálně happy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě. Možná nepředjedeš všude a všechny tak, jak by nebybouřené srdce mladého řidiče chtělo, ale zase máš tu drtivou většinu času za volantem v kvalitním, tichém autě bez baterek a elektromotorů, s motorem co snad nezavibruje, protože se válce vrtí proti sobě a s podvozkem, který žehlí naše cesty tak, že lépe to dělá až vzduch velké trojky a Superb je vedle toho udrcaný žebřiňák. Alespoň já jsem s lepším podvozkem nejel. Mám teď Passata s DCC a Oťas je lepší. A pokud chce někdo soukromé auto třeba na 15, nebo více let, tak já bych neváhal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, safi napsal:

Souhlas. Ono na okreskách není potřeba předjíždět vždy a všude. Ta časová úspora díky celkové hustotě provozu není nijak zásadní. A to i na cestách 200+km. 

Problémem jsou některá připojení na dálnici / dvouproudové rychlostní silnice.

Já bych to tak hrozně neviděl, sám jezdím v autě co má 80kw a jako brzda provozu se necítím a čím jsem starší, tím jezdím pomaleji.

Koukám že to má 124kw + lineartronic tzn. za mě je to fajn klasický rodinný auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 3. 2023 v 15:26, H-B napsal:

Tak mam nabidku na Rextona. Ale za cenikovku - vzhledem k poptavce a perspektive zvyseni cen se vubec o nejake sleve nebo mensi vybave navic nechteli bavit. Ani me to vlastne neprekvapilo, byt doba a prodeje by tomu mohly nahravat..

Ted je otazka, jestli vyhodit 1.1M za auto 😅, ktery jde krute proti dobe - velky, na ramu, s nulovou elektrifikaci.. Ale libi se mi, chci auto na dlouho, ne na dva roky..

Svagr ze me chce skocit z okna, protoze Superb/Kodiaq by byly lepsi. Objektivne, asi jo. Ale...

Dovolím si názor, rámové auta mám 10tky let a je to v pohodě, časem už poznáš kdy to jak reaguje (možná líp než u ženský 😀). Ono elektroniky tam bude dost, ale možná bych se jí bál míň než současného koncernu, bohužel. Jen nevím jestli není lepší okouknout třeba LC 150 i za cenu lehce jetého kousku. Výdrž bude přeci jen asi (aspoň teoreticky, abych nebyl za zaujatého) jistější. U SY už snad přesuny v rámci různých majitelů skončili, vypadalo to nahnutě, ale snad je vše o.k.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 55 minutami, H-B napsal:

A kdyz si tak spekulujes nad Rextonem a OuTbackem, tak manzelka utrousi, ze by v ty cenovce mohlo byt i V90 CC, ktery se ji libi. No, mohlo by (lehoucce jety), ale.. 😭🙈

Nové, a už vůbec ne zánovní Volvo fakt nechceš, jeden zdejší člen by mohl vyprávět, to byl VolvoSloník jak vyšitý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Novyho Outbacka mame uz asi 6 mesicu doma. Je to skvely auto - pohodlny, prostorny, podvozek skvelej, interier sel hooodne nahoru, uz i ten lineartronic se mi v nem libi - rozhodne velkej pokrok oproti starsim Subaru CVT prevodovkam (treba v 1. generaci XV s 2.0 benalem to CVT fakt nebylo nic extra, ale i oproti minule generaci Outbacku se mi zda ta v novem Outbacku lepsi). Nybrz motorove hledam u novyho Outbacku superlativy tezko. Ta dynamika tam bohuzel neni. Pri jizde na okresce a potrebe rychle a bezpecne predjet je to poznat. Vadi to vetsine lidi nejak extra? Asi ne, neni to uplne auto, co si clovek koupi kvuli rychlosti v primce, ale par koni navic by tomu autu zatracene sluselo, kor kdyz proste neni nejlehci. Kdyby byl v Evrope k mani Outback XT jako maj v USA, tak bychom radeji sahli po silnejsim motoru...

@LovecKje zvyklej na Forestera XT, takze naprosto chapu, ze kdyz pak sedne do aktualniho Outbacka, tak ma pocit, ze to absolutne nejede. A ma teda pravdu. :D

Upraveno uživatelem brownwld
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kámoš prodává v Subaru a ten výkon a pružnost je i podle něj smutný příběh. Ale pro řidiče co jezdí striktně dle předpisů a nikoho nepředjíždí to bude stačit. Pro lidi co mají rádi výkonovou rezervu a bezpečné předjíždění to asi nebude. I já jezdím rok od roku pomaleji a radarů rok od roku přibývá , takže na důchod a do hor to bude dobrý auto. Rozhodně to nebude auto pro fandu aut co se rád sem tam sveze třeba na německém autobahnu rychleji. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...