Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Ne, je to hrozná ptákovina :-D To auto je sice kult a skvělý v terénu, ale na to Ti stačí nějaká základní motorizace a výbava a i tak najdeš rozumnější volby. Mutace typu 63AMG jdou v týhle kategorii mimo moje chápání. Na honění ega dobrý, ale většinou v tom nepotkávám lidi, se kterejma bych si chtěl pokecat. Jediný důvod, proč si to koupit, je podle mě splnění nějakého dávného nerozumného a často překonaného snu (já to tak mám třeba s P911 - vždy jsem ho chtěl, ale teď už vím, že nesplňuje moje požadavky. Přesto mě láká, pač kult a sen).

Upraveno uživatelem pjanek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, je to hrozná ptákovina :-D To auto je sice kult a skvělý v terénu, ale na to Ti stačí nějaká základní motorizace a výbava a i tak najdeš rozumnější volby. Mutace typu 63AMG jdou v týhle kategorii mimo moje chápání. Na honění ega dobrý, ale většinou v tom nepotkávám lidi, se kterejma bych si chtěl pokecat. Jediný důvod, proč si to koupit, je podle mě splnění nějakého dávného nerozumného a často překonaného snu (já to tak mám třeba s P911 - vždy jsem ho chtěl, ale teď už vím, že nesplňuje moje požadavky. Přesto mě láká, pač kult a sen).

Honění ega? to máš těžký, potřebuje někdo rolexky? omegy? nepotřebuje.... potřebuje někdo G? nepotřebuje, potřebuje někdo 911? nepotřebuje a všichni co si to koupí si honí EGO? Prostě když někdo maká a chce si udělat radost si nemusí nutně honit ego. Nečíkám , že zde není velká skupina co si ho honí ( to ego ) ,ale určitě bych to nepaušalizoval..... Mi se Gečko strašně líbí, můj mladej je z něho odvařený, ale je tu to ale ..... Je to stylovka a 70% dnešních majitelů podle mě do terénu nevjelo, ale tak to prostě je. Lidi to auto milují ikdyž žere jako tank, rezaví a stojí raketu i po 20ti letech ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koveras přece nemyslel tak, že to neumí terén. Boha. Ale že to auto v takovém terénu u 99 procent majitelu nejezdi a u gase taky nebude. A na dlouhé přesuny do Alp, které se dějí po civilizovaných oblastech s dálnicemi, nikoliv opuštěnou divočinou Rumunska, nebo Sibiře, je to auto za trest. Takovy terén, který se tu emocionálně prezentuje na fotkách z webu jako cool věc, bez zákazu vjezdu už ve střední Evropě pomalu ani není k dispozici. Ale fotky, kdy ultra gazik stojí v zácpě v Praze nejsou zase tak cool, to je jasný.

Proti dělání si radosti volovinama nelze nic namítat. Ale ty obhajoby takovým fotkama jsou komické. Stejně jako obhajovat koupi SDDS tím, že to přece vydrží kilometr pod vodou, takže bomba špica. Cyrilovi bych ten off-road argument možná věřil, čest výjimkám.

 

Edit: A pro jistotu píšu, že se mi to Géčko taky líbí a vnímám jeho kvality a jeho legendu. Jako se mi líbí Defender. Do háje, ale jezdit bych tím teda nechtěl.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam auto podobne ,,nesmyslne´´, asi tak 100x mene pohodlne nez G, a vsechny najete km jsem si fakt uzil. Ani metr za trest :). Bylo jich dost i po dalnici a vzdycky jako za odmenu... :)Tak moc me v tom bavi jezdit, ze jsem se zbavil i krasne sestivalcove atmo v outbacku, protoze to auto stalo a ja radsi jezdil ,,nesmyslem´´ :)

Dyt je prece jedno, zda Gas bude jezdit do Lidlu, nebo si da na jare Maroko ne... Libi se mu, ma na nej, chce ho, tak je super, ze ma koule jit do takoveho auta. Super auta. Vzdyt taky nosis rad ty sve barbourky a nepredpokladam, ze je mas na venceni setru po blatech, nebo v nic chodis na kachny :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ne, ale furt tu chčije a je tu hnusně. A jinak samozřejmě ok, máš recht. Třeba je to pro gase stejně malý a neobtěžující a život nekomplikující úlet, jako pro mě ten Barbour, který když rok neobleču, tak to do mého životního rytmu nijak nezasáhne. Třeba mám jen zúžený obzor. Sám nás ale požádal, ať mu to rozmluvíme.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tož hoši :D upřesním. Když bych si chtěl honit ego na naší vesnici, tak si koupím GLS v AMG paketu a ještě ušetřím. Na tohle řekne 9 z 10 sousedů, že je to stará kraksna za 3 kila :D

Já v něm vidím to, co koveras nevidí. Jsem staromilec, to triskani dveřmi je pro mě sexy, jízdní vlastnosti parníku jsou kultovní a hranatá kastle z 50 let je milá a k sežrání :)

Bude to moje auto na denní provoz, ano, do fitka, do práce, taky ale do vinohradu, do lesa, kde máme chatu nebo večer do divadla. A co si o tom, potažmo o mě, kdo bude myslet? To je mně srdečně u p.... Ještě dodám, že to Porsche na léto už mám, tak jo, honim si ego :D

Upraveno uživatelem gas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

gas: Nebuď  vztahovačnej, tady přece nikdo nepsal, že si chceš honit ego. Já psal, že na honění ega je to auto dobrý (beru to z pohledu lidí, co tak nějak tuší, ne sousedů z vesnice), ale jinak mi to přijde jako blbost (+ důvody). Já mám taky jako daily car roadster, čili pro ostatní blbost. V tomhle Tě chápu, akorát G mi je trochu míň sympatický než Z4, což Tě teda, pravda, nemusí zajímat... Ale ptal ses na názor. Pokud ses chtěl jen podělit o radost a nechat se utvrdit v tom, že to je super nápad, taks to měl formulovat trochu jinak.

Upraveno uživatelem pjanek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Preto som sa na začiatku pýtal, načo to auto chceš. Predpokladal som, že keď ním nahradzuješ Včko, tak sa v podstate nikdy do poriadneho terénu nepozrie. Asi nikto tu z nás nie je taký blázon, že by vzal skoro nové auto za 3 mio do terénu...Takých plánov už bolo, kým si človek v hlave neprepočíta, koľko ho bude stáť výmena disku a pneu, ktoré za mu pri brodení podarí rozseknúť. Mi sa Gčko tiež vždy páčilo, dlho to bol vlhký sen, ale pri používaní človeka začnú niektoré veci regulérne štvať. A tiež som predpokladal, že sa to tu zvrhne na adorovanie terénnych vlastností toho auta alebo na poukazovanie, že je to honenie ega. Na každodenné používanie, v prípade, že najazdíš 50km to samo stačí, kúpiť si to a jazdiť 2x týždenne OVU-PHA je imho blbosť, na to je určite 1000x lepšie S500

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...