Jump to content

vybírám káru


financ
 Share

Recommended Posts

Ty jo, mě tedy docela překvapujete že Géčko je do lehkého terénu. Sem četl a viděl pár testů a doposud jsem měl za to, že je ten vůz schopen projet opravdový hardcore terén....

Link to comment
Share on other sites

Ty jo, mě tedy docela překvapujete že Géčko je do lehkého terénu. Sem četl a viděl pár testů a doposud jsem měl za to, že je ten vůz schopen projet opravdový hardcore terén....

Ano, ale na 21? kolech s gumama 325/35 :)

Ty hardcore testy jsme vetsinou na balonech 15? 16? to je pak nezničitelné auto

Link to comment
Share on other sites

Má smysl dělat odborný detailing na bílém vozidle? Ochranu chápu, ale prokoukne to nějakým výraznějším rozdílem? A jak dlouho na karoserii takový detailing vydrží, když se bude pouze ?wapkovat??

Link to comment
Share on other sites

Má smysl dělat odborný detailing na bílém vozidle? Ochranu chápu, ale prokoukne to nějakým výraznějším rozdílem? A jak dlouho na karoserii takový detailing vydrží, když se bude pouze ?wapkovat??

Nevím o jak staré auto se jedná, ale právě na bílé jde hodně vidět jak se všude praší, prokoukne to neskutečně. Chce to ten lak uzavřít ochrannou vestvou, otázkou je o jaké kůře a za kolik peněz se bavíš.

Link to comment
Share on other sites

Myslim ze to prokoukne vzdy. Hlavne je pak auto krasne hladke, to mam rad:-))

Ja nevoskuju, ale po clay a rucnim lesteni pouzivam wetcoat. Nepotrebuji lesk, ale ochrana je dobra. To delam 2x rocne a mezi tim pouzivam autosampon geyon a funguje to pekne dle me.

Link to comment
Share on other sites

No já mám vyzvedávat bílé auto za cca měsíc a taky přemýšlím. Hned ho ze startu asi navoskovat nějakým lepším voskem a pak to wapkovat? Když jsem se díval na detailing forum, tak je to asi jak tady. Člověk se zeptá na vosk a končí to zabráním místnosti ve sklepě :-D

Link to comment
Share on other sites

 

Nevím o jak staré auto se jedná, ale právě na bílé jde hodně vidět jak se všude praší, prokoukne to neskutečně. Chce to ten lak uzavřít ochrannou vestvou, otázkou je o jaké kůře a za kolik peněz se bavíš.

Jednalo by se o značku Gyeon Trim a bylo by to na nové vozidlo a prej bych se vlezl do 15kkč (v ceně i disky a plasty). Jen mi psali, že to vydrží 3 roky, byl bych radši kdyby to vydrželo 5 let

Edited by moco
Link to comment
Share on other sites

Jednalo by se o značku Gyeon Trim a bylo by to na nové vozidlo a prej bych se vlezl do 15kkč (v ceně i disky a plasty). Jen mi psali, že to vydrží 3 roky, byl bych radši kdyby to vydrželo 5 let

niekedy som sa profesionálne venoval detailingu a k tej výdrži čo udávajú výrobcovia som trochu skeptický. Na vlastnom aute som za tie roky vyskúšal množstvo produktov aby zákazník dostal naozaj top kvalitu. Musím však zodpovedne povedať, že na ochranu auta je keramika to najlepšie čo môže automobil dostať, len musí byť auto naozaj poctivo pripravené na aplikáciu.Treba vyberať produkty podľa obsahu a čistoty kremíka.Na celkovú výdrž má vplyv množstvo ďalších faktorov, ktoré nevie nikto ovplyvniť. Napr. keramiku od Modesty mám na svetlách už 3 rok a zatiaľ funguje, auto umývam v bezdotykovej umyvárke kde je používaná agresívnejšia chémia v zmysle koncentrácie.

Link to comment
Share on other sites

Chlapi dilema. 

Komfort alebo výkon? V podstate za rovnakú cenu nová octavia RS 169kw benzín, adaptívny podvozok, celkom fajn výbava alebo Superb, ročný voz, najeto asi 5000km, nafta, 140kw a výbava o tri triedy nad octávkou. Najazdím ročne tak 35-40000 km ....Spotrebou by mali byt ? narovnako, 8l benzín vs 8l nafta ....

Achjo.

Link to comment
Share on other sites

schrapnel - už jsem tu o tom psal, přítelkyně koupila vloni v "ročních vozech" Superb 4x4 s tímto motorem, tj. nafta, 140 kW, adaptivním podvozkem, DSG a další, poměrně slušnou výbavou. Najel jsem za volantem pár set km, naposledy před 2 týdny do Dolomit, kde jsem měl možnost vyzkoušet vše, od německých dálnic po alpské "tornante". To auto je pro mne milým překvapením - prostorné, komfortní, výkon 100% ažaž dostačující na denní ježdění, zátah je až nečekaný. Mám Mondeo načipované na 169 koní a proti Superbu je to lenoch. Pokud bych měl vypíchnout jednu věc, pak právě adaptivní podvozek, s ním se člověk i dost vyblbne v zatáčkách, i díky přesnému řízení, byť s menší odezvou. Nerovnosti žehlí fakt skvěle a auto se v zatáčkách naklání jen minimálně. Výhrady jsem měl zpočátku k převodovce, ale když jsem opustil filosofii "jezdí se na D a když chci jet ostřeji, tak S" a začal oba režimy častěji kombinovat, najednou to do sebe celkem slušně zapadlo. Takže z těch dvou za sebe doporučuji Superb. Koneckonců jsem si nedávno vybíral nové služební auto, které budu mít k dispozici i soukromě a zvítězil Superb Sportline Combi, 4x4, nafta 140 kW, DSG, pádla, adaptivní podvozek atd. A moc se na něj těším...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...