Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

 

V pežotku máš co? :)

1,2 , proč se ptáš? :-) Já jen si dělám trošku prču z těch testů, doporučení všude okolo, jak ten koncernový litránek je bezvadný a jak si pěkně poradí i s těžkým Kodiakem :-) Ale jo, nakonec každého volba....

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2 , proč se ptáš? :-) Já jen si dělám trošku prču z těch testů, doporučení všude okolo, jak ten koncernový litránek je bezvadný a jak si pěkně poradí i s těžkým Kodiakem :-) Ale jo, nakonec každého volba....

 

to přece do kodiaka nedávají, leda jako hybridní šlapadlo..

 

Konrád se s tím motorem spálil i v menším autě..

 

nejde o to, že jsem to říkal, ale já to říkal..

Upraveno uživatelem tolja
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale Karoq uz nieje velke ani tazke auto. Tipujem ze nema viac nez o cca 100kg vyssiu vahu nez 208ka... A ked pozries vykony motorov co do toho davaju, tak neviem pre koho to vyjde lepsie...

 

tříválec má specifickej projev, v otáčkách vhodných pro rychlost couvání chcípne, a při 1300ot/min už jede moc rychle na to, abys v klidu couval

 

můžeš to leda "vyspojkovat" = po dvaceti tisících najetých kilometrů máš spojku zralou na výměnu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak v práci parkuji z mírného kopce a při couvání mi to buď chcíplo nebo jsem vystřelil jak z praku  a modlil se abych to někam nenapálil-mista tam moc není  prostě s tím litránkem jsem šlápl do měkkýho po 2 měsících šel do světa teď mám 1,5 a to je jiný kafe. Litřík má hmotnost   1268 a 1,5  1318 a 208 podle typu 975-1090  kg

Upraveno uživatelem Conrad
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen mi dodatečně napadlo že staré úsloví s motorem je to jako s ženským poprsím- objem ničím nenahradíš- je pravdivé. Kdybych na to pamatoval a nedal na testy něco jsem ušetřil  :wallbash:

Upraveno uživatelem Conrad
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak v práci parkuji z mírného kopce a při couvání mi to buď chcíplo nebo jsem vystřelil jak z praku  a modlil se abych to někam nenapálil-mista tam moc není  prostě s tím litránkem jsem šlápl do měkkýho po 2 měsících šel do světa teď mám 1,5 a to je jiný kafe. Litřík má hmotnost   1268 a 1,5  1318 a 208 podle karoserie 975-1090  kg

 

ta výměna, respektive prodej nového tříválce musel stát jako pěkný kukačky, jedny nebo ještě víc?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Je to tak v práci parkuji z mírného kopce a při couvání mi to buď chcíplo nebo jsem vystřelil jak z praku a modlil se abych to někam nenapálil-mista tam moc není prostě s tím litránkem jsem šlápl do měkkýho po 2 měsících šel do světa teď mám 1,5 a to je jiný kafe. Litřík má hmotnost 1268 a 1,5 1318 a 208 podle typu 975-1090 kg

208 - 1170kg s 3valcom. Cennik od Peugeot, nie wikipedia. Upraveno uživatelem eskimak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No něco zařvalo,ale uvědomil jsem si,že na blbou barvu si člověk časem zvykne,ale blbej motor ho bude srát při každým nastartování

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžu se zeptat. kolik jsi s tím litrem tedy vlastně najel a v jakém režimu?

cca 1400 2/3 město zbytek okreska dálnice asi půl na půl

Upraveno uživatelem Conrad
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No bylo to hlavně tím že předtím jsem měl TDI 1.9 a tam byl tah od 1000 otáček takže se dalo téměř na volnoběh rozjet na křižovatce, tady do 1500 otáček jsi mimo mísu.Když už se to rozjede na dálnici tak to docela jde, ale obecně akcelerace nic moc předjíždění třeba delších kamionů jsi si musel dost rozmyslet.

Upraveno uživatelem Conrad
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak diesel má vyšší kroutící moment k dispozici už v nižším spektru otáček, to ty benzinové motory nemají, tak proto se s nimi špatně rozjíždí na volnoběh, ale ta 1.5 na tom v tomto ohledu nebude o moc lépe, skoro bych řekl, že se ten rozdíl nedá až tak moc poznat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Afri má 2008, ne 208... Váha 1235 kg

Přesně, ten motor 1,2 je na ježdění po městě a okolí na pohodu. Je svižný, dost tedy papá oproti koncernu, na 3 litry spotřebu se bohužel nedostane :-) Nedokážu si ho ale už představit třeba v 5008 a už vůbec ne v manuálu. Automaty mají poslední pažouti dobré, nějaké Japonce a ani pomalu nevíš že řadí, ale když vidím jak na displeji ty rychlosti 1-6 lítají, tak říkám, v manuálu nikdy, ve větším autě nikdy, na dovolenou s tím taky nikdy...tož tak za mě k malým motorům ať jsou testy a recenze sebe lepší :-) Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak diesel má vyšší kroutící moment k dispozici už v nižším spektru otáček, to ty benzinové motory nemají, tak proto se s nimi špatně rozjíždí na volnoběh, ale ta 1.5 na tom v tomto ohledu nebude o moc lépe, skoro bych řekl, že se ten rozdíl nedá až tak moc poznat.

Neberu ti tvůj názor já to vidím jak jsem napsal, k dojmu může přispívat i to že u té 1,5 za mě řadí automat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...