Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

 

A nepleties trochu Haldex a EDS? podla mna su to dva rozne systemy, ktore sice pravda pracuju spolu, ale kazdy robi nieco ine.

Nepletiem, tie systemy pracuju spolu, presne ako pises. Pripadne este vyspelejsi XDS (pribrzdovanie vnutornych kolies v zakrute), ale niesom si isty ci je to v novych skodovkach, tak som to zas nestudoval (specificky k skode).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Haldex se umi rozjet myslim 50% predek a 50% zadek i bez prokluzu prednich kol. Treba kdyz teplomer ukaze ze je treba minus dva a auto vyhodnoti

ze by to mohlo klouzat. Jinak ta reakce kdy se to zamkne je takova ze to clovek stejne nezaregistruje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já prostě primárně mám pocit lepší v 4x4 a na spoustě míst člověka vytáhne z potenciálu průšvihu. Holt nemám auto pro každou příležitost ale jedno rodinné a druhé doplňující. Co se týká toho co AWD dělá, tak je to záležitost techniky a umu jednotlivých značek - vyzkouším co člověk může čekat a stejně dáváš pozor na většinu situaci a nespoléháš jen na elektroniku.

 

co tohle?

http://www.autovasicek.cz/moto-mercedes-benz-glk-220cdi-amg-4-matic-xenony-detail-1328

Sem v něm jezdil, když jsem hledal nějaké suv já pro rodinu a připadal jsem si v něm hrozně stísněný. Jezdil pěkně, sílu to má jak bejk, ale ten prostor mi vůbec nesedl....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolegove,

vybiram auto zene - urceni - mesto, rozvoz ratolesti, nakupy, a takovy ty babsky zalezitosti...

Pozadavky: benzin, automat, klima, 4dvere a aby to nebyla krava na silnici (prej kratka Fabie se ji ridi dobre)

Rozpocet: max 150t Kc - vim jak ridi, tak musi zbejt na klempire a autolakyrnika ;)

Vim co pro ni a deti nechci: CitiGo a podobny jednohubky.

Napadlo me: Opel Meriva, Suzuki SX4, Ford Fusion, Honda Jazz. V tomto poradi.

Bude to jeji prvni auto. Nejake Vase napady?

Dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co Toyota Yaris? Ale nevím, jestli to už nebude bráno jako ta "jednohubka". Já v tom drandil po Islandu (benzín, automat) a působila na mě vcelku bytelným dojmem; kolega to má doma jako druhé auto a taky spokojenej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4kolky jsou na howno, přece nebudu vozit celý rok 100kg navíc, to raději jezdím v krabici od bot :D

A doufám, že se dostaneš v klidu pod 6 litrů,jinak se o té krabici vůbec nezmiňuj :)

Jinak nádherná kára...ta musí bublat nočními ulicemi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolegove,

vybiram auto zene - urceni - mesto, rozvoz ratolesti, nakupy, a takovy ty babsky zalezitosti...

Pozadavky: benzin, automat, klima, 4dvere a aby to nebyla krava na silnici (prej kratka Fabie se ji ridi dobre)

Rozpocet: max 150t Kc - vim jak ridi, tak musi zbejt na klempire a autolakyrnika ;)

Vim co pro ni a deti nechci: CitiGo a podobny jednohubky.

Napadlo me: Opel Meriva, Suzuki SX4, Ford Fusion, Honda Jazz. V tomto poradi.

Bude to jeji prvni auto. Nejake Vase napady?

Dekuji

 

Suzuki ne, má to strašně tvrdej podvozek. Meriva ok, já bych bral Hondu Jazz. Fusion nemám zkušenost. Ta Mazda 2 nebo 3 by taky nemusela být zlá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tedy nevím, proč se tady někteří tak vehementně snaží ostatní přesvědčit, že ty moderní pohony čtyř kol nemají v běžném provozu smysl, když je to přesně naopak, doporučil bych tedy vyzkoušet například jen fakt rychlej rozjezd z křižovatky v ucpaný Praze jenom s předkem a potom s komplet hnanejma kolama... a to taky souvisí s bezpečností ne? V zatáčkách jakbysmet, za pomoci všechmožnejch čidel a asistentů, dokáže poměrově upravovat trakci a přibržďování jednotlivejch kol a průjezd zatáčkou je tak mnohem bezpečnější, samozřejmě si panímáma, nebo pantáta, co chtějí zažít driftovanej průjezd tolik srandy neužijou. A co se týká vyšší váhy, rozdíl je cca 90 kg, což není sice málo, ale zase ne tak moc, navíc stačí naložit "normální" auto výbavou a může to být i o dost víc.

Pri prujezdu zatackou pribrzduje kola a upravuje trakci DSC/ASC system a s pohonem 4wd to nijak nesouvisi, umi to uplne stejne predokolka a zadokolka. Jak tady nekdo psal, 4wd je bez debat lepsi na rozjezdy na povrchu s horsi trakci, ale jinak je tezsi - v extremni situaci hur zataci(fyziku neosidis). A aby nekomu 4wd dobre zatacelo a vytahlo ho z bryndy pri prujezdu zatackou, tak to uz by ty panimamy musely mit dost odvahy a mit to natrenovany :-)) (ve vsi ucte)... Ja PavlaPu chapu co chce sdelit, nejde o to, zda 4wd nebo ne, ale o to, jaky reklamni kecy maji vsichni natluceny do hlavy, viz prispevek na ktery reaguji. Motivace je jasna, automobilka chce prodat, servisovat a je to vse jen o businessu. Taky je mozna fer rict, ze v pripade, ze se vam takovy typ pohonu pokazi napr u premie, bavime se o oprave cca 100tis czk. (Kamos zazil myslim diferaky pri 90k km na X5). Samozrejme at si kazdej koupi, co se mu libi, sto lidi, sto chuti :-)

 

P.S ve meste jsem si pri rozjezdu uz nehrabl fakt dlouho :-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pathfinder s automatem je línej až hamba. Je to pohodlný auto do města i do terénu, ale takový lehce humpolácký.

Mitsu plug-in hybrid je poměrně komplikované hnusné auto, jehož ekonomika provozu je velmi diskutabilní, nejezdí to úplně zle, ale už v roce představení bylo v podstatě za zenitem. Navíc ti garantuju, že se ho nezbavíš, nebo na něm strašně vytečeš.

BMW je z toho asi nejrozumnější na to, co jsem zatím pochopil, že chceš. Dovoz z CH je spíš výhoda než nevýhoda.

Máš ale hodně velkej rozptyl..ještě bych asi poladil priority, nebo se šel něčím svézt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je možný aby tenhle NIssan měl tak malý nájezd?

 

Protože jinak to vypadá dobře..

 

https://www.tipcars.com/nissan-pathfinder/suv/nafta/nissan-pathfinder-2-5-dci-4x4-automat-15867246.html

 

Prakticky to možné je, výhodu vidím v původu CZ, kdy si to můžeš proklepnout ať už přes STK nebo dealera, kam to auto jezdilo.

 

 

Maxel: Radku, velmi dobrý výběr, já měl teď se svou pětkou velké problémy, takže šla z domu a už bych ji asi nechtěl, ale 530d je snad opravdu spolehlivější, oproti Volvu si opravdu polepšíš. Jak psal Honza, jediné co bych ji vyčetl je ukrutně málo místa v interiéru, oproti tomu A6 excelovala. Tak ať slouží ke spokojenosti!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...