Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Pri prujezdu zatackou pribrzduje kola a upravuje trakci DSC/ASC system a s pohonem 4wd to nijak nesouvisi, umi to uplne stejne predokolka a zadokolka. Jak tady nekdo psal, 4wd je bez debat lepsi na rozjezdy na povrchu s horsi trakci, ale jinak je tezsi - v extremni situaci hur zataci(fyziku neosidis). A aby nekomu 4wd dobre zatacelo a vytahlo ho z bryndy pri prujezdu zatackou, tak to uz by ty panimamy musely mit dost odvahy a mit to natrenovany :-)) (ve vsi ucte)... Ja PavlaPu chapu co chce sdelit, nejde o to, zda 4wd nebo ne, ale o to, jaky reklamni kecy maji vsichni natluceny do hlavy, viz prispevek na ktery reaguji. Motivace je jasna, automobilka chce prodat, servisovat a je to vse jen o businessu. Taky je mozna fer rict, ze v pripade, ze se vam takovy typ pohonu pokazi napr u premie, bavime se o oprave cca 100tis czk. (Kamos zazil myslim diferaky pri 90k km na X5). Samozrejme at si kazdej koupi, co se mu libi, sto lidi, sto chuti :-)

 

P.S ve meste jsem si pri rozjezdu uz nehrabl fakt dlouho :-)))

Můžu Tě ujistit, že žádný reklamní kecy do palice natlučený nemám a co tady píšeš Ty nemá oporu vůbec v ničem a ještě si to občas protiřečí. Zatím jsem tedy ani od jednoho předřečníka neslyšel jediný argument proč je pohon všech kol za jakékoli situace horší, respektive, proč není lepší. To, že systém který přibrzďuje vnitřní kolo při průjezdu zatáčkou (ať se to marketingově jmenuje jakkoli) umí předokolka i zadokolka je možná pravda, ale točivý moment umí přenést jen na kolo stejné nápravy bez ohledu na to, jakou má adhezi, to, že je pohon všech kol lepší při rozjezdu na povrchu s horší "trakcí" je blbost, rozjezd bude lepší na každém povrchu, právě díky té trakci a jejímu rozdělení na všechna kola podle potřeby, a nakonec, do čím extrémnější situace se dostane právě ten hejl, který moc neví, o to víc mu ten pohon umí pomoct, samozřejmě v rámci určitých limitů, ale ty má každé auto bez ohledu na systém pohonu. A s tou váhou, to je právě marketing, taková mantra oponentů, protože sto kilo normální cestovní auto vůbec nepozná, navíc, když je rozložíš do podlahy, to už je horší vzít bábu s dcerou (dědka se synem nebo mix, aby mně někdo neosočil) , kdy má káždý 100+ kilo a posadit si je do auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je možný aby tenhle NIssan měl tak malý nájezd?

 

Protože jinak to vypadá dobře..

 

https://www.tipcars.com/nissan-pathfinder/suv/nafta/nissan-pathfinder-2-5-dci-4x4-automat-15867246.html

 

Píšou koupeno v CZ, ne původ CZ, na to taky bacha a ty záznamy km spíše vypadají na dovoz. Jinak za mě Pathfinder nebrat a už vůbec ne pro ženskou.

 

1 záznam

OBDOBÍ: 01/2014 - 01/2014

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Píšou koupeno v CZ, ne původ CZ, na to taky bacha a ty záznamy km spíše vypadají na dovoz. Jinak za mě Pathfinder nebrat a už vůbec ne pro ženskou.

 

1 záznam

OBDOBÍ: 01/2014 - 01/2014

 

Je to koupený jako nový v ČR, vyrobený to bylo 2012. Ten jediný záznam je z 1/2014 při 13.500 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to koupený jako nový v ČR, vyrobený to bylo 2012. Ten jediný záznam je z 1/2014 při 13.500 km.

 

Může být, jen jsem psal bacha na to. Čekal bych minimálně dva, tři záznamy od šestiletého auta s původem v ČR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžu Tě ujistit, že žádný reklamní kecy do palice natlučený nemám a co tady píšeš Ty nemá oporu vůbec v ničem a ještě si to občas protiřečí. Zatím jsem tedy ani od jednoho předřečníka neslyšel jediný argument proč je pohon všech kol za jakékoli situace horší, respektive, proč není lepší. To, že systém který přibrzďuje vnitřní kolo při průjezdu zatáčkou (ať se to marketingově jmenuje jakkoli) umí předokolka i zadokolka je možná pravda, ale točivý moment umí přenést jen na kolo stejné nápravy bez ohledu na to, jakou má adhezi, to, že je pohon všech kol lepší při rozjezdu na povrchu s horší "trakcí" je blbost, rozjezd bude lepší na každém povrchu, právě díky té trakci a jejímu rozdělení na všechna kola podle potřeby, a nakonec, do čím extrémnější situace se dostane právě ten hejl, který moc neví, o to víc mu ten pohon umí pomoct, samozřejmě v rámci určitých limitů, ale ty má každé auto bez ohledu na systém pohonu. A s tou váhou, to je právě marketing, taková mantra oponentů, protože sto kilo normální cestovní auto vůbec nepozná, navíc, když je rozložíš do podlahy, to už je horší vzít bábu s dcerou (dědka se synem nebo mix, aby mně někdo neosočil) , kdy má káždý 100+ kilo a posadit si je do auta.

:-) je to celkem zabava, po ranu pekna porce demagogie. Tak pojdme na tvrdy data. 2018 Audi RS5 331kw a 600nm, pohon quattro, hmotnost 1655kg vs 2018 BMW M4 competition 331kw a 550nm, pohon rwd, hmotnost 1671kg. Zrychleni 0-100 audi 3,9s, bmw 4s. A ja se ptam, kde je ta vyhoda 4wd na kazdem povrchu? Chces mi tvrdit, ze 0,1s, coz je v zasade statisticka chyba? Doporucuju min cist a vic jezdit :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezastávám se žádné strany, jen podotknu, že to co udává výrobce se často liší od reality.

 

Edit: Mimochodem pěkné

, kde je zcela zřejmé, že ta čtyřkola právě na startu dost pomohla, ale bmw jak to rozmotalo, tak.... zajímavé video a nečekané, předpokládal bych, že bmw bude ztrácet i po startu. Upraveno uživatelem shewcza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toho Nissana bych se nebál, především v tomto nájezdu je to nové auto. Ale taky je mu 6 let a stojí půl míle, na druhou stranu pokud by měl zůstat v rodině, tak proč ne. Má ho tady Alois aka Beeman a pěje na něj ódy, tak mu zkus napsat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

peju a pej jeste dlouho budu :-)

moje draha uz na nem drandi taky a to ma ridicak jeste teplej, na vyssi posed je zvykla ze sveho Scenica... ackoliv parkovani ji jeste dela problemy, couvaci kamera to ale vetsinou vyresi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:-) je to celkem zabava, po ranu pekna porce demagogie. Tak pojdme na tvrdy data. 2018 Audi RS5 331kw a 600nm, pohon quattro, hmotnost 1655kg vs 2018 BMW M4 competition 331kw a 550nm, pohon rwd, hmotnost 1671kg. Zrychleni 0-100 audi 3,9s, bmw 4s. A ja se ptam, kde je ta vyhoda 4wd na kazdem povrchu? Chces mi tvrdit, ze 0,1s, coz je v zasade statisticka chyba? Doporucuju min cist a vic jezdit :-)

Ukaž mi v mém textu jedinou větu, kde najdeš něco, co není pravda. Naopak, Tvoje porovnání, jednak úplně odlišných, extrémních aut a ještě k tomu jen v jednom parametru, nemá za mák vypovídací schopnosti a jako protiargument je úplně k ničemu. A děkuji za doporučení, sice čtu hodně a omezovat to nebudu, ale na rozdíl od mnoha jiných, kteří jen čtou, mám možnost většinu i prakticky zkoušet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak myslíš, že ok ? Že by stálo za to to využít? Je to líné? Nebo ok? Co motoricky, vše je ok?

peju a pej jeste dlouho budu :-)

moje draha uz na nem drandi taky a to ma ridicak jeste teplej, na vyssi posed je zvykla ze sveho Scenica... ackoliv parkovani ji jeste dela problemy, couvaci kamera to ale vetsinou vyresi. 

Upraveno uživatelem tenge
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:-) je to celkem zabava, po ranu pekna porce demagogie. Tak pojdme na tvrdy data. 2018 Audi RS5 331kw a 600nm, pohon quattro, hmotnost 1655kg vs 2018 BMW M4 competition 331kw a 550nm, pohon rwd, hmotnost 1671kg. Zrychleni 0-100 audi 3,9s, bmw 4s. A ja se ptam, kde je ta vyhoda 4wd na kazdem povrchu? Chces mi tvrdit, ze 0,1s, coz je v zasade statisticka chyba? Doporucuju min cist a vic jezdit :-)

Nerád sa vám miešam do debaty, ale v životne dôležitom a naprosto zásadnom spore dvojkolka vs. štvorkolka tvoje čísla nemajú vôbec žiaden význam. Hovoria o motore a sprevodovaní, ale nie o jazdných vlastnostiach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to proste tank, do ktereho sbalis na dovolenou pulku bytu a na vykonu to nepocitis ;-)

ja mam 126KW, 2.5D, manual, kdyz chces, tak to trha asvalt, jede to 175km/h, zere to kombinovane cca 9,3l na sto, ale da se ject i pod 8l (80-90 klidna jizda)

motor je v poho, ja menil jenom rozvody a vstriky po koupi a jede jak drak

 

 

Tak myslíš, že ok ? Že by stálo za to to využít? Je to líné? Nebo ok? Co motoricky, vše je ok?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ukaž mi v mém textu jedinou větu, kde najdeš něco, co není pravda. Naopak, Tvoje porovnání, jednak úplně odlišných, extrémních aut a ještě k tomu jen v jednom parametru, nemá za mák vypovídací schopnosti a jako protiargument je úplně k ničemu. A děkuji za doporučení, sice čtu hodně a omezovat to nebudu, ale na rozdíl od mnoha jiných, kteří jen čtou, mám možnost většinu i prakticky zkoušet.

Uz jen to, jak jsi tvrdil, ze pouze 4wd umi nezavisle pribrzdovat jednotlivy kola, coz umi dnes kazda stabilizace, hovori za vse. Pak to bylo ?upresneno? na tocivy momenty a dalsi veci. To by me fakt zajimalo, jestli jsi treba toho nazoru, ze 4wd dokonce i lip brzdi :-)

A ze RS5 a M4 jsou uplne odlisny auta, to je taky lehce vtip, kdyz je to prima konkurence, oba preplnovany motory, automaticka prevodovka, atd. :-) Taky nevim, co je na tech autech extremni, kdyz s nima v poho dojedes na dovolenou a nebo zajedes na nakup do Lidlu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...