Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

No, pokud si dobře pamatuju, tak v US byly základy totální holobyty pro půjčovny. Předpokládám, že i mustang v EU výbavě stojí v americe přes 40k. K tomu clo a dph.

A evropská auta pro US mají např. slabší brzdy, stabilizátory, tenčí přední skla, levnější tlumicí materiály... (ověřeno na lince u audi). Řekl bych, že amíci pro evropu budou dělat taky jinou specifikaci.

Upraveno uživatelem Pavelpu27
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, sledoval jsem výběr maxela, protože bych za pár měsíců taky možná chtěl něco pořídit s podobným zadáním a dlouhodobě se mi líbí MB W212, co jsem zatím načetl tak poměrně dobrá spolehlivost.

 

Na druhou stranu Bmw F10 má z mého pohledu modernější interiér, věci jako HUD atd.

 

Prostě tyhle 2 modely jsou dlouhodobě favorité. Možná ještě Mondeo Vignale.

 

Nicméně jsem při brouzdání mrknul na VW Phaeton a nějak se mi to zalíbilo a nemůžu to dostat z hlavy :-) Je tu někdo kdo ho má? Je to velký průser? Koukal bych se tak kolem roku 2015. Bylo by to auto primárně na delší cesty.

 

Co říkáte? Ruce pryč? Radši vzít nového nebo ročního Passata? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vida, a já myslel, že s takto rozstříštěným výběrem tu budu osamocen. Good to know :)

 

Každopádně pokud uvažuješ o kategorii aut BMW Fxx nebo MB W212, obávám se jedno svezení (na delší trase) a Mondeo z výběru vyřadíš. Nebrat špatně. Mondeo je skvělej pracant a čistě pragmaticky mu lze jen pramálo vytknout ; kolega to zhrnul celkem přesně: skvělej služebák. Pokud jsi ale řidičsky dál než jen přesun z bodu A do bodu B, kor pokud jezdíš aji dálky, konkrétně v měm případě ta F11 působí opravdu jako auto z vyšší ligy. At už komfortem, mírou odhlučnění, tak celkovou robustností nebo jízdním projevem. A to rozhodně neřikam proto, že mi stojí v garáži, ale proto, že teď jezdim cca 50/50 Mondeo (služební) a F11 (osobní) - mam tak možnost opravdu přímého srovnání.

 

Jak je na tom Phaeton v osobní rovině zkušeností netušim, na netu stopro najdeš. Určitě mrkni na vw-club.cz. Jen co si vybavuju když se tu rok/dva zpět řešil... Jednak se psalo, že je to tak nabušený všim možnym a poctivě udělaný, že každej kus VW snad dotuje. Druhak si starší kus (2012 myslim) for-fun kupoval místní člen Maxigabriel (nebo tak nějak) a ten - jakožto člověk zvyklý na top-classe - to docela chválil. Za mě rozhodně zajímavá volba, pokud chce člověk velkej sedan, stačí mu kufr a chce se na silnici trochu odlišit.

Upraveno uživatelem Maxel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě to že to nemá každý a většina si bude myslet že to je passat se mi líbí. I když kombík by na dětské věci byl nepatrně lepší.

 

No zatím to nehoří, spíš jsem si říkal že začnu sbírat praktické informace kdyby ho tu někdo měl. Dík za to porovnání f10/mondeo.

Upraveno uživatelem kloubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No myslim ze Maxel to zhrnul slusne. Placas sa medzi viacerimi triedami, Mondeo sa medzi 5er a Eklasse asi nebude chytat, zaroven sa ale obzeras po Phaetone co je o triedu vyssie (taka osidena A8, miesto hlinika ocel atd). Ked uz pozeras na koncern, co A6? Za mna z tohto vyberu najlepsia, jednoznacne odhlucnenim (z vlastneho pozorovania), asi aj kvalitou vyhotovenia interieru. Ale to je samozrejme hodne individualne, kazdy chvali svojho boha, nechcem rozputavat flame len nadhadzujem dalsiu moznost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Phaeton je parádní kára, nicméně už není úplně up to date. Je potřeba si uvědomit, ze vývoj toho auta se odehrával v okolo roku 2000. Ideální je V8 4.2. Vyhnul bych se W12 6.0 a V10 5.0 TDI - obrovské provozní náklady. Pokud nafta, tak 3.0 V6, ale už to není tak suverénní s tím. Jinak je to opravdová prémie s masovou nálepkou na kufru. Z Phaetonu vytěžily Audi A8 a dokonce i Bentley. Continental jezdí na jeho podvozku dodnes. Servis není levnej, auto je celkem komplikovaný, ale u auta okolo roku 2015 by to nemělo být žádný velký téma. Určitě zajímavá volba, potkáš jich 5 za rok. Bude se ti blbě prodávat. Ale jezdi se s tím moc fajn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj favorit pokud bych se koukal po sedanu v této třídě, by byl Lexus LS600h. Sice to bude kus suveréně nejstarší ze všech jmenovaných, ale spolehlivost velmi slušná, servisní náklady se daj udržet rozumně mimo AD servis a to auto je prostě piece-of-art - prostě krásný a jedinečný. Pro mě nej z velkejch limuzín.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako Dawe pisal, vo vseobecnosti suhlasim. S tym ze velmi slusny motor je aj 4.2 V8 TDI. V10TDI je nezmysel, W12 je urcite famozny motor, ale kazdy by mal chapat co ho caka za naklady.

Phaeton ma ale oproti A8 zjednodusene zavesenie kolies (kvoli nakladom), odvodene od A8, a jeho razvor je hadam este mensi nez u A6. S A8 sa jeho jazdne vlastnosti, hlavne agilita (ak sa to este v tejto triede da tak nazyvat) neda zrovnavat.

Ale cena tomu odpoveda, v kazdom pripade to ale vacsinou neodservisuje garaznik ako napr. 5, E ci A6.

Edit: Sibir ma predbehol. Asi cokolvek nez Phaeton, najma ak to stoji v danej triede rovnako.

Upraveno uživatelem eskimak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má pravdu přeceda. Jen pokud je kritérium aji nájezd, pak ta sedma bude logicky vojetější.

Zas to vynahradí jinde... motor 180kW vs 280kw. Apod.

 

VW

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/phaeton/17889765?goFrom=list

 

BMW

https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-7/17729283?goFrom=list

 

Jen poznámka pod čarou - mega (a víc) bych osobně za VW nedal. Když Phaetona, raději starší kus tak do 400-500k max. Za mega už je imo ten výběr zase jinde.

 

No a když už sem ho tu plácnul, tak LS600h v podobné ceně.

https://www.sauto.cz/osobni/detail/lexus/ls-600h/17350998?goFrom=list

Upraveno uživatelem Maxel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Nechce se mi to hledat, ale ve Phaetonu zadnej 4.2 V8 TDI nebyl. 4.2 V8 je benzin. Diesel jenom V6 a V10. Ale možná se pletu..

Aha, mas pravdu, nepleties sa. Nenapadlo ma ze tam nemali to co v Audi. V takej q7 to bola podla mna najlepsia motorizacia. A v A8 to bol tiez velmi slusny motor (4.2TDI).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dyť i googlebot to potvrdil, tak to musí bejt pravda :D

 

Každopádně za třičtvrtě míče už ten výběr bude cosi veselejší.

 

Na nový ze salonu bych se vy... seženeš pěkný roční, třeba ten Pašák nebo Superb Sportline s dvoulitrem TSi.

Pokud starší, pak bych osobně zamířil na 5er, konkrétní model už čistě dle preference. Kdyby větší, pak X5. Nebo ta sedma, ale pokud jsou děcka, ten kufr prostě bude limitující faktor.

Upraveno uživatelem Maxel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dyť i googlebot to potvrdil, tak to musí bejt pravda :D

 

Každopádně za třičtvrtě míče už ten výběr bude cosi veselejší.

 

Na nový ze salonu bych se vy... seženeš pěkný roční, třeba ten Pašák nebo Superb Sportline s dvoulitrem TSi.

Pokud starší, pak bych osobně zamířil na 5er, konkrétní model už čistě dle preference. Kdyby větší, pak X5. Nebo ta sedma, ale pokud jsou děcka, ten kufr prostě bude limitující faktor.

prosil bych bez invektiv. Až budeš mít takové znalosti v hlavě a ne na googlu, můžeš si říkat Frostie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...