Jump to content

vybírám káru


financ
 Share

Recommended Posts

Myslím si že neuděláš chybu, jak s VW tak s Tomášem.... jaký model řešíte? Tady ted jde spíš o to zasrané WLTP ......

Shodli jsme se na Caddym, chtěl jsem benzín, Tom doporučil 1.4 TFSI ve výbavě Trendline. Teď jenom kdyby měl libovýho za těch 100k  :lol2:  Co je to WLTP?

Link to comment
Share on other sites

 

To srovnávání US a EU cen je dycky supr... :D Za 6 kil to bude beztak single-cab bazmek v základní výbavě s plastovým volantem, to z fotky tipuju tak na 40k USD, k tomu clo a dph a jsi v tom za 1,2mio a za to srovnatelné auto v EU samozřejmě koupíš taky.

No vidíš, já se zamiloval před třemi lety na Zélandu do Highlandera 2,7, který stál nový ve výbavě 660 tisíc a to jsem nezkusil ukecávat. V ČR u AD mrtvý smíchy, co že to chci, ale dali mě kontakt na AD v Německu, kde je měli na skladě určené pro export. Když jsme všechno zařídil? a udělalo by se vše proto abych tady mohl legálně provozovat Highlandera, dostali jsme se na rovných milion osmdesát tisíc :-) Takže kecáš nesmysly...jo, ale teď čtu srovnatelné, třeba Amarog že, tak to se omlouvám a beru zpět :-) Edited by African
Link to comment
Share on other sites

Tak já v něčem s kolegou M3maniacem souhlasím a myslím si že díky těm lobistickým šmejdům s Volkswagenu tady po EU začínají jezdit samé jednolitrové mrazky z jejich dílny a to ještě za nehorázný peníz. Propaganda horší než v Rusku, lež za lží v časopisech, testech, tv a hold stádo jim to žere. Stačí vystrčit rýpak a to né moc daleko a člověk nestačí žasnout jaká krásná auta že to po tom světě jezdí. Ve Švýcarsku samá silná auta a že nemyslí Švýcar ekologicky? Cha, by jsme se celá EU mohla učit. A proč jsem právě teď tak podrážděný? :-) Protože v Usa, a ve Švýcarsku co by jsi kamenem dohodil se začíná prodávat Toyota Tacoma za šestset tisíc....Šmejdi s Volkswagenu tipuji ale co nevidět dají test do autosalónu z Abu Dhabi, jak Kodiaq 1.2 za milion tahá chudáčka Tacomu celou nešťastnou zahrabanou v písku do půl nápravy....Takových krásných aut za super peníz se sem nedováží, aůůů :-(

 

Člověče ty jsi zas namrdanej jak papuánec už v osum večer viď ?

 

Myslíš, že emisní normy nastavuje Volkswagen ? Firma, která má v soritimentu nejširší nabídku motorů na světě ? A to, že čumíš na autosalon, který celý koncern VW platí je jen tvoje blbost - sponzory máš napsaný už na úvodu pořadu.

 

A pokud ti vadí, že se sem nějaké vozy nedováží, tak se můžeš realizovat. Určitě to bude zlatej důl...

Link to comment
Share on other sites

Zase? :-) Nebuď zbytečně útočný jenom proto že kopeš za VW....jsem střízlivý aby jsme si to ujasnili. Pokuď v nastavení norem nemá prsty Vw, tak by mělo asi všech 43, dnes tipuji tak 60 expertů dostat padáka :-) Máš jiné vysvětlení?

 

https://lobbyfacts.eu/articles/29-10-2015/volkswagen-top-10-list-biggest-companies-lobbying-eu

Edited by African
Link to comment
Share on other sites

Jezisi, prosim jen ne konspiracni teorie a znecisteni...

Podivejte se, je to zcela jednoduchy, na Vaclavaku Maersk asi nekorzuje, ale koncernovych coudicu za sebou od rana do vecera ano. Jasne, ty lode znecistuji, stejne tak i letadla, ale co se zlepsovaku tyce, tam dochazi k pokrokum taky, nicmene jejich existence je celkem nevyhnutelna vec, s tim nic neudelame, ale aby ve meste coudilo min archaickych krapu rozhodne pomuze lokalne lepe dychat, a tento fakt jaksi vetsine lidem unika.

Samozrejme to nejde hned resit zakazem, je potreba vybudovat infrastrukturu, parkoviste, atd. ale resit se to musi. Navic sice tohle je jen lokalni vec, kazdy posun se pocita a v globale muze pomoci. Zakon velkych cisel neokecame, vysledky jsou jasny, takrka 100 procentni vetsina odborniku z branze nijak nepochybuje o globalnim oteplovani, par pomatencu typu Klaus, kteri tomu rozumi asi jako ja lacrosse, na tom nic nezmeni.

A co se VW tyce, ostatne i jinych automobilek, pokud podvadeli, mely by za to platit. Predstavte si situaci, kdy softwarove upravujete v laboratornich podminkach vykon nejakeho vaseho produktu, ale pak se zjisti, ze pri beznem pouzivani ten produkt neodpovida deklarovanym vlastnostem, by z nas vsech vysoudili i kuzi. A kdyz zakaznikum lze automobilka, vsichni jsou skoro jeste snad i nasrani, ze to nekdo resi.

Tyvole, jdu chrapat, nemel bych chodit na chronomag v noci... :D

Link to comment
Share on other sites

Zase? :-) Nebuď zbytečně útočný jenom proto že kopeš za VW....jsem střízlivý aby jsme si to ujasnili. Pokuď v nastavení norem nemá prsty Vw, tak by mělo asi všech 43, dnes tipuji tak 60 expertů dostat padáka :-) Máš jiné vysvětlení?

 

https://lobbyfacts.eu/articles/29-10-2015/volkswagen-top-10-list-biggest-companies-lobbying-eu

 

Sorry ale tohle nemá nic společnýho s týmem za kterej kopu. Společný je jen to, že takhle (nejspíš přehnaně, to je asi fakt) reaguju pokaždý, když vidím nějakou opravdu evidentní blbost co se někdo snaží vydávat za pravdu. Stejně jako když tu kolega vyprávěl, jak je Daihatsu Cuore jednoduše servisovatelný auto...

Link to comment
Share on other sites

@BeeK: O GW či obecně změnách klimatu toho spoustu nevíme a pochybuje spousta lidí. Jde o to, koho označíš za odborníka a koho dehonestuješ jako pomatence. A přiznejme si to, každý tuhle selekci provádí hlavně prismatem vlastního přesvědčení, zájmů, hodnot apod.

Za mě: hysterie kolem CO2 je v první řadě účelovka a byznys pro spoustu vychcanců a se skutečnou ekologií už to nemá moc společnýho. Pokud se u výfukových plynů řeší na prvním místě oxid uhličitý a ne prokazatelné karcinogeny (nespálené řetězce, lapidárně řečeno saze) produkované naftovými chrochtáky, neberu tuhle "ekologii" vážně...

Edited by M.K.
Link to comment
Share on other sites

Sorry ale tohle nemá nic společnýho s týmem za kterej kopu. Společný je jen to, že takhle (nejspíš přehnaně, to je asi fakt) reaguju pokaždý, když vidím nějakou opravdu evidentní blbost co se někdo snaží vydávat za pravdu. Stejně jako když tu kolega vyprávěl, jak je Daihatsu Cuore jednoduše servisovatelný auto...

Jsi docela polevil v tom vyjadřování, nebyl jsi nakonec včera napálenej ty? :lol2: Jinak v pohodě, jenom debatujeme a hlavně jde o mé osobní názory. Na školeních Vám drtí do kebule hlavně jak nejlépe prodat zákazníkovi auto, to chápu, ale ty články mluví jasně a upozorňuje se tam na nebezpečí a špatnou transparentnost extrémně silného loby VW v EU. Já se o to upřímně také už moc nezajímám, ale když mě řekli tenkrát v Toyotě že mám poděkovat VW a EU za to co se sem všechno nedováží a teď naposledy v Mitsubishi, kde přestávají dovážet další a další modely, tak prostě si to trochu spojíš. Netřeba to rozmazávat, auta se mi líbí od VW, ale ta jejich prodejní politika by šla dělat férověji a možná že by jsme se dočkali i zajímavější a určitě levnější produkce aut. Přeji fajnový den :cheers:

Edited by African
Link to comment
Share on other sites

Tohle je strasne nebezpecny pristup. Jak myslis, koho povazuju za odbornika? Vedec v danem oboru je odbornik a u vedcu jednoznacne prevlada dany nazor. Tohle neni neco v rovine teoreticke astrofyziky, ale celkem hmatatelne veci.

No a prave ve vedecke obci je nazor jasny, vse podlozene s dostatecnym mnozstvim dukazu. Zbytek je oportunisticky "cherry picking". Je to jako s evoluci, muzes si myslet co chces a verit v co chces, at se to lidem libi, nebo ne, je to fakt.

To, zda uz pak jednotlive pristupy k dane problematice a jak to osetrit, jsou spravne ci nikoli, je vec druha. Ale i Cina to uz vi a masivne prechazi na obnovitelne zdroje energie, bojuje s znecistovanim ovzdusi, je fakt, ze jim to jde lehce, kdyz mas v podstate diktatoricky pristup vladnuti, je to jen ciste politicke rozhodnuti. Kdezto treba v USA dostane hlas kazdej druhouj zoufalec, pseudovedce vydavajici se za odbornika a v ruznych debatach maji nepomerne vetsi zastoupeni nez kolik lidi se vubec stavi do skupiny tzv. skeptiku... Tohle je jednim ze zavaznych nedostatku demokracie...  :D


 

 

 

@BeeK: O GW či obecně změnách klimatu toho spoustu nevíme a pochybuje spousta lidí. Jde o to, koho označíš za odborníka a koho dehonestuješ jako pomatence. A přiznejme si to, každý tuhle selekci provádí hlavně prismatem vlastního přesvědčení, zájmů, hodnot apod.

Za mě: hysterie kolem CO2 je v první řadě účelovka a byznys pro spoustu vychcanců a se skutečnou ekologií už to nemá moc společnýho. Pokud se u výfukových plynů řeší na prvním místě oxid uhličitý a ne prokazatelné karcinogeny (nespálené řetězce, lapidárně řečeno saze) produkované naftovými chrochtáky, neberu tuhle "ekologii" vážně...

Link to comment
Share on other sites

To je taky docela smutny. 

 

Chlapi tady se dohadujeme o blbostech a přitom poslední dobou v Praze snad každej den jedu za nějakou plečkou, který z výfuku lítaj takový hnusy, že nechápu, že je policajti nechaj jet dál. 

Link to comment
Share on other sites

to BeeK : takhle jak to prezentuješ právě vznikají všechny ty nasranosti. Nikdo nezpochybňuje globální oteplování, ale zpochybňuje se, že ho má na svědomí člověk. Nemá, stačí si projít historické záznamy a je jasné, že jde o cykly (v měřítku milionů a tisíců let). Je to složité, kdo chce, najde si informace. To o čem píšeš, je prachsprostá politika  a byznys (bohužel byznys špinavej, protože nátlakovej a těžící z neznalosti a zmatení pojmů : globální oteplování versus znečištění ovzduší. Dále zneužívání , díky této neznalosti, výkonné a zákonodárné moci, protože o peníze jde vždy v první řadě...že). Ale nemá smysl se tady přít o věci, s níž stejně nikdo z nás nic nenadělá.

Takže pro pořádek :

Globální oteplování - jde o fyzikální jev, který je nutný nahlížet z vesmírného hlediska, člověk na něj nemá sebemenší vliv. (zrovna včera byla na Slunci obrovská erupce, která má za následek nebývalé oteplení jistých částí zeměkoule....a které se sice nepravidelně, ale stále opakuje :) Lze dohledat dokonce i v českém mainstreamovém tisku).

Znečištění ovzduší - jde o jev způsobený lidskou činností, z hlediska planetárního a vesmírného je naprosto zanedbatelný, z hlediska našeho, coby lidí obývající tuto planetu, jde samozřejmě o nekomfortní problém.

Nechci vytvářet flame, jde o problematiku diskutovatelnou do nekonečna, a kvůli tomu zde nejsme, že ? :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...