Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

To je zase domněnka, že jo.

Kup si čokoládu Milka v Německu a u nás, a porovnej si to. Nebo prácí prášek.

Samozřejmě u pohonných hmot to jsou domněnky, protože zjišťování je složitější, všechno to vozí z ?centrály?, ale pak jsou pumpaři co to ?vyladí? aby vydělali třebas

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protoze by makro muselo met svou rafinerku, tesco svou a nektery pumpy brat misto nafty vodu z potoka. Ja tankuju u JAPO, mam je za barakem, ten to leje do svejch nakladaku a tak nejak to funguje. Cas od casu dam shell nebo benzinu, nekdy taky to, co zrovna je, kdyz jedu na vypary.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

https://www.uamk.cz/aktuality/11-autostyl/rady-a-informace/94-10-mytu-o-tankovani

 

Mýtus č. 1: Je palivo na značkové čerpací stanici lepší?

 

V podstatě, palivo pochází - ať už pro značkové nebo levné čerpací stanice - ze stejných rafinérií. Nicméně, značkové stanice mohou kromě speciálních paliv (s vyšším oktanovým číslem a podobně) nabízet také ta, s přidanými aditivy, která mohou mít vliv na výkon motoru nebo snížení spotřeby a podobně. Požadavky na kvalitu pohonných hmot jsou stanoveny příslušnými normami. V Německu a dalších západoevropských zemích se zřejmě naprosto výjimečně setkáte s případy šizení. Naproti tomu v ČR (i přes stále častější kontroly ČOI a vysoké postihy) a dalších východoevropských zemích se to stává. A tak se doporučuje tankovat právě u značkových stanic, kde jsou přísnější vnitřní normy a kontroly. Nicméně samotné palivo na značkových i neznačkových čerpacích stanicích je v zásadě stejné. Nekvalita je dána jen kvalitou a poctivostí obsluhy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak základ je u 90% pump stejný, pak si už každá pumpa míchá aditiva podle sebe. Jinak před pár lety jsem viděl test kdy nafta od shellu byla úplně jiná v DE a v CZ. Byl to profi test ve výzkumném ústavu. To proč je v nemecku lepší nafta je to, že benzinky tam maji zazobani lidé a sakra si toto koryto hlídají a nemají důvod čarovat jako majitel jedne malé pumpy v horní dolní v cr. Nevím jak to je regulované, ale v německu klidně jedeš po dálnici a 80km žádná pumpa. To se v čr nestane, tak stejne mění cenu podle hodin, klidne natankuješ ráno cestou do práce za 1,49 a za tri hoďky za 1,29 což me tam dost vytáčí. A co se týče biosložkových sraček tak je to průser pro všechny, zrovna ted se jsme chteli nastartovat městské poskakovadlo na cng a na benal nenaskocilo, auto bylo 14 dni odstaveno. Jen to ničí auta, rychle se to kazí. A to že se vyrábí s jinou kvalitou pro zapad nez pro nas nebo byvaly ostblok je bohuzel pravda. Nemci se mi vzdycky divi jak se u nas porad v servisech meni vstriky, rika mi ja uz si nepamatuji kdy jsme menili vstriky ( ale to je deset let zpět ). Zrovna pred 14ti dny jsem si v rakousku na benzince koupil balicek salamu a rohlicek, jsem se olizoval az ta usima, proste fakt salam z masa a s lahodnou chuti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak doba se změnila, kdysi dávno kdyz melo ONO jen jednu benzinku v Plzni je čoika docela často pokutovala za kvalitu nafty, dnes si to podle mě uz nedovolí a jedou s malou marzi ale velkou vytoc. Proste to stridam, dvakrat obyc naftu a potreti premiovou. Ta verva je fakt dobra a s kartickou od benziny o kacku levnejsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U benziny je jeste dobre vedet ktere maji vikendove slevy, vetsinou je to u levnych benzinek jako globus nebo tesco. Vcera jsem tankoval u benziny efectu za 31,30 minus 0,40 na karticku a jsi na 30,90 :-) coz je fajn o 800 m vedle selka za 33,20. A 2,30x 80 je fajn obed gratis :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo jezdí na benzni má nějakou cenu jezdit na tenhle nebo je to šumafuk

OPTIMAL BA 95
Bezolovnatý benzin Optimal BA 95 je nové optimální palivo pro Váš vůz, které nabízíme v síti čerpacích stanic EuroOil. Vlivem nového multifunkčního aditivu má vylepšené vybrané parametry a užitné vlastnosti. Složení aditivu je přizpůsobeno pro automobilové benziny s obsahem bioetanolu. Kvalitativní parametry tohoto produktu jsou stanoveny normou ČSN EN 228.   e5.png
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z Shell benzínu se mi zaflákalo Mitsu Carisma, spotřeba 12 místo 6 a nejelo to. Ne pocitově, netáhlo to tak, že na mě cestou na parkoviště troubili. Po dekarbonizaci válců zase jezdilo jako dřív a s OMV MaxxMotion 95 se mi to nikdy nestalo, stejně tak s benzínem od EuroOilu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to u nás se taky něco stalo (už je to teda dýl..... asi 149 dní)

 

přišel takovej novej knedlík a po šichtě natankoval 120 litrů fridexu místo ropy

 

ujel s tím asi deset metrů od stojanu

 

myslím, že ty následky bude platit nadosmrti (vono to ani dýl nejde že jo ?) ..... no stane se no

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím naftu i benál a jak stárnu a blbnu, vždycky na ten stojan radši pořádně koukám a snažím se to neposrat. Čekám kdy to přijde....

Zlatý lpg nebo elektrika, to se zpochvit nedá :-))

Upraveno uživatelem DavidLC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Střelice u Brna je sklad paliva. Společnosti tam mají uložené svoje vlastní paliva, neteče to z jednoho kohoutu pro všechny. Dělal jsem na Shell, aditiva jso už v palivu, byvavalo že to řidiči míchali na placu. Jinak V-Power co byl, tak měl aditiv 7% a pak změnili recepturu, bombastickou kampaň, jako že se vědci že Shell fakt vytáhli, několik let na tom pracovali, aby vymysleli nový V-Power a on to byl ten stejný, jen zvedli množství aditiva na 14%. V-Power má jedinou výhodu, že neobsahuje biosložku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...