Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Z Shell benzínu se mi zaflákalo Mitsu Carisma, spotřeba 12 místo 6 a nejelo to. Ne pocitově, netáhlo to tak, že na mě cestou na parkoviště troubili. Po dekarbonizaci válců zase jezdilo jako dřív a s OMV MaxxMotion 95 se mi to nikdy nestalo, stejně tak s benzínem od EuroOilu...

 

Par let nazpet jsem koukal na testy benzinu, co se u nas daji koupit.. Co si pamatuji, Shell  propadl, jejich V-power byl vobyc benzin, alespon co se CR tyka, v Nemecku mel slozeni jine (lepsi). Jako vitez  vysla Verva od Benziny.. Sem tam tankuji do naseho stareho Civica u OMV, vetisnou ale Vervu 100 u Benziny :) Kdyz 95, tak tam rvu aditivum, ale s tim si dodnes nejsem jistej, jestli delam dobre.. Jestli takto vylepsovat(?) benal neni zbytecny risk. 

Upraveno uživatelem Axel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Par let nazpet jsem koukal na testy benzinu, co se u nas daji koupit.. Co si pamatuji, Shell  propadl, jejich V-power byl vobyc benzin, alespon co se CR tyka, v Nemecku mel slozeni jine (lepsi). Jako vitez  vysla Verva od Benziny.. Sem tam tankuji do naseho stareho Civica u OMV, vetisnou ale Vervu 100 u Benziny :) Kdyz 95, tak tam rvu aditivum, ale s tim si dodnes nejsem jistej, jestli delam dobre.. Jestli takto vylepsovat(?) benal neni zbytecny risk. 

95 je taky aditivovana, pouzivaji VIF. Takze dolevat VIF do cehokoliv od Benziny neni nutne.

A jinak Verva 100 je pouze 98 oktan, V-Power 100 je 100 oktan.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kecam, byl to test nafty, nejvyssi cetanove cislo mela Verva.. Jinak ale zbytek plati. K Benzine mam nejvetsi duveru.. S tim nizsim oktanovym cislem jsem to nevedel, na to se schvalne podivam :) diky!

Benzina se hodně zlepšila. Je to příjemná značka. Museli jí ale koupit Poláci (PKN Orlen), aby z ní udělali to, čím je dnes :)

http://www.benzina.cz/CS/o-nas/Documents/Benzina-v-promenach-casu.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím naftu i benál a jak stárnu a blbnu, vždycky na ten stojan radši pořádně koukám a snažím se to neposrat. Čekám kdy to přijde....

Zlatý lpg nebo elektrika, to se zpochvit nedá :-))

U elktriky bacha, ať nepřehodíš fázi :) :) :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja teda jezdim pro benzin i naftu taky do Benziny, ale trochu me mrzi, ze vsechny ty jejich benzinky jsou jinak hrozne prasivy. Ale dokud budou vic penez cpat do paliva, nez do upravy benzinek, tak to asi bude lepsi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není náhodou Benzina franšíza a každou druhou pumpu si provozuje někdo jinej a co tam tankuju je čistě na jeho rozhodnutí?

Do toho si kecat nenechají, známý měl Agip a na prodejnu si nemohl vzít nic dle svého výběru, vše pod taktovkou vedení. Třeba to někde funguje jinak, nevím. Bylo to fakt přísný....
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak, palivo jedine od orlenu ( benziny ) mas sice fransizu, ale podminky vse diktuji oni. Tady kousek jeden tipek mel cerpacku a vedelo se ze tam mixuje vse co tece, pak dostal fransizu od shellu a mixoval dal :-) za mesic mu ji vzali :-))) ale to je deset let zpet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam dobre skusenosti s naftou KM, tou co je udajne bez bio,... dodavka na to startuje na brnk bez ohladu na to jak dlho pred tym postoji a bez ohladu na teplotu. Inak do benzinov (auto, motorka, skuter, kosacka,...) sa snazim liat vervu ciste koli statiu, nakolko jazdim hlavne tou dodavkou, tak benzin u mna nema problem postat si v nadrzi aj dva mesiace. Skusenosti celkom dobre, hlavne u auta citelne zlepsenie oproti inym.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud budu do škodováckého motoru 1,5 TSI místo optimalu 95 lít  vervu 100 která vychází tak od 2,50 více  na litru poznám to já nebo motor?

Upraveno uživatelem Conrad
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevyuzijes to absolutne nijako vobec okrem toho ako to vyuzivam ja, ze verva pri postavani v nadrzi a trubkach degraduje o poznanie menej, netaha vodu apod. Ked necham v Bandite stat obycajny benzin cez zimu, tak na jar je to na cistku karba... to iste s vervou preslo uplne v pohode. Tiez sa vravi ze verva je lepsie aditivovana, ale mozes aj do obyc benzinu liat VIF ak by Ti slo len o to. Dalsi nie nejak zavratny, ale urcite pozorovatelny rozdiel je, ze pri motoroch ktore nemaju ziadnu atomaticku regulaciu bohatosti je verva trochu bohatsia..... ked som nemal Bandit zostelovany a mal som to moc bohate, tak na obycajny benzin jazdil o malinko lepsie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

IMHO, jakykoli slusny motor by ve 100-150 tisicich by mel byt tak akorat zabehly motor, ktery by mel slapat jako hodinky jeste par let...

par rodinnych zkusenosti, vse kupovano jako nove a nize stav pri prodeji:
- Hyundai Accent (1996): 280 tisic (po 5 letech)

- Rav 4 (2000): 89 tisic (po 8 letech)

- Peugeot 307 (2002): 300 tisic (po 4 letech)
- Civic (2006): aktualne 420 tisic
- CLA (2014): aktualne 50 tisic
- 320 coupe (2009): aktualne 280 tisic.

Na vyse uvedenych samozrejme jedine o BMW se neda rict, ze by bylo motoricky spolehlive (peugeot neni vrcholem spolehlivosti, nicmene HDI maji vymakane a jakkoli to muze lidi prekvapit, motoricky na nem nic nebylo potreba resit mimo planovane servisy). BMW, samozrejme turbo, hned po zaruce, a tech cca 300 tisic jsou takrka vse dalnice).

S XC70 jedu zitra na rozvody, ma cca 190 tisic. Je to v podstate motoricky doroctenec. :). Tchan na v Q5ce, A6 allroad i v A8ce dost pres 150, nevidi duvod proc se zbavovat neceho, co funguje dobre.
 

 

 

Kolegovi odešel na nové Q7 motor do věčných lovišť, najeto 110tkm. Záruka samozřejmě do 100tkm, cena opravy 400t. Sice si myslím, že jsou dnešní auta velké m*dky a sám jsem měnil na firemní Audi A5 DSG převodovku ve 130tkm, ale toto mi příjde už docela mazec. Máte někdo podobné zkušenosti? Přiznám se, že patřím k těm co kupují auto vždy nové a ve 120-140tkm jde auto z domu, a někdy to znamenalo pouze 2roky, ale tyto příběhy mě v tom utvrzují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...