Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Něco málo z těch internetů na téma Mondeo MK4 a motory:

https://www.autorevue.cz/test-ojetiny-ford-mondeo-je-to-nejlepsi-co-muzete-koupit-vazne/ch-58515#articleStart

 

Záleží kde bude jezdit. Jestli jen po městě, koukal bych po dvoulitrovym benálu.

Jinak asi buďto 1.8TDCi bez DPF, nebo pokud aji dálky, pak 2.0TDCi.

Upraveno uživatelem Maxel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta vypadá moc pěkně. Do nafty se mi moc nechce, protože 90% času bude auto jezdit vzdálenosti do 10km. Všichni mi však v mém okolí radí naftu, že je prý nejspolehlivější a dá se najít i 2.0TDci bez filtru pevných částic. Já si stojím za svým a raději bych ten benzín. Díky kluci, ještě zkusím něco pročíst, mám na to celkem čas (do konce technické))).

 

Edit: nebo je ještě ve hře menší focus či astra. Případně doporučtě něco jiného spolehlivého. Zvedák mám, tak bych byl rád, aby to nebylo něco moc moderního a mohl se v tom hrabat sám.

Upraveno uživatelem shewcza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano 2.3i byl jen automat a s tím je polovička nadmíru spokojená :)

 

Edit : její mamka má MK4 s tím 2.0i 107kw a taky spokojená, není to trhač asfaltu, ale stačí.. Tento motor se dával i do Focusů, v tom pojede asi lépe.. 

Upraveno uživatelem semi001
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Focus mk2 poFl s 2.0i je dynamicky niekde inde ako mondeo s tym istym motorom. Ak pani bude jazdit po meste tak urcite radsej focusa, i napriek tomu, ze to nie je najmensie auto a hlavne kvoli sirke je s tym obcas problem zaparkovat. Mondeo je v meste uz dost o hubu. Vo Focuse do mesta staci aj klasicka 1.6 16v 100PS (bez TiVCT), mimo mesta to ide do 100kmh, potom uz je to lenivejsie. TiVCT pridava par koni a krutiaku az od cca 4-4.5tis ot a po cca 160tis km to treba vymenit. Spolu s rozvodmi.

Velky pozor na napravy. Focus i mondeo maju vzadu viacprvkovu napravu a po 200tis km po nasich cestach su suce na repas (hlavne focusovska), co robi 500-600 eur, bez tlmicov a pruzin za predpokladu, ze to nemusi ist dole karboskou...

 

Ak plyn tak jedine original, Fordy inac nemaju tvrdene sedla ventilov a nepomaha ani primazavanie. Po case su s plynom len problemy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Focus mk2 poFl s 2.0i je dynamicky niekde inde ako mondeo s tym istym motorom. Ak pani bude jazdit po meste tak urcite radsej focusa, i napriek tomu, ze to nie je najmensie auto a hlavne kvoli sirke je s tym obcas problem zaparkovat. Mondeo je v meste uz dost o hubu. Vo Focuse do mesta staci aj klasicka 1.6 16v 100PS (bez TiVCT), mimo mesta to ide do 100kmh, potom uz je to lenivejsie. TiVCT pridava par koni a krutiaku az od cca 4-4.5tis ot a po cca 160tis km to treba vymenit. Spolu s rozvodmi.

Velky pozor na napravy. Focus i mondeo maju vzadu viacprvkovu napravu a po 200tis km po nasich cestach su suce na repas (hlavne focusovska), co robi 500-600 eur, bez tlmicov a pruzin za predpokladu, ze to nemusi ist dole karboskou...

 

Ak plyn tak jedine original, Fordy inac nemaju tvrdene sedla ventilov a nepomaha ani primazavanie. Po case su s plynom len problemy.

S tím plynem nemohu souhlasit, 107kw má cirka 50tis a bez problému , my máme 15tis a taky bez problému.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0i 107 kW jsem v Mondeu MK4 měl a už bych to asi nechtěl. Spolehlivej motor to byl, ale ty moderní motory (nemyslím 1.0 TSI:-)) jsou už prostě někde jinde - dálnice (hluk díky zpřevodování), předjíždění. Jinak ty sedačky co jsou tady na fotce bylo fajn posezení. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl 7 let 1.6 ecoboost, najezdil jsem s ním 140 tkm a musím říct, že spokojenost. Žádný problém s motorem nikdy nebyl, celkově se na autě ještě v záruce měnilo el. zrcátko, protože se přestalo sklápět. Jinak jen olej, gumy a běžný spotřebák. Motor se mi moc líbil, vcelku solidně jel, proti 2.0 tdci nesrovnatelně tišší a kultivovanější. Za celých 7 let spotřeba 7.8 s poměrně velkým podílem krátkého skákání po městě. Celkově to bylo super auto a klidně bych ho bral znovu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako sa u nas hovori: "Dockaj casu ako hus klasu."

Nic zle ti neprajem, len strasne vela ludi s tym ma problemy. Hlavne 1.6ky.

Nebyl bych tak skeptický :) Mám kolem sebe více dvoulitrů a dvatrojek co jsou v pohodě o 1,6 nevím nic.. 

Na druhou stranu, naše Mondeo teď jezdí max 500km měsíčně, tak na si na "klas" chvíli počkáme :)  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My máme Mondeo kombi z roku 2011 s veškerou výbavou, motor 1,6 Ecoboost a mám stejné zkušenoti jako lloffass, nyní najeto asi 105 tisíc km a jediný problém za celou dobu byl se zámkem bezklíčového odemykání (vyměněno v záruce). Motor je neskutečně tichý a se 118 kW je auto celkem schopné se rozjet, žere to něco kolem sedmi litrů. 

 

Mimochodem ho budeme asi brzy prodávat, tak kdybys měl shewczo zájem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem S-maxe ve 2.0i a dal jsem ho do plynu. Už bych to znovu neudělal. Všechny problémy popsal shaggy. Normální motory nemají zesílené sedla ventilů, to mají jen motory, které jsou určeny pro originální LPG a nebo spalování ethanolu, navíc zesílenou hlavu a další vylepšení. Pokud někdo nemá po 50 tis km problémy, tak o nich zatím jen neví. U originální LPG zástavby je předepsaný 20tisicovy interval pro zkontrolování vůle sedel ventilů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem jel tou novou naftou 2,2 a musím říct, že dobre... Nechám si to příštích čtrnáct dní projít hlavou... A uvidíme co přinese Ježíšek..

Tak je to moderní motor, takže bude kultivovanější a lépe pojede než stara 2,8....a není to takový skok jako z 3.6 do 2.0, i když turbo taky vyplní "mezery"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem jel tou novou naftou 2,2 a musím říct, že dobre... Nechám si to příštích čtrnáct dní projít hlavou... A uvidíme co přinese Ježíšek..

 

Pořádně se na to nové Mondeo zeptej, my ho chtěli letos kupovat v naftě 2,2 a ta 2018 je strašně problémová. Odradil nás i majitel Ford salonu, ať si počkáme na nástupce, jaký bude. Takže si držíme předchozí model, kde máme 220 najeto, úplně bezproblémnové auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...