Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Mazda byla nakonec po slevě 820k. Kombi je taky ve hře. Vybíráme i rozumné dostupný servis, což by ukazovalo na koncern, s čímž problém není.

 

Na hory sem myslel spis to parkoviště u strediska.

 

Jde mi asi primárně o to ?vytažení? z pruseru, třeba při smyku u ty 4x4. Když bych se od ni oprostit je hned ve hře třeba Karoq nebo Octavia kombi

 

Edit

Eclipse je v pohode ale při fajny výbavě je to taky 800k+

Upraveno uživatelem Moty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mazda byla nakonec po slevě 820k. Kombi je taky ve hře. Vybíráme i rozumné dostupný servis, což by ukazovalo na koncern, s čímž problém není.

 

Na hory sem myslel spis to parkoviště u strediska.

 

Jde mi asi primárně o to ?vytažení? z pruseru, třeba při smyku u ty 4x4. Když bych se od ni oprostit je hned ve hře třeba Karoq nebo Octavia kombi

 

Edit

Eclipse je v pohode ale při fajny výbavě je to taky 800k+

O mýtech o "vytažení" z průseru díky 4x4 už tu v minulosti proběhlo několik stran. Je to IMHO kravina. Aby ti to opravdu pomohlo, musíš to umět využít a mít na to koule a i tak je to o hubu. Pro normálního řidiče je to spíš na škodu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslel že incestní designérská hovádka co vymýšlela dělená zadní skla pátých dveří bez stěračů zavřeli do blázince už v 90. letech - ale koukám že se jen stáhli do Japonska, aby tam v objetí pana Fukuičiho mohli páchat wannabe "SUV" a jiné cross-bastardy pro městské paničky a jejich sponzory. Však kdo jiný "potřebuje" aby se mu ty vysoké těžké plechovice na nízkoprofilových gumách už z dálky vyjímaly na parkovišti u střediska ...nákupního?  

 

A jak píše Pavelpu27: Baba (bez ohledu na barvu vlasů a značku povozu) při smyku dupne na brzdu, zavře oči a očekává náraz - a je úplně jedno jestli řídí 4x4 nebo kočárek. A přidaná váha plechů je při tom dobrá akorát na větší škodu, protože fórové plastové "nárazníky" dnes chrání stěží před hmyzem...  :thumbsdown_anim:

Upraveno uživatelem Radek124
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A už je to tady zase, tak snad už kamarádi založíme pořádný vánoční flame :-) Malý střípek s naší čtyřkolkou a řízení našich drahých poloviček. Minulý rok v lednu jsme hledali jednu chatu, my a jedna kamarádka s rodinou v Passatu, no a holky v tom nejhorším dlouhém kopci se rozhodli zastavit a poradit se co dál :-) No tak my se rozjeli a kámoš už ani boha, couvat by bylo opravdu blbé. Dali jsme je na lano a rozjeli se také, no a to jsou prostě takové krásné maličkosti 4x4, které nikdy neomrzí :-)

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Africane, ty jsi speciální případ u kterého by nepůsobil nepatřičně ani expediční teréňák, tady nevidím důvod k hádce. Ale přiznej že tytéž baby bys s potěšením tahal i kdyby do toho pangejtu zaparkovaly ve třítunovém kodžakovi a nebo v jiném těžkém 4x4 SUV na letních...  :speak_cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, jestli jsi z polabí a na hory jezdíš po silnici a na parkoviště, pak 4x4 nepotřebujete. 50 týdnů v roce prostě vozíš metrák váhy navíc, který ti navíc ubírá možná 20k z výkonu.

 

Edit: jo a při smyku ti fakt nepomůže, pokud za sebou nemáš hodně řidičských kurzů. A i pak je to spíš o hubu :)

Upraveno uživatelem Pavelpu27
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesouhlasim, nove crv je obrovske, uz v nejnizsi vybave v comfortu je vybavene skvele, vzadu mista jak v superbu, kufr po sklopeni v rovine,

 

Uz v zakladu jsou ledky, mel jsem podobne tema a v zasade nej v tomhle segmentu prestizi xc60 nejaky solidni kus

 

Tiguan a nebo crv

 

 

http://www.auto.cz/test-honda-cr-v-1-5-vtec-turbo-2wd-elegance-nenechte-se-osalit-125837

Upraveno uživatelem Peta-Biker
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čeká nás generační obměna manželčina vozidla, nyní Mazda CX-5, je to hlavní rodinné aurto, takže na dovolený a tak ( já mám Cooper S:-))

Požadavky - SUV, automat, 4x4, větší kufr, benzín

 

Ve výběru původně byl Tiguan, pak nová CX-5 a další. Nicméně pořád řeším jestli je potřeba 4x4, něco tu proběhlo, ale rád bych nějaký argumenty pro/proti.

Bydlíme v Polabí, na hory se dostanem max 3-5x do roka, spíš sem si říkal, že je to pro ní lepší při jízdě, že jí to "vytáhne" z problému, kdyby se do nějakýho dostala.

Limit v maximálu 700k, raději 650k vč. páč to kupuju za svý

 

díky za doporučení

Ahoj, já mám CX5 2,5 litru benzín, ale pokud by byla Mazda 6 v 2,5 litru benzín se 4x4, bral bych šestku, a pokud by byla s tímto pohonem Mazda 3, tak nejraději trojku v sedanu. Tu trojku, pokud by měla motor 2,5 litru benzín, bych si klidně koupil i pouze s předním náhonem a byl bych vysmátý. U mne je ale rozdíl v tom, že já mám již za sebou týden na horách, mezi svátky budu opět v Alpách a pak ještě minimálně 3x do jara a mezi tím budu jezdit 2x až 3x týdně lyžovat někde tady. A taky bydlím v kopcích, takže ten pohon 4x4 využiju častěji. Navíc již nejezdíme téměř nikam s dětmi, protože jsou dospělé, takže by mi stačilo menší, lehčí ale obratnější auto.

Pokud bydlíš v polabí a nejezdíš alespoň 3 měsíce z roku na sněhu, vykašlal bych se na 4x4. Auto bude minimálně o 50kg lehčí, spotřeba bude minimálně o půl litru nižší, auto bude líp akcelerovat, co poznáš při předjíždění a dvakrát za zimu, když právě bude padat sníh, budeš muset jezdit opatrněji a hlavně na dobrých zimních gumách.

Lepší prostor a pohodlí a taky lepší jízdní vlastnosti ti poskytne téměř jakýkoli kombík. Jenom Tvoje žena nebude sedět tak vysoko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jen maly update: Wrangler objednany, verze Sahara 2.0 benzin. Ale vyskytl se zadrhel - auto porad nedorazilo do Cech ... Tak uvidim, kdy se bude predavat (kdyz se objenavalo, melo byt uz v Antverpach, v Cechach minuly tyden v patek). Puvodni plan 28.12. je v ohrozeni.

Upraveno uživatelem mAra_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda za mě auto na daily drive zásadně 4x4. Pravda je, že jsem z hor (z Liberce) a jezdím v zimě tak 2x-3x týdně do Špindlu na trénink lyžování a neumím si to dost dobře bez čtyřkolky představit. A on ani nemusí být sníh. Stačí na kruháči, když se chci rozjet mezi dvě auta, když hodně prší. S předokolkou budu hrabat na místě, se čtyřkolkou vím, že šlápnu na plyn a jedu.

To vytahování z průseru se čtyřkolkou je super věc, ale musíš na to mít koule, ta tě totiž vytáhne z průseru jenom v momentu, když dáš plnej plyn. A to není vůbec snadná záležitost. když se suneš ze zatáčky ven, jedeš trochu rychleji než bys měl a aby tě to srovnalo, tak musíš prostě dát plnej plyn... i já s tím mám problém a to běžně honím auta na okruhu, ale prostě na té silnici kde není moc místo, v protisměru jedou auta ti tohle moc zdravý rozum nedovolí a spíš budeš stát na brzdě a modlil se, abys to dobrzdil než vyjedeš ze silnice...

 

Ale i kvůli těm pár týdnům v roce kdy je sníh to za to prostě stojí, protože neřešíš, že se nerozjedeš do kopce, že nevyjedeš z parkovacího místa, že někde zapadneš (pokud nesedneš břichem)... za mě  teda jednoznačně čtyřkolka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jen maly update: Wrangler objednany, verze Sahara 2.0 benzin. Ale vyskytl se zadrhel - auto porad nedorazilo do Cech ... Tak uvidim, kdy se bude predavat (kdyz se objenavalo, melo byt uz v Antverpach, v Cechach minuly tyden v patek). Puvodni plan 28.12. je v ohrozeni.

To je ten co dostal v bezpecnostnych testoch euroNCAP 1 hviezdicku? Hm...

 

Sent via IPoAC

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je ten co dostal v bezpecnostnych testoch euroNCAP 1 hviezdicku? Hm...

 

Sent via IPoAC

 

Tak ono to je především z důvodu výbavy. Nenabízí žádné moderní asistenční systémy. Což bych nepovažoval za extra důležité, ale je fakt, že auto, které nemá vzadu boční ani hlavové airbagy asi nic jiného dostat nemůže.

 

Navíc tam, kde mají běžně ostatní ochranu řidiče přes 90% bodů tak tenhle pelech má 50...

 

Když se podíváš níže tak jasně vidíš proč - tahle situace zachycuje nejčastější nehodu, částečný čelní náraz. Nahoře běžný vůz (Tiguan, Santa Fe, apod.), dole Wrangler. No v tom prostě v případě nehody sedět nechceš.

 

Do lesa nebo někam do buše asi dobrý, ale na silnici bych s tím nelezl...

 

 

post-17600-0-62351200-1544602889_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ved prave... keby to bolo len o tom, ze nema nejake tie blbosti ako sledovanie pruhu a unavy tak sa nad tym vobec nepozastavim. Ale to auto v pripade nehody je pre vodica nebezpecne!

 

Podle mého názoru, na koupi takového auta musíš být srdcař nebo pro to mít jasně dané využití (které si tedy v našich podmínkách neumím dost dobře představit). Jinak nevidím důvod volit z hlediska techniky a bezpečnosti zastaralý automobil pro účely, které lépe splní běžný moderní vůz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...