Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Taky nechci rypat, ale když vynecháme tyhle extra verze GTI a výš a pobavíme se běžných verzích na úrovni Golf Highline a Leon FR, tak Golf má navrch fakt jen v detailech(kastliky pod sedačkama hodnotnější materialy na palubovce, lepší zadní náprava u některých verzi motoru) a naopak jiné důležité věci má leon treba bez příplatku(led světla, android auto). Pokud je rozdíl např 15% procent ceny srovnatelně vybaveného auta, tak je to regulérně ke zvážení jestli VW na kapotě má lepší "zvuk". Design exteriéru je samozřejmě subjektivní záležitost, ale tady trefil Seat hřebíček na hlavičku si myslím i po letech to má šmrnc. Toto můj názor majitele Golfu, bohužel když sem ho kupoval, např Seat ST se jeste neprodával, jinak by to byla asi moje volba už tehdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem se svezl FR 1.5TSI a bylo to prijemny svezeni. Za 540t vyprodavali skladovky a mne to prislo fajn.attachicon.gif IMG_20190605_172210.jpg

Já byl k seatu dřív skeptický a vlastně se mi leon líbil jen zvenku. Pak jsem se svezl a rohlík na puse už nezmizel. To auto je řidičsky moc fajn. Ale přiznám, že kdyby se v té době u Hyundaie nechovali, jako ignoranti, nejspíš by mi v garáži stálo i30N.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele je to kombinace mezi tradicí, kvalitou a designem. Tam, kde VW jde vývojem sportovních verzí svého modelu Golf, někde od roku 1986 modely GTI, VR6, R32, R, Clubosport nebo GTI TCR tam se SEAT pořád hledá. Chvíli má ty auta buclatý jako kopačák, chvíli hranatý, jindy zas úplně jiný. 

 

Neříkám, že jsou to špatný auta, ale prodeje jasně napovídají tomu, že lidé nejsou ochotní akceptovat jejich cenu, když za příplatek dejme tomu 10-15% máš VW. 

 

Podobným způsobem lidé neakceptovali model Phaeton. Ano, ono to mělo stejnou techniku, motory a výbavy jako AUDI A8, ale stačilo připlatit 15% a už jsi měl opravdovou AUDI A8.

 

Stejně tak když postavíš vedle sebe Leona Cupru a Golf "R", tak to erko na sebe bude strhávat veškerou pozornost. Za tou Cuprou se podívají nadšenci a lidé co ví co je to za auto. 

 

Neříkám, že se SEATu v budoucnu nemůže podařit vybudouvat "Cupra" kult jako se to podařilo s modelem GTI, ale v dohledné době to prostě nebude ... 

 

Díky za odpověď, kult Cupra určitě nikdy nebude tak silný, jako GTI, to je celkem tutovka, ono už jen proto, že jich ani nikdy nebude tolik, tam má VW skutečně navrch. 

Pravdou taky je, že vlastně až do nynější podoby byly dost hnusné, taky jsem rád, že se z toho vyhrabali a teď ty auta vypadají jak vypadají, design se mi momentálně líbí i víc než VW a to mám VW taky rád, ne že ne.

Třeba u Golfu mi přijde, že jak je jednoduchý, aby se líbil mase a je jich strašně moc, tak se rychle okouká, kdežto Leon je pořád takový jiný, svěží, ale to je samozřejmě čistě subjektivní. Líbí se mi jakým jdou směrem, že se nebojí nějaké kreace, čímž pak i zaujmou lidi jako jsem já, takový Formentor to je teprve pecka, jedno z mála SUV, které by mi nevadilo :) Možná v tom u mě vážně hraje roli i ten chtíč se lišit, však jsem taky právě na Leona přesedlal z Golfa, což je pro spoustu lidí naprostá blbost :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak je na tom aktuální SEAT se sedačkama ve srovnání se Škodou? Aktuální fábky a okty mají na můj vkus velmi tvrdá sedadla.

No já mám golf VII FL (r.v.2018) ve výbavě comfortline a ty sedadla jsou horší než v octavce II ve vybave ambition  (r.v.2012), takže bych si příště asi připlatil za nadstandart

Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny, 


 


budu řešit nový služebák a uvažuji nad Superbem III a Kodiakem. Oboje v nafte s automatem. Výbava pravděpodobně style. Měl někdo na porovnání obě auta? Jak je na tom Kodiaq s hlukem v kabině? Zajímá mě hlavně jízda po dálnici (D1)   :death:


 


Díky za reakce... 


 


P.S.: Pokud se tady tohle téma už řešilo, tak mě prosím nasměrujte. Díky  :notworthy:


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Zdravím všechny, 

 

budu řešit nový služebák a uvažuji nad Superbem III a Kodiakem. Oboje v nafte s automatem. Výbava pravděpodobně style. Měl někdo na porovnání obě auta? Jak je na tom Kodiaq s hlukem v kabině? Zajímá mě hlavně jízda po dálnici (D1)   :death:

 

Díky za reakce... 

 

P.S.: Pokud se tady tohle téma už řešilo, tak mě prosím nasměrujte. Díky  :notworthy:

Na dálnici bude lepší superb 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si právě myslím, že to tak jednoznačné není. Mám Superba II a jel jsem v trojce 2.0 TSI a hlučnost v kabině při rychlosti kolem 140 km/h byla dost podobná a u Kodiaka jsem četl, že hlučnost je dobrá, ale to je pro mě nic neříkající hodnota  :frusty: Proto se ptám, jestli někdo nemá přímé srovnání, protože novinářské recenze jsou z 80% nic neříkající...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si právě myslím, že to tak jednoznačné není. Mám Superba II a jel jsem v trojce 2.0 TSI a hlučnost v kabině při rychlosti kolem 140 km/h byla dost podobná a u Kodiaka jsem četl, že hlučnost je dobrá, ale to je pro mě nic neříkající hodnota  :frusty: Proto se ptám, jestli někdo nemá přímé srovnání, protože novinářské recenze jsou z 80% nic neříkající...

ahoj,

mam Kodiaqa 110kw na dálnici bych snesl rychlejší na druhou stranu bavíme se 160 a víc taky uz tak nejezdim a ani to nejde :-)

K: vyšší posez lepsi nasedani pro me i rozhled jsem malej kufr vyšší

S kufr delší na dálnici menší odpor

ale ja jsem uživatel také mam služební auto ( ja jsem ředitel i uklízečka ) paní chtěla zase Forestera ale ja nelituji a jsem velmi spokojen po roce užívání

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si právě myslím, že to tak jednoznačné není. Mám Superba II a jel jsem v trojce 2.0 TSI a hlučnost v kabině při rychlosti kolem 140 km/h byla dost podobná a u Kodiaka jsem četl, že hlučnost je dobrá, ale to je pro mě nic neříkající hodnota :frusty: Proto se ptám, jestli někdo nemá přímé srovnání, protože novinářské recenze jsou z 80% nic neříkající...

Na hlučnost těch aut má zásadní vliv velikost kol a typ pneumatik.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj,

mam Kodiaqa 110kw na dálnici bych snesl rychlejší na druhou stranu bavíme se 160 a víc taky uz tak nejezdim a ani to nejde :-)

K: vyšší posez lepsi nasedani pro me i rozhled jsem malej kufr vyšší

S kufr delší na dálnici menší odpor

ale ja jsem uživatel také mam služební auto ( ja jsem ředitel i uklízečka ) paní chtěla zase Forestera ale ja nelituji a jsem velmi spokojen po roce užívání

 

Díky!  :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

budu řešit nový služebák a uvažuji nad Superbem III a Kodiakem. Oboje v nafte s automatem. Výbava pravděpodobně style. Měl někdo na porovnání obě auta? Jak je na tom Kodiaq s hlukem v kabině? Zajímá mě hlavně jízda po dálnici (D1) :death:

Díky za reakce...

P.S.: Pokud se tady tohle téma už řešilo, tak mě prosím nasměrujte. Díky :notworthy:

Ahoj, já zrovna přešel ze Superbu 3 do kodiaq oboje 140 kw nafta. A já jsem rad za lepší nasedani do suv ( 4x operovany koleno) a jinak hluk je na dálnici opravdu větší a taky to proste víc žere. Jinak pocit sezení ve větším autě a rozhled je k nezaplacení.

A asi bych si vzal v Superbu stelovaci podvozek( na pružinach to jde na retarderech opravdu na tvrdo)

Kdyby jsi chtěl víc. Nápis Sz a můžeme si třeba zavolat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, já zrovna přešel ze Superbu 3 do kodiaq oboje 140 kw nafta. A já jsem rad za lepší nasedani do suv ( 4x operovany koleno) a jinak hluk je na dálnici opravdu větší a taky to proste víc žere. Jinak pocit sezení ve větším autě a rozhled je k nezaplacení.

A asi bych si vzal v Superbu stelovaci podvozek( na pružinach to jde na retarderech opravdu na tvrdo)

Kdyby jsi chtěl víc. Nápis Sz a můžeme si třeba zavolat.

 

Super, potvrdil jsi mi moje domněnky. Asi vezmu Superba v Laurinovi. SUV si nechám na později. Díky!  :notworthy:  :notworthy:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky nechci rypat, ale když vynecháme tyhle extra verze GTI a výš a pobavíme se běžných verzích na úrovni Golf Highline a Leon FR, tak Golf má navrch fakt jen v detailech(kastliky pod sedačkama hodnotnější materialy na palubovce, lepší zadní náprava u některých verzi motoru) a naopak jiné důležité věci má leon treba bez příplatku(led světla, android auto). Pokud je rozdíl např 15% procent ceny srovnatelně vybaveného auta, tak je to regulérně ke zvážení jestli VW na kapotě má lepší "zvuk". Design exteriéru je samozřejmě subjektivní záležitost, ale tady trefil Seat hřebíček na hlavičku si myslím i po letech to má šmrnc. Toto můj názor majitele Golfu, bohužel když sem ho kupoval, např Seat ST se jeste neprodával, jinak by to byla asi moje volba už tehdy.

 

Resil jsem nedavno vyber auta.. (sluzebaku, doted neuzavreno), srovnaval jsem Leon, Golf a Ochcavku. Behem jedne navstevy jsem postupne prohledl vsechny tri modely, sednul za volant, na zadni sedacky, mrknul na kufr.. Na papire jednoznazne nejlepe a take cenove vychazel Leon a predbezne jsem proto vsazel prave na nej. Do budgetu by se vesel v plne palbe, automatu, 4x4 atd. Nejaky znak na kapote vubec neresim. Bohuzel musim konstatovat, ze Leon byl nazivo zklamani.. Provedenim o uroven nize proti Skodovce i VW. Takova mala mrdka s osekanymi detaily.. Seata fakt ne..   :whistling:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Resil jsem nedavno vyber auta.. (sluzebaku, doted neuzavreno), srovnaval jsem Leon, Golf a Ochcavku. Behem jedne navstevy jsem postupne prohledl vsechny tri modely, sednul za volant, na zadni sedacky, mrknul na kufr.. Na papire jednoznazne nejlepe a take cenove vychazel Leon a predbezne jsem proto vsazel prave na nej. Do budgetu by se vesel v plne palbe, automatu, 4x4 atd. Nejaky znak na kapote vubec neresim. Bohuzel musim konstatovat, ze Leon byl nazivo zklamani.. Provedenim o uroven nize proti Skodovce i VW. Takova mala mrdka s osekanymi detaily.. Seata fakt ne.. :whistling:

To je asi podle vkusu každého soudruha. Manželka má oktu L&K a ve srovnání s mojí cuprou nevidím žádný náskok, nebo kvalitnější zpracování. Golf působí hodnotněji, ale zas to zaplatíš a ten rozdíl mi nepřišel adekvátní cenovému rozdílu.

Ale já jsem na auta magor ze starý školy, mě 40 palcovej displej na palubní desce neuchvátí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Resil jsem nedavno vyber auta.. (sluzebaku, doted neuzavreno), srovnaval jsem Leon, Golf a Ochcavku. Behem jedne navstevy jsem postupne prohledl vsechny tri modely, sednul za volant, na zadni sedacky, mrknul na kufr.. Na papire jednoznazne nejlepe a take cenove vychazel Leon a predbezne jsem proto vsazel prave na nej. Do budgetu by se vesel v plne palbe, automatu, 4x4 atd. Nejaky znak na kapote vubec neresim. Bohuzel musim konstatovat, ze Leon byl nazivo zklamani.. Provedenim o uroven nize proti Skodovce i VW. Takova mala mrdka s osekanymi detaily.. Seata fakt ne.. :whistling:

To je asi podle vkusu každého soudruha. Manželka má oktu L&K a ve srovnání s mojí cuprou nevidím žádný náskok, nebo kvalitnější zpracování. Golf působí hodnotněji, ale zas to zaplatíš a ten rozdíl mi nepřišel adekvátní cenovému rozdílu.

Ale já jsem na auta magor ze starý školy, mě 40 palcovej displej na palubní desce neuchvátí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super, potvrdil jsi mi moje domněnky. Asi vezmu Superba v Laurinovi. SUV si nechám na později. Díky! :notworthy: :notworthy:

Ještě jedna výhoda kodiaqu, když budeš parkovat v Praze. Nebudeš mít tak poskrabany kola.

Jinak co bych si připlatil v Superbu je adaptivní tempomat. A ty lepší světla. To myslím v základu l&k nemá.

Já to adaptivní měl a teď docela lituju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...