Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Tohle je výborný a pro člověka co nemá měřič tloušťky laku, zvedák a nebo zkušenosti s autama je to občas jediná možnost jak stav auta ověřit.

Problém ale je, že tohle chce člověk podstoupit/zaplatit až ve chvíli kdy to auto stojí za to, myslím, kdy člověk ví, že má dohledatelnou servisní historii.

Dost se ustupuje od razítek v servisních knížkách a nahlédnout do elektronické je složitě a tajné. To mi přijde blbý.

zase na druhou stranu, pokud auto prodávaš, tak není problém si nechat celou servisní historii vytisknout a předat potencionálnímu kupci,ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak cebii jsem si zaplatil a vim stejne prd o servisu. Jen se zda, ze km nemusi byt vomrd. Mam i vytisklou servisku, ale prd v ni poznam. Schvalne vam poslu nahled podezrelych servisu...

Jestli tam mas podezřelé servisy tak dej ruce pryč a hledej dal, ne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v ty cebii snad vidíš graf, jak se vyvíjely km, ne?

Cebie nedošáhne na dovozy, myslím že km sosají z STK a to si můžeš vyjet zdarma viz. odkaz níže. Cebii platím pouze když vidím nějaké záznamy z pojistné události, dají se tam občas vyčíst zajímavé informace ohledně havárie, jakož to většina prodejců tvrdí že se stříkalo kvůli vlásečnicím :-)

 

https://www.kontrolatachometru.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Gusto, precti si to poradne, km nerozporuju, ale je mi divny, ze bylo auto v zari v servisu a do prosince tam zustalo se stejnym najezdem. Ale vyresim to navstevou. Apropo ted mam dilema (jakoze krasny) co vzit za novej sluzebak:

1) Kodiaqa v RS s biturbem

2) Superba sportline s tim 200KW TSI

3) Kodiaqa ve sportlinu s lepsi vybavou nez RS, ale horsim motorem.

 

Rikam si, ze SKodiaqa bych si nikdy nekoupil a Superb je defakto sluzebni zaklad, tak se s nim jeste budu potkavat. Na druhou stranu car policy, kde neresi firma emise je uzasna a rika si to o to TSIcko. RS zase bude mit aspon zvuk (i kdyz umelej, ale ja na zvuk dam a da se vypnout). Pak se bojim najizdeni na chodnik (na kolmo vuci obrubniku) s tim snizenym Supem. Ale zase to nebude o tolik nizsi nez Insignia. Superba jsem kdysi ridil ve style a jizdni vlastnosti me teda neuchvatily, ale Kodiaq i pres RSo se bude mozna naklanet jeste o neco vic.

Uz si hraju jakou dobu s konfiguratorem a mam jasno jen o barvach. :)

Trvam na panorame a vubec treba netusim zda poznam ten zvuk Canton oproti standardu. Asistenty treba vubec nechci a nechapu rozdil mezi dvema cenama el. nastavitelnejch sedacek (a rikam si, zda je uziju, mel jsem to v Oktavce a stvalo me, jak se to pomalu soupalo po zene). Adaptivni podvozek asi auto nezvedne, ze? Robotizovane parkovani se mi taky nezda, jste z nej nekdo unesenej?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja odjakziva proti SUVeckum, ale do toho RS jsem si sednul na salonu (ridil jsem jen sportline s 140kw TDI) a fakt me zaujal a dostal se prekvapive do hry. No nenecham to nahode jak u predchoziho sluzebaku a v pondeli si obe varianty nekde projedu. Jsou to stejne super starosti. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sem seděl v Tomasove rsu... Jako dobrý, ale imho se to od sportlinu moc neliší... "sportovni" sedacky, obsiti picovinky jsou u obojiho... A prostě nevidim duvod mít biturbo naftu, když benzin má 30 kw plus...

 

Asistenty doporucuju... Nestoji to ranec... Treba vedeni pruhu s tempomatem je dobry, city brake apod... Parkovaci asistent mam taky, ale netouzil sem po nem a semtam se to hodí... Parkuje na 90% bezchybne, 10% sem ho musel zkorigovat, ale mozna by to dal, nevím, nechtelo se mi to zkouset, jestli bych nekoho trefil... A to auto má 5m, takze parkovat není úplně prdel...

 

U kodiaqa sou navíc 20" kola, asi náročnější servis... Ale tak je to sluzebak, tak ty to neresis

Upraveno uživatelem Lion
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motorove mam taky jasno, nafta patri do kamen. Ake Superb je takovej jakoze obycejnej, kdezto ten Kodiaq vevnitr fakt prekvapuje. Ono to ma stejnej volant, ale prijde mi to vevnitr takovy hodnotnejsi (mozna prostorem nebo mindrak z malyho pera ve vetsim aute)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

 

řeším nakup mercedesu a rad bych radu, jestli má někdo zkušenosti. Co vybrat E43 a nebo E53 v combi. Ta 43 je vyzkoušena a funguje. U ty E53 prý zatím neví. Chci jít do ročního auta...

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motorove mam taky jasno, nafta patri do kamen. Ake Superb je takovej jakoze obycejnej, kdezto ten Kodiaq vevnitr fakt prekvapuje. Ono to ma stejnej volant, ale prijde mi to vevnitr takovy hodnotnejsi (mozna prostorem nebo mindrak z malyho pera ve vetsim aute)...

Jdi do toho Kodia, není okoukanej. Jestli je tam o dost větší krouťák, tak není co řešit, výkon rohlík na ksichtu nedělá :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm :)

 

Škoda Superb 2.0 TSI (206 kW) 4x4

 

  • Nejvyšší výkon 206 kW (280 koní)
  • Nejvyšší výkon při otáčkách 5 600 až 6 500 ot/min
  • Nejvyšší krouticí moment 350 Nm při 1 700 až 5 600 ot/mi
  • Nejvyšší rychlost 250 km/h
  • Hmotnost: pohotovostní ? celková 1 540 kg ? 2 215 kg
  • 0-100 kmh 5,9 s

 

 Škoda Kodiaq RS

 

  • Nejvyšší výkon 176 kW (240 koní)
  • Nejvyšší výkon při otáčkách 4 000 ot/min
  • Nejvyšší krouticí moment 500 Nm při 1 750 až 2 500 ot/min
  • Zrychlení z 0 na 100 km/h 6,9 s
  • Nejvyšší rychlost 221 km/h
  • Hmotnost: pohotovostní ? celková 1 880 kg ? 2 421 kg
Upraveno uživatelem Lion
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...