Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Tak to je hloupý. Ještě bych to třeba pochopil u modelů, kde je k tomu obtížný přístup a musí se s tím na dílnu a použít nějaký přípravek. Ale tohle ti měli normálně dolejt gratis na parkovišti .. 

 

No já tam byl na servisce, na fakturu jsem jen tak zběžně mrkl, nejsem typ co nějak zásadně řeší, ale tohle mě celkem zaujalo. Přijte mi to tak trochu jako vojeb.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snad to nebude uplne offtopic, ale vybiram navigaci do auta pro otce. Co vzit tak +- do 5k?

 

+ Vetsi display (a asi i rozliseni)

+ RDS TMC (pokud to v tehle masinkach nejak dobre funguje, D1 muze byt pouzivana)

+ Cesky menu i povely, resp. jedine v cestine :D

+ dozivotni aktualizace map

 

Podklady staci CR+Slovensko. Pripojeni k mobilu, BT, WiFi apod. nejsou v potrebnych parametrech.

Bude to na pouziti max. parkrat do roka, idealne neco, co cloveka neznaleho Prahy nebude vic stvat, nez navigovat. :D

 

Nasel jsem jako kandidaty: TomTom GO Basic 5" Europe, Garmin Drive 61S EU20 (ten teda nema RDS TMC), MIO Spirit 8670.

 

Ja uz jedu x-let jen Waze, takze vim kulovy, co funguje ok, jaka znacka je obecne dobra volba a jaka ne...Diky moc!

 

Nějaký TomTom GO. 5, 6, případně s hlasovým ovládáním. Doživotní mapy a radary, doprava / uzavírky přes RDS nebo mobilní připojení třeba přes telefon. Sám mám GO510 (předchůdce dnešní 5, 6) skoro tři roky (už podruhé, před tím jsem měl předchozí model skoro 9 let, tam jsem musel asi dvakrát dokoupit aktualizace map, tenkrát ještě doživotní aktualizace nebyly, kupovaly se v balíčku 4 aktualizace, to už je dneska pase). Používám hodně, protože při své profesi často jezdím na neznámá místa. Spokojenost. Co trochu odešlo je kulový čep v držáku na sklo (držák je na skle permanentně skoro ty tři roky), už nedrží úplně pevně, takže když jedu po nerovné hrbolaté silnici, trochu se navigace otáčí dolů, lze ji ale opřít o palubku, nebo podložit, což jsem ale zatím neudělal, tak hrozné to není. Proti plnohodnotné navigaci je waze a google mapy dětská hračka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde o to, jestli se plete každému :-/

Kamarád je na auta pes,vždy top stav, dojel na prohlídku a při placení na faktuře navíc: žárovka mlhovky, dolití kapaliny do ostřikovačů (oboje stoprocentně o.k.)

O některých AD servisech bych si iluze bohužel nedělal, drzost horší "garážisty".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde o to, jestli se plete každému :-/

Kamarád je na auta pes,vždy top stav, dojel na prohlídku a při placení na faktuře navíc: žárovka mlhovky, dolití kapaliny do ostřikovačů (oboje stoprocentně o.k.)

O některých AD servisech bych si iluze bohužel nedělal, drzost horší "garážisty".

No, kapalinu do osřikovačů jsem dolejval den předtím až po hrdlo. Přesto mi 2 deci (!) taky naúčtovali. To jsem neměl sílu řešit. A jinak ano...bohužel mně napadlo přesně totéž - jak často se to plete.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, kapalinu do osřikovačů jsem dolejval den předtím až po hrdlo. Přesto mi 2 deci (!) taky naúčtovali. To jsem neměl sílu řešit. A jinak ano...bohužel mně napadlo přesně totéž - jak často se to plete.

No a pak to chce si dělat značku na filtru, atd..... smutné :-(

2 decky každému a kanystr je doma :-)

Proto prodávají kámošům olej za půlku a podobně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu kapalinu do ostřikovačů jsem nikdy nepochopil, jako proč ti dvorní mechanici dolévají, když je o to nikdo nežádá a když už, tak proč za to chtějí takové peníze. Neřeknu dolití oleje nebo chladící kapaliny nebo chcanek. To přece můžou rovnou dolévat i pohonné hmoty za dvojnásobek, to je to samé. 

Hlavně mi tu nepiště něco o kulanci a že z něčeho ty kvalitní navoněné servisy musí žít. Z kapaliny do ostřikovačů to nebude. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naše servisy rejzujou na pravidelných kontrolách já stekly. Když jsem byl v USA, tak jsem si v autorizovaným servisu Chrysleru zaplatil čtyři výměny oleje za 120 USD, do toho šestiválce šlo asi 7 litru. Sice se to měnilo co 5000 mil, ale auto jsem privez v 7 ráno, nasnidal se a v 9 si ho vyzvedl. V té ceně bylo samozřejmě doloží všeho zdarma, základní kontrola a přehozeni všech kol do krize ( oni tam na zimní nejsou, tak tohle je opatření, aby se sjizdela rovnoměrně). A teď mi řeknete, z čeho ten jejich servis moh žít? Olej určitě neni syntetika, ale pri tom nájezdu je to jedno. A to všechny tyhle srandy byly po dobu záruky 3 roky/36 t mil zdarma. Takže jsem neplatil za výměny oleje a běžný servis ani cent.... Proč to nejde tady, nebo aspoň bez ty zlodějny ze strany mechaniku....

Upraveno uživatelem Petr R
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...