Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

:)O oleji sem opravdu nemluvil. Čelní sklo? Světla? Filtr pevných částic? Viděl sem porovnání cen NĚKTERÝCH dílů šlo o předchozí generaci... na sucho sem polknul... možná že už je to dnes jinak ale nevěřím tomu...je to třeba důvod proč sem kiu ceed nechtěl přestože se mi líbí skoro po všech stránkách

Upraveno uživatelem efreeti
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Tomas_2002 napsal:

Scala je ve všech rozměrech větší než Golf a rozvor má na milimetr stejný s Leonem. 

Clio je potom proti Scale o 30 cm kratší auto, na rozvoru je menší o 7 cm, zbytek dělá menší kufr.

tak to je fajn zjištění

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 40 minutami, Berbatow napsal:

Zvažuji koupi V Golfa pro syna (první auto). Nějaké zkušenosti s různými motory? Diesel, benzín?

1.4 benzin 59 kW, 1.6 benzin 75 kW nebo 1.9 TDI 66 nebo 77 kW

Nebrat FSI, nebrat 2.0 TDI

R32 nepředpokládám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, efreeti napsal:

:)O oleji sem opravdu nemluvil. Čelní sklo? Světla? Filtr pevných částic? Viděl sem porovnání cen NĚKTERÝCH dílů šlo o předchozí generaci... na sucho sem polknul... možná že už je to dnes jinak ale nevěřím tomu...je to třeba důvod proč sem kiu ceed nechtěl přestože se mi líbí skoro po všech stránkách

Zarazil si ma. Normalne som si dal cas nejaky ten prieskum spravit. Vzal som Autokelly - ano, su drahi, nikdy by som tam nenakupoval, ale na pomer cien to posluzi.

Najlacnejsie celne sklo v ponuke:

Ceed SW 2010, 1.4 benzin: 120+- Eur.

Octavia 2 2010 kombi 1.4 benzin: 75+- Eur

 

Svetlomet predny:

Ceed sw 2010: 95+- Eur

Octa kombi 2010: 150 +- Eur

Rok/verzia nieje vybrana  nahodne, taky Ceed mame v rodine.

Kde su 3-nasobky? Asi si nasucho polknul zbytocne, niekto ta chcel presvedcit na skodu. Slusne povedane je to bullshit, nikto nema v danej triede 3-nasobne ceny. A aj ked je podla mna Octa kvalitnejsie auto nez Ceed (rovnaky rok, vybava, motor), cenovo je bohuzial takmer o triedu vyssie. A naklady na diely v tom nehraju ziadnu rolu.

Upraveno uživatelem eskimak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, Berbatow napsal:

Díky pánové. Těch 1.6 MPI je strašně málo. Existuje u těch V Golfu nějaký zásadní problém? Na co mám koukat pro koupi. Děkuji.

Nic zásadního. Ale už je to starý auto, může se na tom podělat cokoliv samozřejmě, ale žádný zásadní věci. Zkontroluj, jestli to nerezne (pokud jo, bouralo to) a jestli nejsou zadní kola do A. No a pak zkušební jízda, všechno by mělo být přiměřeně tuhé..vůle = zavěšení zralé na repasi. V případě DSG přeřadit parkrat z D do R a naopak, do záběru by to nemělo trvat víc než sekundu, škubání při rozjezdu atd. Jinak fakt jen běžná údržba. Nějaký doklad o ni je určitě fajn. Kolem kila se dá koupit bezproblémové auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, eskimak napsal:

Zarazil si ma. Normalne som si dal cas nejaky ten prieskum spravit. Vzal som Autokelly - ano, su drahi, nikdy by som tam nenakupoval, ale na pomer cien to posluzi.

Najlacnejsie celne sklo v ponuke:

Ceed SW 2010, 1.4 benzin: 120+- Eur.

Octavia 2 2010 kombi 1.4 benzin: 75+- Eur

 

Svetlomet predny:

Ceed sw 2010: 95+- Eur

Octa kombi 2010: 150 +- Eur

Rok/verzia nieje vybrana  nahodne, taky Ceed mame v rodine.

Kde su 3-nasobky? Asi si nasucho polknul zbytocne, niekto ta chcel presvedcit na skodu. Slusne povedane je to bullshit, nikto nema v danej triede 3-nasobne ceny. A aj ked je podla mna Octa kvalitnejsie auto nez Ceed (rovnaky rok, vybava, motor), cenovo je bohuzial takmer o triedu vyssie. A naklady na diely v tom nehraju ziadnu rolu.

Ale no tak, nemůžeš přece porovnávat nějaký sračkoidní neoriginální díly z Auto Kelly, neblbni ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, Tomas_2002 napsal:

Ale no tak, nemůžeš přece porovnávat nějaký sračkoidní neoriginální díly z Auto Kelly, neblbni ... 

Sprava bola o niecom inom. Porovnaj ake chces, zvolil som pre mna najrychlejsiu variantu ako najst cenu nejakeho dielu co tu kolega spominal. Pretoze reci o 3x drahsich dieloch niesu pravdive, ani v srackoidnych neoriginal, ani v origo dieloch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem preskladal priority a zustal mi nasledujici list. budu se chtit projet ve vsech a udelat si nazor, ale necham si poradit. 

Honda Type R 2020, Golf GTI a popravde se mi hodne libi Curpa Leon (ta ale bude nejdriv listopad, takze realne zacatek pristiho roku). vsechno nove nebo malo jetou m140i ci m240i. a ted babo rad. bude to slouzit i jako daily auto. diky za nazory

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, 911 napsal:

tak jsem preskladal priority a zustal mi nasledujici list. budu se chtit projet ve vsech a udelat si nazor, ale necham si poradit. 

Honda Type R 2020, Golf GTI a popravde se mi hodne libi Curpa Leon (ta ale bude nejdriv listopad, takze realne zacatek pristiho roku). vsechno nove nebo malo jetou m140i ci m240i. a ted babo rad. bude to slouzit i jako daily auto. diky za nazory

Jako daily auto bude jednoznačně nejpříjemnější GTI. Raději bych ale počkal na R. Oproti GTI bude mít skoro o 90 koní víc a bude to čtyřkolka, takže super použitelný celej rok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, dawe009 napsal:

No, bude to zajimave. Posledni dobou ctu clanky, ze auta podrazi a jine clanky, ze auta vyrazne zlevni, protoze nebude odbyt. Tak nevim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 36 minutami, odjinud napsal:

No, bude to zajimave. Posledni dobou ctu clanky, ze auta podrazi a jine clanky, ze auta vyrazne zlevni, protoze nebude odbyt. Tak nevim...

Je to převzané z ČTK, tam je celé znění. Shodují se na tom všichni šéfové značek v ČR, kteří logicky ty informace mají. S cenama může zahýbat směrem dolů v podstatě jen státní intervence - šrotovné, levnější emisní povolenky apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim. Sefove si jiste preji, aby to tak bylo. A clanky, ktere si casto plati inzercí, to serviruji verejnosti. Me proste prijde jako chymera, ze automobilky proste jen tak zdrazi, kdyz maji propad prodejů o 80 %. Maji na sklade tuny aut, firmy se do koupe firemnich flotil nepohrnou, vsude se budou sekat naklady a lidi z ulice taky radeji pockaji. Auta se budou muset vyrabet dal a dal a zakaznikum reknou "sorry, ale my zdrazujeme"?!?!? Nevim no. Myslim, ze to zabali do balicku a vyhodnych paketů a akci a pro firmy taky vymysli nejake "kreativni moznosti nakupu", ale ze by sly nahoru?! A to mluvim jen o novych vozech - trh ojetit taky nebude spát a bude se snazit prodavat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Šéfové značek si přejí co největší marži, určitě ne co nejvyšší cenu, naopak ;)

Zdražování není kvůli výdělku, ale kvůli zvyšujícím se nákladům na výrobu - povinné prvky výbavy, příprava za nové emisní normy, nákup emisních povolenek.. Plus teď je blbý jeste euro za 28, nákupní ceny je pro importéra vyšší. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...