Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

V 20. 7. 2020 v 11:46, exBURN napsal:

Rychlá otázka - mini cabrio - jaký hledat motor u starších kusů a čemu se vyhnout? Vím, že tam jsou nějaké zrady, ale vyzná se někdo? rok 2005-2012 ca

Ahoj,

jediné motory, které dávají jistotu normálného servisu a menšího procenta karbonizace jsou 1.4 16V a 1.6 16V - musí být bez Turba. 2005-2009 jsou vadné napínáky na rozvodech, komplet všechny motorizace, takže pokud má vůz 100k+ a není doklad o výměně rozvodů (řetěz), tak určitě ruce pryč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, exBURN napsal:

Koukal jsem na novější atmosféry 1,6i - 85kw na cabrio asi stačí. A nebo co hodně zachovalé S ko s kompresorem? Taky špatný? Turbo nechci určitě

Ahoj, cabrio je R52 ( první generace), druhou vynech ( motor Peugeot, velký špatný) , pak jedině eska po FL s N18 motorem a pak až třetí generace je zase lepší. Takže pokud máš tak do 150ti rozpočet, ber co nejmladší R52. Dělala se rok 2004 - 2008. Cabrio to má trochu jinak než obyč hatch o kterým tady píše Sněhulák. Jsou tři varianty ( One, Cooper, Cooper S). One vynech, socka. Cooper je ideál, Cooper S když bude zachovalý, tak kompresor je super ! Spotřeba vyšší, zábava lepší. Ale cooper taky stačí do cabria. Teď je jedno pěkný v Sokolově jsem koukal, modrá metla. U těch Cooperů je boj převodovka. Ale oprava je relativně levná a pak máš zase na chvilku klid. Když seženeš cabrio po FL, tak tam už je to lepší. Ale prostě připravených 15 na opravu převodovky je dobrý mít :D Jinak jedině ještě servo odchází, to je tam hrozně blbě řešený. Ale zase řešitelný za pár korun. Jestli to kupuješ s trochou rezervy a nepojedeš do na smrt bez servisu, tak je to skvělý auto co tě bude bavit ! Kdyby něco víc, napiš SZ, jsem 18 let předseda českýho Mini klubu. Měl jsem toho už mrak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, moc děkuji za info - bude to druhý auto s malým nájezdem - půvedně jsem chtěl MX-5, ale mám 2 malé závazky, tak si je třeba přiznat, že holt občasné 2 sedačky navíc budou potřeba. . 

Jinak se mi líbí např: https://auto.bazos.cz/inzerat/122864636/mini-cooper-s-cabrio-125kw.php

A nebo toto :https://auto.bazos.cz/inzerat/122050509/mini-cooper-s-kabrio.php Tady je ale cena hraniční, ale ta edice sidewalk má fakt povedený interiér.

Nijak na to nespěchám, tak nejpíš počkám na zimu - to ceny vždy trochu padnou a rozhodne stav - vidím to na první generaci S nebo Cooper - kdy tam by FL u Cabria?

Koukám na toho v sokolově - nebál by ses už toho nájezdu (175 000) - chtěl bych fakt zachovalé auto, ideálně od majitele co to měl nějakou dobu a staral se.

Upraveno uživatelem exBURN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 minutami, exBURN napsal:

Ahoj, moc děkuji za info - bude to druhý auto s malým nájezdem - půvedně jsem chtěl MX-5, ale mám 2 malé závazky, tak si je třeba přiznat, že holt občasné 2 sedačky navíc budou potřeba. . 

Jinak se mi líbí např: https://auto.bazos.cz/inzerat/122864636/mini-cooper-s-cabrio-125kw.php

A nebo toto :https://auto.bazos.cz/inzerat/122050509/mini-cooper-s-kabrio.php Tady je ale cena hraniční, ale ta edice sidewalk má fakt povedený interiér.

Nijak na to nespěchám, tak nejpíš počkám na zimu - to ceny vždy trochu padnou a rozhodne stav - vidím to na první generaci S nebo Cooper - kdy tam by FL u Cabria?

Koukám na toho v sokolově - nebál by ses už toho nájezdu (175 000) - chtěl bych fakt zachovalé auto, ideálně od majitele co to měl nějakou dobu a staral se.

Obě eSka vypadaj krásně. Ta cena je dle mě prostě moc, za tuhle cenu už si uděláš radost i jinde :) Ber, že ten kompresor nejdřív výkon ubírá aby ho pak trochu dodal. Takže to není uplně trhač asfaltu. Ale svezení to je samozřejmě moc pěkný. I ty dva outěžky se ti tam vejdou :D Nájezdu se nebojím, vždycky u těch km záleží jaký jsou a já si pak to auto stejně většinou dávám do topu sám, protože ty pohádky co mi kdo navypravuje většinou stejně nejsou pravda a jen opravdu zlomek kabrio aut má málo majitelů. Většina cabrií jde z ruky do ruky a lidi zjistí po první sezoně, že s tím jeli třikrát a neudrží to doma. Jinak ale obě co jsi poslal stojí za to zkouknout, až na ten neorigo výfuk to jsou pěkný kousky, kde není z fotek nic co by rovnou zarazilo. Zbytek je třeba vidět v reálu. U eSek je převodovka jiná, 6ti kvalt a tam není absolutně žádnej problém napříč rokama. Jedno z mých ex co už celkem trhač asfaltu byl :D (klasicky jen na pochlubení).

IMG_2792.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je velká paráda. Hele na normální jezdění jako family wagon mám Mazdu 3 BM 121KW a výkon mi přijde naprosto OK. Velikost taky (neradi vozíme vzduch :-D) V kabru se stejně vyblbne člověk v podstatně menší rychlosti - hlavní je plavba krajinou bez střechy - tam by mě třeba JCW přišel jako blbost, zatím co v hatchi bych ho bral hned. Nekroutí se to cabrio moc?

Upraveno uživatelem exBURN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, exBURN napsal:

Tak to je velká paráda. Hele na normální jezdění jako family wagon mám Mazdu 3 BM 121KW a výkon mi přijde naprosto OK. Velikost taky (neradi vozíme vzduch :-D) V kabru se stejně vyblbne člověk v podstatně menší rychlosti - hlavní je plavba krajinou bez střechy - tam by mě třeba JCW přišel jako blbost, zatím co v hatchi bych ho bral hned. Nekroutí se to cabrio moc?

Nekroutí, je to moc pěkně udělaný. Dodělali i dvě vzpěry do motoráku a až uvidíš jak je dělaná kastle, tak to je fakt celkem vyřešený. A zadek je takový "kompletní". Takže kroucení je ok. A ten Cooper atmosféra samo stačí. Esko je ale prima svezení i tím kvílením kompresoru no :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, exBURN napsal:

No právě....ten kompresor...to už v autech nikdy nezažijeme a na smrtelný posteli nebudem vzpomínat na to jak se nám atmosféra nepokazila 😄 

To je správný přístup ! To schvaluju ! :D O víkendu pořádám velký sraz MINI na Moninci, ale to máš z Brna na kukačku asi zbytečně daleko. Tak příští rok tě tam čekám v cabriu ! Jsme fajn parta, něco jako tady v hodinkách :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To zní dobře 🙂 Díky moc za radu - asi počkám na zimu (lepší vyjednávací pozice) a nějaký nesmysl nakoupím. Ten kompresor mě hodně láká... btw jak spotřeba ?

Na sraz bych se určo rád podíval , o víkendu jsem bohužel až na Bruntálsku což je už fakt z ruky 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, exBURN napsal:

To zní dobře 🙂 Díky moc za radu - asi počkám na zimu (lepší vyjednávací pozice) a nějaký nesmysl nakoupím. Ten kompresor mě hodně láká... btw jak spotřeba ?

Na sraz bych se určo rád podíval , o víkendu jsem bohužel až na Bruntálsku což je už fakt z ruky 🙂

Se spotřebou ti neporadím :D To modrý nahoře jezdilo za 13+ :D Nurburgring za plnou nádrž :D Jinak to samo umí jezdit normálně za 7 - 8 bez problému, když povezeš ty outěžky. Když budeš na kompresor trochu šlapat, tak 9-10 je celkem běžný číslo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne jezdilo R53 realne za 12. Pod deset jsem se nedostal ani eko jizdou. Ted mam R56 s motorem N14, bral jsem auto s dobrou servisni historii a predchozi majitelka do neho nasypala ranec, tak snad bude chvilku klid. 

Kazdy Cooper je tak trochu pokladnička a musis pocitat s tim, ze se neco vysype. Kazda generace ma nejakou mouchu a auto musis dobre vybírat 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dotaz na místní prodejce škody.

 

U nové Octavie liftbacku - jsou stupně 125, active, ambition a pak style. 

 

Mají první tři stupně stejna sedadla? U style jsou jiné asi a pak mohou být ještě certifikovana, ale jde mi o ty první tři stupne, zda jsou stejná a pak ještě dotaz, zda i základní model 125 má el. dvere kufru, z konfigurace vypadá, že ano.

 

Díky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se ale nebavíme o nové Octavii (model NX) ale o předchozím modelu (model 5E). U tohoto to tak v provedení 125 let s paketem PLUS opravdu bylo. Je to neskutečnej mrdník v těch nabídkách teď. 

Nabídka 125 let aktuálně obsahuje:

Fabia - výbava navíc (pro model ambition)

Scala - výbava navíc (pro model ambition)

Karoq - výbava navíc (pro model ambition)

Octavia 5E - výbava navíc (pro model ambition), možnost paketu PLUS

Octavia NX - sleva z ceny (pro model active)

Plus nabídka 125 let umožňuje financování s úročením 0 - 0,99% p.a. (50% akontace na 36 měsíců) a povinné ručení za 125 Kč ročně.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...