Jump to content
financ

vybírám káru

Recommended Posts

před 14 hodinami, African napsal:

No, tak jsem bez peněz, bez auta a teď nebudu týden pořádně spát :lol: Ať už je to za mnou.... 

Tak hlavne aby mezi tim nezkrachovali.... 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 50 minutami, guzmic napsal:

Já vím, že 2.0tdi by byl lepší...ale kolem těch 9-10 tis eur je to skoro nereálné...auto který má +200 tis km nechci..

80% to bude jezdit ve dvou lidech a těch 20% full obsazení tzn. já, žena + dcera 4 roky a hromada věci do kufru.... takže myslím, že těch cca 80kw by bylo v pohodě.

A to dsg se u 1.6tdi chová líp než klasický 5" manuál.

 

A proč tedy 7 míst? Zbytečná váha navíc a ještě menší kuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam treba 1.6 TDI docela rad. Najel jsem s tim v nekolika OII/OIII pres 40t km. Jasne, neni uplne zavodak, ale na bezny jezdeni uplne v pohode a moc to nezere. Kamos ho ma v Caddy a az na vymenu vstriku po 200t (ktera je docela bezna), to slape v pohode a utahne to i dodavku plnou krabic s vinem :D. Jen bacha na to DSG, 7st byla se suchyma spojkama, takze te muze cekat investice do prevodovky. K tomu ale at se asi vyjadri nekdo zkusenejsi. Jinak souhlas, ze s DSG je to lepsi svezeni nez s manualem. To dlouhy zprevodovani ty 5st prevodovky se k tomu motoru fakt nehodi.

BTW, taky je potreba vzit ten vykon s klidem, 77kw v 1.9TDI bylo jeste nedavno povazovano za silnejsi karu :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 50 minutami, guzmic napsal:

Já vím, že 2.0tdi by byl lepší...ale kolem těch 9-10 tis eur je to skoro nereálné...auto který má +200 tis km nechci..

80% to bude jezdit ve dvou lidech a těch 20% full obsazení tzn. já, žena + dcera 4 roky a hromada věci do kufru.... takže myslím, že těch cca 80kw by bylo v pohodě.

A to dsg se u 1.6tdi chová líp než klasický 5" manuál.

 

A proč tedy 7 míst? Zbytečná váha navíc a ještě menší kuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta DSG převodovka co se tam dávala (označení DQ200) není špatná, ale žere 2 mechatroniky na 300.000 km. S tím je třeba počítat 🙂 

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 4 hodinami, Lion napsal:

 

A proč tedy 7 míst? Zbytečná váha navíc a ještě menší kuf

7 míst nepotřebuju, to je pravda ale pár akci za rok jako rodina uděláme a odvoz pro tolik lidí se hodí.

Klidně bych vzal klasickou verzi, tohle je u nás ve městě, půjdu se na to podívat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 3 hodinami, Tomas_2002 napsal:

Ta DSG převodovka co se tam dávala (označení DQ200) není špatná, ale žere 2 mechatroniky na 300.000 km. S tím je třeba počítat 🙂 

Njn já jsem si myslel, že tam je 6" no nevadí koukal jsem, že ta mechatronika je cca 20 tis...no vyměnil bych to a snad by byl pokoj, ten samotný motor snad zlý není.

Jen mě trochu sere, že to je dovoz a nevěřím km...

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 7 minutami, guzmic napsal:

Njn já jsem si myslel, že tam je 6" no nevadí koukal jsem, že ta mechatronika je cca 20 tis...no vyměnil bych to a snad by byl pokoj, ten samotný motor snad zlý není.

Jen mě trochu sere, že to je dovoz a nevěřím km...

Osobne bych ten nájezd km úplně neřešil, ale řešil bych pravidelnost servisu. Stejně nepoznáš pořádně, zda to někdo najel na dálnici nebo vozenim dítěte do školky pár kilaku. A osobně si beru vždycky svyho mechanika, něco mám nactenyho, ale to nestačí. Ale tohle stejně už dávno víš, musím být jen chytrej :-)) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu pravidelnost servisu v servisní knížce bych nepřeceňoval. Já si nechávám Cupru servisovat u kamaráda - zkušený mechanik. Vím, co dělá a jak to dělá. V autorizovaným servisu se vždycky na něco vykašlou. Nemám z nich dobrý pocit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 3 hodinami, guzmic napsal:

Njn já jsem si myslel, že tam je 6" no nevadí koukal jsem, že ta mechatronika je cca 20 tis...no vyměnil bych to a snad by byl pokoj, ten samotný motor snad zlý není.

Jen mě trochu sere, že to je dovoz a nevěřím km...

VW jde velice dobře prověřit přes AD. Brácha má Tiguana s DE a poslali mu výpis z celé servisní historie... Pokud byl tedy servisovaný u AD. Jinak bych od toho dal ruce pryč, protože se stačí stále hojně.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 12 hodinami, guzmic napsal:

Já vím, že 2.0tdi by byl lepší...ale kolem těch 9-10 tis eur je to skoro nereálné...auto který má +200 tis km nechci..

80% to bude jezdit ve dvou lidech a těch 20% full obsazení tzn. já, žena + dcera 4 roky a hromada věci do kufru.... takže myslím, že těch cca 80kw by bylo v pohodě.

A to dsg se u 1.6tdi chová líp než klasický 5" manuál.

Mám starého Caddyho 200+ tis km s 55kW 1.9 TDi, jezdím v tom já, žena, syn 4 roky a hromada věcí v kufru, často věci typu dvě tři přepravky o celkové váze dalšího člověka... Nejsem teda závodník, ale 130 po dálnici to normálně jede, a když jsem s tímhle nákladem ještě táhl vozík s metrákem po okresce, pověsil se na mě v obci osamělý jezdec v jedničkové oktávce, že mě jako za cedulí předjede - tak jsem tam měl stovku dřív než on a už mě nedojel. Ale nevím, jestli zrovna tahle slabší verze nemá taky kratší převody, mně to každopádně na tohleto fotrovské / chalupářské ježdění bohatě stačí a nikoho tím nezdržuju...

Edited by Filip.J

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 17 hodinami, guzmic napsal:

Njn já jsem si myslel, že tam je 6" no nevadí koukal jsem, že ta mechatronika je cca 20 tis...no vyměnil bych to a snad by byl pokoj, ten samotný motor snad zlý není.

Jen mě trochu sere, že to je dovoz a nevěřím km...

Tak mi pošli VIN a zkusíme na to mrknout. Jo a ta mechatronika je 35k + práce 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak v ten okamžik by to bylo pro mě nezajímavé. To už bych se blížil k 12tis eur a to za 5let starýho Tourana nedám.

Kua ještě včera tam měli napsaný vin.... dnes už ho tam nevidím, kašlu na to. 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 8 hodinami, vwtyp11 napsal:

A proč ses nakonec rozhodl, jak ses rozhodl?

Proste som si ich vyskusal,mne Turbo zapasovalo viac,bolo to hned po sebe,takze dojmy boli cerstve..po nich som sadol do 600 koňoveho Nisanu GTR a NIČ😄doplnim ze Nisan,je to rychle autom o tom žadna,ale bez emocii,je to moj subjektivny pohlad na vec..

Edited by ewolucionar

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 14. 9. 2020 v 10:29, pavča napsal:

No ono to bude ještě zajímavější - chystá se nové Suzuki Vitara 2021, začínají prosakovat informace (spíše zatím spekulace), uvidíme.

https://gaadiwaadi.com/india-bound-2021-suzuki-vitara-global-debut-slated-for-october-2020/

https://automonews.com/2021-suzuki-vitara/new-suzuki-vitara-2021-rendering-images/

Celkem náhodou, když jsem půjčoval tchánovi horské kolo, tak u nás zaparkoval ten Ssangyong Korando a kurňa, moc pěkné auto, velké to je a v reálu fakt vypadá super.

A za další 2 hod když jsem běžel domů jsem potkal na vedlejší dědině další jeden kousek. 🙂

Když bych měl větší rozpočet, kouknu na to taky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ještě se zeptám, chlapi nemá někdo zkušenosti s tímhle vozem?

Peugeot 5008 1.6e-hdi rok 2015

VW Touran asi vyškrtnu, protože auto které má  většinou +200tis km za cca 200-250 tis Kč kupovat nebudu.

Zjistili jsme, že by jsme rádi doma měli nějaký pořádný MPV už kvůli dovoleným a dečkám.

A něco takovýho vypadá dobře.

Ten diesel bych uživil a automat taky...

https://auto.bazos.sk/inzerat/114682393/peugeot-5008-16-e-hdi-style.php

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...