Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 21 minutami, Frostie napsal:

To ano, ale ne všechny z nich to dlouhodobě vydrží nebo mohou kontrovat výhodnou cenou a dostupnosti servisu v tvrdých podmínkách mimo Evropu

To predsa platilo aj doteraz. LC radu 70 sa vyrába dodnes a spĺňa všetky tvoje podmienky, nech už pre ne máš akýkoľvek dôvod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To predsa platilo aj doteraz. LC radu 70 sa vyrába dodnes a spĺňa všetky tvoje podmienky, nech už pre ne máš akýkoľvek dôvod.
Jj, souhlas. Toyka jo, Wrangler nebo Cherokee se mi zdá ok, ale přece jen na tvrdší podmínky trochu kompromis s elektronikou
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, rad by som vas poprosil o radu.
So zaciatkom zimy by som mal dostat automobil M340i.
Bude to na 19'' kolesach so zmiesanymi pneumatikami. To budem riesit neskor.
Rad by som uz ale odisiel z predajne na zimnom obuti. Uvedeny rozmer diskov asi nie je najvhodnejsi na zimu?

Mam zo starej 3er 17'', na ktorych som mal rovnaky rozmer pneumatik na zimu (zial, rozmer vam takto z hlavy nepoviem). Ci budu disky kompatibilne s novym modelom neviem, to mi ale zrejme poradia v predajni.
Ak budu disky pouzitelne, problem solved. Predpokladam teda, ze aj na tento relativne silnejsi motor na zimu budu postacovat 17?

Ak by neboli kompatibilne, navrat k predchadzajucej otazke. Kupit nove disky 17 alebo 18?
Vybrat pripadne nove disky tak, aby boli vsade pneu rovnakeho rozmeru?
Vedeli by ste poradit, akym smerom ist pri vybere pneumatik? Aby to bolo stabilne na vode a brecke...pripadne aby sa nestratili na vymrznutej dialnici (to si asi trochu protirecim, tak sa radsej pytam).

dakujem za kazdu dobru radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak k tomu Defenderu po dnešní projíždce a debatách řeknu na úvod to, že v pondělí po doladění konfigurace vozidlo objednávám. 

Musím podotknout, že jsem před návštěvou nastudovat spoustu materiálů a sledoval mraky videí, zároveň teď tři týdny jezdím s Caravellou s prodlouženým rozvorem a navrch jsem si sebou vzal kolegu, který staryho Defendra vlastnil. 

Líbí se mi hodně, to auto má neuvěřitelně charizma. Na to jak je velké, tak tím dojmem úplně nepůsobí. Oproti ostatním vozům značky působí opravdu jako offroad. Uvnitř je to naprostá paráda. V porovnání s Discovery i Range Roverem ten interiér, ovladače, uspořádání působí bytelneji a poctiveji,cisteji a jednodušeji. 

Kolega byl nadšený z toho, jak moc je tam to DNA staryho Defendra cítit a přitom se v něm dá i pohodlně jezdit. 

O řazení osmistupnoveho automatů člověk ani neví (na rozdíl od DSG v Superbovi) 

Podvozek je parádní. 

Nastavení výšky, nejen při nastupování je super. 

Jediná výtka byla k lehce preposilovanemu řízení , který je sám o sobě výborný. 

Celkem můj názor vystihuje následující recenze:

https://www.google.com/amp/s/www.garaz.cz/clanek/land-rover-defender-p400-21004186%3famp=1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, EpsteinBarr napsal:

Kluci, rad by som vas poprosil o radu.
So zaciatkom zimy by som mal dostat automobil M340i.
Bude to na 19'' kolesach so zmiesanymi pneumatikami. To budem riesit neskor.
Rad by som uz ale odisiel z predajne na zimnom obuti. Uvedeny rozmer diskov asi nie je najvhodnejsi na zimu?

Mam zo starej 3er 17'', na ktorych som mal rovnaky rozmer pneumatik na zimu (zial, rozmer vam takto z hlavy nepoviem). Ci budu disky kompatibilne s novym modelom neviem, to mi ale zrejme poradia v predajni.
Ak budu disky pouzitelne, problem solved. Predpokladam teda, ze aj na tento relativne silnejsi motor na zimu budu postacovat 17?

Ak by neboli kompatibilne, navrat k predchadzajucej otazke. Kupit nove disky 17 alebo 18?
Vybrat pripadne nove disky tak, aby boli vsade pneu rovnakeho rozmeru?
Vedeli by ste poradit, akym smerom ist pri vybere pneumatik? Aby to bolo stabilne na vode a brecke...pripadne aby sa nestratili na vymrznutej dialnici (to si asi trochu protirecim, tak sa radsej pytam).

dakujem za kazdu dobru radu

Začni tím, co bude mít auto výrobcem zapsáno v techničáku za schválené rozměry.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, Dokusan napsal:

Tak k tomu Defenderu po dnešní projíždce a debatách řeknu na úvod to, že v pondělí po doladění konfigurace vozidlo objednávám. 

Musím podotknout, že jsem před návštěvou nastudovat spoustu materiálů a sledoval mraky videí, zároveň teď tři týdny jezdím s Caravellou s prodlouženým rozvorem a navrch jsem si sebou vzal kolegu, který staryho Defendra vlastnil. 

Líbí se mi hodně, to auto má neuvěřitelně charizma. Na to jak je velké, tak tím dojmem úplně nepůsobí. Oproti ostatním vozům značky působí opravdu jako offroad. Uvnitř je to naprostá paráda. V porovnání s Discovery i Range Roverem ten interiér, ovladače, uspořádání působí bytelneji a poctiveji,cisteji a jednodušeji. 

Kolega byl nadšený z toho, jak moc je tam to DNA staryho Defendra cítit a přitom se v něm dá i pohodlně jezdit. 

O řazení osmistupnoveho automatů člověk ani neví (na rozdíl od DSG v Superbovi) 

Podvozek je parádní. 

Nastavení výšky, nejen při nastupování je super. 

Jediná výtka byla k lehce preposilovanemu řízení , který je sám o sobě výborný. 

Celkem můj názor vystihuje následující recenze:

https://www.google.com/amp/s/www.garaz.cz/clanek/land-rover-defender-p400-21004186%3famp=1

Paráda, jsem čekal že se ti bude líbit 👍 Už se těším na živé fotky a postřehy z reálu, doufám že tam nejsou čekací lhůty půl roku jak je to dnes zvykem.. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, African napsal:

Paráda, jsem čekal že se ti bude líbit 👍 Už se těším na živé fotky a postřehy z reálu, doufám že tam nejsou čekací lhůty půl roku jak je to dnes zvykem.. :D

Si piš, že tam bude podobná čekačka. Odhaduji 3-5 měsíců. Mě končí operak na Superba začátkem dubna, takže prostor mám 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 32 minutami, dawe009 napsal:

Začni tím, co bude mít auto výrobcem zapsáno v techničáku za schválené rozměry.

Tak tak, hlavně nepíšeš jestli je auto 4x4 ( x-drive ) na zimu bych si já osobně dal stejnej rozměr dopředu i do zadu, jestli tam máš velké brzdy tak nevím jestli 17 půjdou u 5er je minimum 18 u m paketu. Rozhodně dej rozměr předepsaný výrobcem dle TP. A pneu? něco rozumného jako conti, good year, michelin, pirelli nebo tŕeba hakook či nokian , určitě né činu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 56 minutami, Dokusan napsal:

Tak k tomu Defenderu po dnešní projíždce a debatách řeknu na úvod to, že v pondělí po doladění konfigurace vozidlo objednávám. 

Musím podotknout, že jsem před návštěvou nastudovat spoustu materiálů a sledoval mraky videí, zároveň teď tři týdny jezdím s Caravellou s prodlouženým rozvorem a navrch jsem si sebou vzal kolegu, který staryho Defendra vlastnil. 

Líbí se mi hodně, to auto má neuvěřitelně charizma. Na to jak je velké, tak tím dojmem úplně nepůsobí. Oproti ostatním vozům značky působí opravdu jako offroad. Uvnitř je to naprostá paráda. V porovnání s Discovery i Range Roverem ten interiér, ovladače, uspořádání působí bytelneji a poctiveji,cisteji a jednodušeji. 

Kolega byl nadšený z toho, jak moc je tam to DNA staryho Defendra cítit a přitom se v něm dá i pohodlně jezdit. 

O řazení osmistupnoveho automatů člověk ani neví (na rozdíl od DSG v Superbovi) 

Podvozek je parádní. 

Nastavení výšky, nejen při nastupování je super. 

Jediná výtka byla k lehce preposilovanemu řízení , který je sám o sobě výborný. 

Celkem můj názor vystihuje následující recenze:

https://www.google.com/amp/s/www.garaz.cz/clanek/land-rover-defender-p400-21004186%3famp=1

Tak Ti přeju, aby Ti pak dělal radost! Jako kdysi mně ten starej. A určitě dáš reálné provozní zkušenosti...

Svoje jsem k tomu už tady napsal několikrát, kdo zažil Defendera, ví. Tím myslím v terénu a v práci, kam to auto dřív patřilo a to nemám na mysli zrovna polní cestu 🙂 

Přeposilování řízení: Tak tenhle pocit jsem měl u Defendera už v roce 1998, až později jsem to začal zažívat u některých osobáků (mezi tím třeba v Discovery 2). Když jsem v tom teréňáku s tímhle řízením jel poprvé tak jsem byl hodně nejistej, byl to nezvyk (ve srovnání třeba s Nissanem). Ale zvykl jsem si a pak mi v tý době běžný auta přišly, že snad posilovač nemaj. Ta síla řízení měla v terénu své opodstatnění, na silnici to až tak příjemné z počátku nebylo. Já s tím autem najel hodně v těžkým terénu a tam bych si toho novýho už nevzal. A moje žena to auto milovala 🙂  Když z toho třeba vyskočila na stavbě do bahna, chlapi koukali 🙂

Upraveno uživatelem geometr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Dokusan napsal:

Jediná výtka byla k lehce preposilovanemu řízení , který je sám o sobě výborný.

Na to si rýchlo zvykneš a nakoniec to preradíš medzi výhody :D Podstatné je, že odozva od kolies je skvelá, vždy vieš, čo sa dolu deje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 57 minutami, wawrik napsal:

Na to si rýchlo zvykneš a nakoniec to preradíš medzi výhody :D Podstatné je, že odozva od kolies je skvelá, vždy vieš, čo sa dolu deje.

Myslím, že si zvyknu rychle a nejen na posilovač :) Jinak ta středová konzole je opravdu masivní. Nejraději bych ji tam neměl, ale pro spolujezdce to je dobrá opora při nějaké ostřejší jízdě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeden rok jsme s bráchou byli u kamaráda v Bulharských horách. Jeli jsme na jeho horskou chatu UAZem. Nechápal jsem jak to v klidu vyjel. V celé dědině jsem neviděl jiné auto, než UAZ. Video z naší jízdy:

To je super a lidi u nas si kupujou wranglery protoze maji ,,chatu na vysocine a normalnim autem by se tam nedostali" :D

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoznačně super auto do terénu. Problém těch starých střepů je však bezpečnost a chování na silnici. Pokud chci vyjet z města na chalupu v horách, nedej bože po dálnici, tak prostě potřebuji něco pohodlnějšího a bezpecnejsiho. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Ja som vyse sest mesiacov pozoroval UAZy v ich domacom prostredi a mozem zodpovedne povadat, ze aj tam tak ako vsade inde na svete plati, ze kto ma na nieco ine nez UAZ ten ma nieco ine nez UAZ. Chvilu som sa dokonca pohraval s myslienkou jeden kupit len tak pre tu srandu, su to tam najlacnejsie auta, ale zavrhol som to prave koli bezpecnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...