Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Přesně tak. Leasingovka drží doklady a nemůžeš auto prodat, pokud by ses dostal do úzkých. Auto navíc není po dobu leasingu tvoje, ale leasingovky, odkupuješ ho na konci leasingu. Nevím jak dnes, ale mnohdy máš v leasingu i pojistku, která je kolikrát dražší, než kdyby sis to pojistil sám.

Za mě je lepší úvěr. Auto je tvoje, můžeš si s ním dělat, co chceš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 11/8/2020 at 4:11 PM, African said:

Yes, máš to tam ;)

 

On 11/8/2020 at 3:52 PM, Tichus said:


To bys byl moc hodný...dáš mi to do SZ?

 

Bychl už není AD na BMW, má autorizaci pouze na servis. Jen na to pozor, že jeho záruka nebude platit v síti BMW AD (pokud se bavíme o Premium selection apod.).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. Leasingovka drží doklady a nemůžeš auto prodat, pokud by ses dostal do úzkých. Auto navíc není po dobu leasingu tvoje, ale leasingovky, odkupuješ ho na konci leasingu. Nevím jak dnes, ale mnohdy máš v leasingu i pojistku, která je kolikrát dražší, než kdyby sis to pojistil sám.
Za mě je lepší úvěr. Auto je tvoje, můžeš si s ním dělat, co chceš.

S pojistkou máš pravdu, nicméně protože jsem pro pojišťovnu novej, měl bych ji drahou kdekoliv. U tohohle finančního produktu je 0% navýšení na úvěr tzn na pojistce nakonec preplatim min než na úvěru i při předpokladu nízký sazby. Jedinou nevýhodu tam teda vidím v tom vlastnictví auta.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, ragu napsal:


S pojistkou máš pravdu, nicméně protože jsem pro pojišťovnu novej, měl bych ji drahou kdekoliv. U tohohle finančního produktu je 0% navýšení na úvěr tzn na pojistce nakonec preplatim min než na úvěru i při předpokladu nízký sazby. Jedinou nevýhodu tam teda vidím v tom vlastnictví auta.

Allianz mela sveho casu pojistky za fajn cenu i v pripade, ze jsi s pojistovanim aut teprve zacinal. Plus se to u nich dalo i odstupnovat dle najetych kilometru. Tak se tam mozna zkus poptat, nebo si udelat nejake porovnani. Tech srovnavacich portalu jsou mraky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 43 minutami, ragu napsal:

Je nějakej problém s financováním typu leasing, tzn. když je vlastníkem auta leasingovka a já bych byl jen provozovatel? Má to nějakou zásadní nevýhodu?

Niektoré krajiny (napríklad na Balkáne) vyžadujú v prípade, že nie si majiteľom, písomný súhlas vlastníka vozidla. Treba na to myslieť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, AndyAaron napsal:

Allianz mela sveho casu pojistky za fajn cenu i v pripade, ze jsi s pojistovanim aut teprve zacinal. Plus se to u nich dalo i odstupnovat dle najetych kilometru. Tak se tam mozna zkus poptat, nebo si udelat nejake porovnani. Tech srovnavacich portalu jsou mraky.

Jojo, máš pravdu (Jezdím málo platím málo produkt). Mám nabídku a počítal jsem i s klesající tendencí díky bonusům a ztrátě hodnoty auta, i tak to ale furt vycházelo finančně líp než vzít úvěr (kterej se dneska reálně pohybuje nejníž okolo 4%-5%). 

 

U tý leasingovky je to teda taky Allianz, ale samozřejmě dražší. Maj tam ale výhodu GAP na pět let.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, KFL napsal:

Přesně tak. Leasingovka drží doklady a nemůžeš auto prodat, pokud by ses dostal do úzkých. Auto navíc není po dobu leasingu tvoje, ale leasingovky, odkupuješ ho na konci leasingu. Nevím jak dnes, ale mnohdy máš v leasingu i pojistku, která je kolikrát dražší, než kdyby sis to pojistil sám.

Za mě je lepší úvěr. Auto je tvoje, můžeš si s ním dělat, co chceš.

Souhlas, Karle, zameril jsem se v odpovedi jen na to hodnoceni rizik u leasingu.

Jako soukroma osoba jsem uz vyzkousel oboje, je to take o aktualni nabidce produktu a kazdeho moznostech.

Kdyz jsem mel na prvni auto leasing, byla nejaka akce s nula urokem (opravdu jsem zaplatil ve splatkach jen zbytek ceny auta bez uroku) a jeste k tomu byla druha sada kol a nevim co jeste. V TP jsem byl zapsan ja, leasingovka ho mela u sebe a dle smlouvy byla vlastnikem do uplneho splaceni.

Nyni, na dalsi auto, mam castecne hotovostni uver a jsem od zacatku majitelem auta. Navic, zajistil jsem si sam dobre komplexni pojisteni a "business case" tak vysel vyhodneji, nez leasing.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V dnešní době už leasing v tom původním modelu neexistuje, jedná se o operativní leasing a k tomu autu nemá nájemce žádná práva, ani po skončení, výhodou je právě to cashflow, tam v drtivé většině případů neplatí člověk nic, jen splátky, ale musí je (většinou) řádně doplatit až do konce. Úvěr sice představuje půjčku peněz (většinou účelovou), ale na konci auto zůstane úvěrovanému a teoreticky je možné to auto i v průběhu prodat a doplatit tak půjčku. Podle poskytovatele úvěru  je buď v TP zapsána jako vlastník úvěrová společnost a kupující jako provozovatel, nebo je tam přímo kupující, ale úvěrující může požadovat deponaci TP, každopádně, pokud ji nepožaduje, tak je na registrech beztak plomba na převod a ve smlouvě bývá často implementován zajišťovací převod práva. Nevýhodou u úvěru je právě ta nutnost podílet se při nákupu na částečné úhradě ze svého.

Upraveno uživatelem JR_2010
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 minutami, JR_2010 napsal:

V dnešní době už leasing v tom původním modelu neexistuje, jedná se o operativní leasing a k tomu autu nemá nájemce žádná práva, ani po skončení, výhodou je právě to cashflow, tam v drtivé většině případů neplatí člověk nic, jen splátky, ale musí je (většinou) řádně doplatit až do konce. Úvěr sice představuje půjčku peněz (většinou účelovou), ale na konci auto zůstane úvěrovanému a teoreticky je možné to auto i v průběhu prodat a doplatit tak půjčku. Podle poskytovatele úvěru  je buď v TP zapsána jako vlastník úvěrová společnost a kupující jako provozovatel, nebo je tam přímo kupující, ale úvěrující může požadovat deponaci TP, každopádně, pokud ji nepožaduje, tak je na registrech beztak plomba na převod a ve smlouvě bývá často implementován zajišťovací převod práva. Nevýhodou u úvěru je právě ta nutnost podílet se při nákupu na částečné úhradě ze svého.

Ano, je to jak říkáš - úvěr se zajištěním, přičemž poskytovatel úvěru je vlastník a kupující je provozovatel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, KFL napsal:

Bychl už není AD na BMW, má autorizaci pouze na servis. Jen na to pozor, že jeho záruka nebude platit v síti BMW AD (pokud se bavíme o Premium selection apod.).

Tak to je nemila zprava... Bracha tam mel vyhlednutou jednu X5...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, ragu napsal:

Ano, je to jak říkáš - úvěr se zajištěním, přičemž poskytovatel úvěru je vlastník a kupující je provozovatel.

nemám žiadne znalosti trhu a konkrétných ponúk, ale nieje v tomto prípade jednoduchšie neriešiť žiadne účelové autoúvery apod a financovať to klasickým spotrebákom? v CZK sazby okolo 3% p.a., v EUR predpokladám ešte nižšie. Operák samozrejme chápem, tam sú tie špecifiká trochu iné. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemám žiadne znalosti trhu a konkrétných ponúk, ale nieje v tomto prípade jednoduchšie neriešiť žiadne účelové autoúvery apod a financovať to klasickým spotrebákom? v CZK sazby okolo 3% p.a., v EUR predpokladám ešte nižšie. Operák samozrejme chápem, tam sú tie špecifiká trochu iné. 

Sazby mi reálně nabídli nejníže 4,9%.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo ještě k tomu úvěru - bacha na úvěr od automobilky. Je to úvěr, všichni tvrdí jak jsi majitelem a můžeš si dělat co s autem chceš, ale bacha - u těchto úvěru zůstane techničák uvěrové společnosti a auto musíš před prodejem vyplatit. 

Za mě úvěrovat, ale jedině přes banku, ne přes automobilku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...