Jump to content

Recommended Posts

před 3 hodinami, zrno napsal:

Z francouzů se mi zamlouvá jen jumpy 2,0 hdi, ale to už je zbytečně velký. Druhá věc jsou samože ceny a dostupnost náhradních dílů, renault vs okta respektive vw . 

 

přemejšlím se zajet mrknout na tohle 

 

https://www.cars.cz/inzerce/osobni-auto-O/Volkswagen/Touran/Touran-1-6TDI-77kW-MPV-160414040401850.html?frp=1

Kdyz vidim tvoje pozadavky, co kombikovej Opel Astra? Jsem zaujatej, na Opelech(od roku 2010 x kusu/nekdy generaci: Corsa, Astra, Insignia, Zafira) mam par set tisic bez vetsich problemu. 1.6CDTi(100kW) me zrala +- o litr nez 1.6TDI(vsechny verze), ale znatelne lip jede(+6kvalt).

V benzinu je 1.4 zadnej zavodak, 1.4T vyrazne lepsi, ale ty jsem jezdil jenom na par dni..

Predposledni generace se ti asi vejde do budgetu a za me slusny auto. Vnitrni prostor spis na urovni Fabie III, nez Octavie II-III, ale jako za me ok. Jizdni vlastnosti subjektivne srovnatelny s OII a lepsi nez predface OIII.

Dily cenove porovnatelny s koncernem.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 10.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

S60? Moc hezké.

Paneboze, to je taky dobra picovina - "supersport Octavia". Kde a kdy to kdo at uz oficialne, ci neoficialne takto pojmenoval. Pepuv klon....

Tak to nic není. Číňani tam mají ubrousky + pixlu s voňavým gelem + sošku Buddhy nebo nějakou skleněnou kouli s rybou nebo zlatou plaketu s Maem. Ubrousky jsou v krabičce polstrované stejně jako pota

Právě teď, DavidLC napsal:

 Aut je mraky, ale ....

 

No a to právě není. Pokud hledáš konkrétní ojeté auto s konkrétním motorem a převodovkou, nehavarovaný, se servisní historií, s konkrétním rozpočtem, nestočeným tachometrem a požadavkem na rok a kilometry, tak je těch aut žalostně málo.

Řešením může být nastavení parametrů na serverech tak, aby ti hned přišla upomínka pokud se takové auto objeví a hned volat, ale domněnka, že pěkný auta někde jen tak leží po bazarech je opravdu lichá.

A to už vůbec neberu v potaz, že by jsi chtěl vybírat barvu nebo konkrétní prvky výbav ...

Možná to říkám moc napřímo a bez obalu, ale já to vidím v práci každý den. Když se objeví opravdu pěkné auto, tak se prodá buď ihned na základě poptávek co už mají prodejci ve stole a když ne, tak po tom do pár minut po vystavení na internetu hrábnou AAA nebo jiný velký bazar, kterej to přeprodá natěšenýmu nýmandovi na úrok milion procent ročně.

Long story short: Pokud bych objevil auto, v pěkným stavu, který bude splňovat výše uvedené parametry, tak je přeci úplně jedno jestli to má panoramatický okno, pípaky jenom vzadu nebo i vepředu, HI LED nebo LOW LED světla a jestli to má navigaci 6,25 nebo 8,5 palce.

Takhle opravdu přemýšlí jenom chroničtí vybírači, kteří ve finále žádné auto koupit nechtějí, ale samotný výběr je pro ně ta kratochvíle, proč do prodejny přišli 🙂

Link to post
Share on other sites

Aut je mraky, ale vybírá se složitě a je na každém co potřebuje....

Takhle celé, nevylučuje co popisuješ. A já souhlasím, vybírá se složitě. Na pěkné auto jich je 50 polotovarů do komparzu. Já jsem jen upozornil na drobnost, která třeba může rozhodnout při výběru ze dvou kusů, nic víc. Hledisek je mraky, třeba aby pak auto prodal (podle toho výbava, barva), další a další. A každý trochu vymýšlí... to zase ne že ne. Příklad automat je u mě podmínka a navigace u zadku....

Kdysi jsem měl bílou Octávku Ii, nikdo ji nechtěl, plival na barvu, za 2 roky hit 🙂

 

 

 

Link to post
Share on other sites
před 10 hodinami, dawe009 napsal:

1.0 TSI je náhrada za oblíbený 1.2 TSI. Nejdřív všichni brečeli, že tři válce atd., ale jak říká Tomáš..do auta na městské a příměstské poskakování super motor, lehký, živý, nic to nežere, ze servisu žádný problémy nehlásí, dokonce i pro Golf stačí, pokud s tím člověk nemá v plánu křižovat Evropu.

I Evropa se s tím dá křižovat, vždyť  to pamatujeme, Trabantem do Jugoslávie a z NDR.😀

Link to post
Share on other sites
před 2 minutami, pavel23 napsal:

I Evropa se s tím dá křižovat, vždyť  to pamatujeme, Trabantem do Jugoslávie a z NDR.😀

Tak samozřejmě je otázka co jde a na co se to hodí :) Viděl jsem týpka jezdit v Maroku na R1 obuté do špuntů.. Jde všechno, skoro..

Link to post
Share on other sites

Hele s výbavou jsem docela nenáročnej , el okna stačí vepředu, klimu aby to mělo a loketku. A to jestli to mude mít nějaký škrábanec v laku není tak důležitý , důležitý je mechanickej stav a aby nebyl orezlej spodek auta. A co se týče km tak když se vejdu s nájezdem do 200 budu happy . S bawo jsem kupoval mělo 220 a stalo 130 , teď po 6ti letech má 340 a dkyž za něj dostanu 20 na díly budu spokojenej službu udělalo ale další investice se mi do něj nevyplatí. 

Link to post
Share on other sites
před 28 minutami, pavel23 napsal:

I Evropa se s tím dá křižovat, vždyť  to pamatujeme, Trabantem do Jugoslávie a z NDR.😀

To bylo peklo pekelný, hrozný. Dvanáctsettrojka tam dojela taky, samozřejmě...a jiný auta taky. S sebou se vezlo třicet kilo náhradních dílů a přídavné nádrže... a ty celnice... tvl nepouštět džína z láhve...kamarád jel s prakticky novým Roomsterem do Paříže... no dojel tam, ale zpátky už ne, a to to přes 120 nehnal...

Link to post
Share on other sites
před 10 hodinami, dawe009 napsal:

:lol2: 2 roky, 23 tis. km ojetina, se pos... A ten argument, proč si vybrali tohle auto. Tvl, kdo ty "novináře" platí? Ale možná je jiná doba a já na to nechci přistoupit, no nic... byly doby, kdy tyhle parametry byly dobře zajetý auto. Dneska se fakt těžko hledají nějaké slušné články o autech. Obecně.

Link to post
Share on other sites

Človeče, a fakt za to môžu novinári? Že dnes ľudia striedajú autá po dvoch rokoch, lebo na to majú, nie je predsa chyba toho, čo o tom napíše... Sused v BA tak kupoval autá odkedy som sa tam prisťahoval, to bol rok 2008 - dvojročné auto s najazdenými pár desiatkami tisíc. A predáva po ďalších dvoch rokoch.

Link to post
Share on other sites

Ale no tak... Tak samozřejmě, že "ojetina" je relativní pojem, mám kamaráda, ten má auto tak průměrně rok, tipl bych, ale ten v tom dělá. A za to, jak to napíše, samozřejmě může novinář - autor článku, kdo jinej? Já nevím, ale třeba "Test 2 roky starého Rapida 1.0 TSI" by mi přišel vhodnější a i třeba pro někoho, kdo uvažuje o koupi takového auta, by to znělo jinak, ale hádat se nechci, člověče 🙂 Jen mě to pobavilo. Ale jak píše kolega eskimak, každému přijde zábavné něco jiného.

Link to post
Share on other sites
před 50 minutami, geometr napsal:

:lol2: 2 roky, 23 tis. km ojetina, se pos... A ten argument, proč si vybrali tohle auto. Tvl, kdo ty "novináře" platí? Ale možná je jiná doba a já na to nechci přistoupit, no nic... byly doby, kdy tyhle parametry byly dobře zajetý auto. Dneska se fakt těžko hledají nějaké slušné články o autech. Obecně.

Ok, je to spis jako uživatelská recenze zajetého auta. Kolega taky zjišťoval, jakej ten motor je, protože ho chce koupit novej..pro ten ucel je ta recenze asi ok. Jinak pravdou je, že 1.0 TSI je relativně spolehlivej motor, resp nemá žádný zásadní neduhy..přes všechny předsudky k objemu a třem valcum. A v up! GTI je úplně super :)

Link to post
Share on other sites
před 37 minutami, dawe009 napsal:

Ok, je to spis jako uživatelská recenze zajetého auta. Kolega taky zjišťoval, jakej ten motor je, protože ho chce koupit novej..pro ten ucel je ta recenze asi ok. Jinak pravdou je, že 1.0 TSI je relativně spolehlivej motor, resp nemá žádný zásadní neduhy..přes všechny předsudky k objemu a třem valcum. A v up! GTI je úplně super :)

Jo, Jasný. Samozřejmě, že pro někoho, kdo shání takové auto to má hodnotu, o tom žádná. Ale to podání, tý vomáčky v tom a hlavně titulek. Nicméně wawrik má samozřejmě pravdu, to stáří a nájezd jsou samozřejmě relativní.

No jinak člověk by tak nějak předpokládal, že snad s těmahle parametrama (stářím a nájezdem) by ten motor měl bejt v pohodě. No jiná doba, no, asi už to není samozřejmost 🙂 Další věc je, že jeden takový auto muže zhuntovat za dva roky, jinýmu vydrží pět a bude na tom líp, takže vzít auto z bazaru, se kterým nevím, co se dělo (nebo naopak nedělo) ...  Kdyby to třeba bylo nějaký redakční testovaný auto, asi by to taky mělo jinou informační hodnotu... Ale jak píšu, mám za to, že dneska najít slušný články o autech mi přijde dost těžký, v těch informacích jsou mnohdy velké rozpory...

Edit: No třeba tohle v tom článku:

"Než zase budete vykřikovat, že skoro nový Rapid s nájezdem 23 000 km není žádná pořádná ojetina, tak bych rád řekl, že v dnešní době si moc vybírat nemůžeme, prostě jsme na test brali to, co bylo k dispozici. Až bude k mání nějaký kus s reprezentativnějším nájezdem, určitě se mu budeme věnovat také spolu s detailnější rozborkou, měřením kompresních tlaků a podobně."

Edited by geometr
Link to post
Share on other sites

@DavidLC Žere prúd? To sa u hybridu tak nejako predpokladá, nie? :D Myslíš pri dlhšom odstavení alebo poriadne nedobíja? V každom prípade daj vedieť výsledok, plíz. Zaujíma ma to.

Edit: Máš tam NiMH alebo už Li-Ion?

Edited by wawrik
Link to post
Share on other sites

Skorosvagr vybiral auto dlouho a nakonce skoncil u Fabie kombi prave s 1,0 TSI (tusim ze 85kW, proste ten nejsilnejsi, co se tam daval). Svezl jsem se s tim, kdyz to mel asi tyden nove. Jako ten zvuk trivalce mi nevadi, je to pekne jadrne, s tim problem nemam. Na normalni jezdeni po okreskach to jezdi fajn. Co me ale totalne vytacelo byla pomala jizda po meste nebo prujezd krizovatkou/ostrejsi zatackou. Clovek jede pomalu, podradi na dvojku, zatoci, slapne na plyn a nic nic nic nic a pak se auto zacne rozjizdet. To bylo silene. Resenim bylo bud podradit na 1, nebo mit o dost rychlejsi prujezdy zatackou (coz treba ve meste na krizovatce moc nejde) nebo to resit stylem pata spicka (coz neumim). Mam sice slabou atmosferu (FoFo2 1,6 74kW), ale tam ty reakce jsou prave hned. Taky jsem mu focusem v pohode ujel, ale nutno dodat, ze on je fakt blbej ridic :) V Tucsonu je taky trosku citit tubo lag, ale tam je zas ten motor silnej (1,6 TGDI 130kW), tak to neni takova hruza.

Edited by AndyAaron
Link to post
Share on other sites
před 28 minutami, wawrik napsal:

@DavidLC Žere prúd? To sa u hybridu tak nejako predpokladá, nie? :D Myslíš pri dlhšom odstavení alebo poriadne nedobíja? V každom prípade daj vedieť výsledok, plíz. Zaujíma ma to.

Edit: Máš tam NiMH alebo už Li-Ion?

V plusku  jsou snad ti Li-lon. Ale z tý bych to chápal, ať si dá 🙂 Ale já to nenastartoval, má to odběr ze startovací, i když spí. Žrát ve spánku, kdo to kdy viděl 🙂 Napíšu, musím opatrně, o sloníkovi jen dobře 😀

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...