M3maniac Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 před 1 hodinou, Americkej napsal: Bohužel má pravdu v tom, že posledních pár stran patří spíš do "žumpy". Tam sklouzává víc vláken (energie, stavba domu...), což jen dokladuje vývoj současného běhu světa. Kéž by se politika do výběru auta nepromítala! E: ob jeden Máš recht, já mám vybráno díky bohu. Včera jsem si byl s něma trochu pokecat a dal jsem jim trochu nažrat z nabíječek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Ta Tvoje modrá čtyřicetšestka mě trápí ve snech. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 před 29 minutami, eskimak napsal: Detto 2l mazda. Zere to, netaha to vobec. A takych prikladov sa najde. Neviem si predstavit kupit si taketo nove auto. Junior má Mazdu 2.0 Skyactiv a nemůže si ji vynachválit. Pokud ty si to neumíš představit, proč by se tím měli řídit i ostatní? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 před 12 minutami, Foundryman napsal: Junior má Mazdu 2.0 Skyactiv a nemůže si ji vynachválit. Pokud ty si to neumíš představit, proč by se tím měli řídit i ostatní? Ty si majster demagog. Kde pisem ze by sa tym mali riadit ostatni? A junior mozno este nesedel v aute ktore ma rozumny motor, ale mne naozaj nevadi ze si niekto kupi auto ktore je pre mna nezmyselne. No oznacit turbo ci priame vstrekovanie za zhovadilost ci kurvitko je podla mna spiatocnicke a neverim ze by to povedal niekto kto ma naozaj zaujem o auta. Ano, rozumiem (a mam to rad v tomto pripade po starom) rozdielu 350k v 2l biturbomotore a rovnakemu vykonu v 4.2 V8, ale o tomto to nieje. Tych nevyhod je tam tiez fura. No adorovat nejake dychavicne 2l atmosfery v dnesnej dobe mi pride take nasilu, len aby som bol proti fuj turbu fuj unii, fuj ekologii. Odporucam presedlat na parny stroj. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Když v jednom příspěvku popřeš, že bys chtěl diktovat ostatním kriteria jejich výběru a zároveň se nezdráháš je přesouvat do parních strojů, aspoň neužívej slovo demagogie. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoyStick Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Děkuji všem účinkujícím, že se tak krásně zhostili názorné demonstrace mého včerejšího příspěvku. Kytičky až po děkovačce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 před 11 minutami, eskimak napsal: Ty si majster demagog. Kde pisem ze by sa tym mali riadit ostatni? A junior mozno este nesedel v aute ktore ma rozumny motor, ale mne naozaj nevadi ze si niekto kupi auto ktore je pre mna nezmyselne. No oznacit turbo ci priame vstrekovanie za zhovadilost ci kurvitko je podla mna spiatocnicke a neverim ze by to povedal niekto kto ma naozaj zaujem o auta. Ano, rozumiem (a mam to rad v tomto pripade po starom) rozdielu 350k v 2l biturbomotore a rovnakemu vykonu v 4.2 V8, ale o tomto to nieje. Tych nevyhod je tam tiez fura. No adorovat nejake dychavicne 2l atmosfery v dnesnej dobe mi pride take nasilu, len aby som bol proti fuj turbu fuj unii, fuj ekologii. Odporucam presedlat na parny stroj. Když pominu všechno ostatní, kombinace turba, přímého vstřiku a benzínu s povinnou příměsí ekosraček je z hlediska výdrže motoru poněkud nešťastná. Nehledě na to, že spalování chudé směsi sice snižuje emise strašlivě nebezpečného CO2, ale zase zvedá emise NOx, s čímž se bojuje další soustavou hejblat. A s nějakou ekologií to nemá společného vůbec nic, ta je používána jen jako zdůvodnění pro jednodušší soudruhy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Před hodinou, Foundryman napsal: Když pominu všechno ostatní, kombinace turba, přímého vstřiku a benzínu s povinnou příměsí ekosraček je z hlediska výdrže motoru poněkud nešťastná. Nehledě na to, že spalování chudé směsi sice snižuje emise strašlivě nebezpečného CO2, ale zase zvedá emise NOx, s čímž se bojuje další soustavou hejblat. A s nějakou ekologií to nemá společného vůbec nic, ta je používána jen jako zdůvodnění pro jednodušší soudruhy. Kazdy nech si tankuje co uzna za vhodne. Ad eko. Porovnaj spotrebu turbomotora pri rovnakej dynamike jazdy ako ma atmo motor. Priamo umerne su potom emisie. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Před hodinou, Americkej napsal: Když v jednom příspěvku popřeš, že bys chtěl diktovat ostatním kriteria jejich výběru a zároveň se nezdráháš je přesouvat do parních strojů, aspoň neužívej slovo demagogie. Nepochopil si spravu (alebo si len chces kopnut). Demagogia je adorovat zastarany maly (2l) atmo benzin proti modernemu motoru. Preto prirovnanie k parnym strojom. Proste vyhody tam uz nenajdes. Ale najdu sa aj ludia co tvrdia ze LP hra lepsie ako CD. Slovo demagogia budem nadalej uzivat podla vlastneho uvazenia. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Nějaké výhody tam ovšem najdeš. Nelži. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoyStick Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Prosim Tě pěkně, co je to ten “moderní motor” a jak se to pozná? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ragu Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Vyserte se na to už. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 před 33 minutami, Americkej napsal: Nějaké výhody tam ovšem najdeš. Nelži. bez komentara Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guzmic Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 před 3 hodinami, eskimak napsal: Detto 2l mazda. Zere to, netaha to vobec. A takych prikladov sa najde. Neviem si predstavit kupit si taketo nove auto. Za mě, je 2.0 od Mazdy hodně povedený motor, jestli náhodou není problém mezi volantem a sedadlem řidiče. Má to pěkný lineární průběh výkonu a když to člověk drží lehce v otáčkách, pěkně to jede. Myslím řadu 2 a 3 do šestky je lepší ta 2.5 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloubik Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Zkusím změnit téma Co byste mi řekli na 996tku? V Tiptronicu, ideálně Targa Vím že 997 by byla asi ve všem lepší ale za prvé finance, za druhé mě se 996 líbí prostě víc, včetně interiéru. Jak vidíte vývoj cen 996 v dohledné době roku dvou? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ewolucionar Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 před 32 minutami, kloubik napsal: Zkusím změnit téma Co byste mi řekli na 996tku? V Tiptronicu, ideálně Targa Vím že 997 by byla asi ve všem lepší ale za prvé finance, za druhé mě se 996 líbí prostě víc, včetně interiéru. Jak vidíte vývoj cen 996 v dohledné době roku dvou? Vyvoj cien?bude rapidny nárast. Rada je kupuj rychlo..... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xbraj19 Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 (upraveno) před 5 hodinami, eskimak napsal: Ty si majster demagog. Kde pisem ze by sa tym mali riadit ostatni? A junior mozno este nesedel v aute ktore ma rozumny motor, ale mne naozaj nevadi ze si niekto kupi auto ktore je pre mna nezmyselne. No oznacit turbo ci priame vstrekovanie za zhovadilost ci kurvitko je podla mna spiatocnicke a neverim ze by to povedal niekto kto ma naozaj zaujem o auta. Ano, rozumiem (a mam to rad v tomto pripade po starom) rozdielu 350k v 2l biturbomotore a rovnakemu vykonu v 4.2 V8, ale o tomto to nieje. Tych nevyhod je tam tiez fura. No adorovat nejake dychavicne 2l atmosfery v dnesnej dobe mi pride take nasilu, len aby som bol proti fuj turbu fuj unii, fuj ekologii. Odporucam presedlat na parny stroj. před 2 hodinami, guzmic napsal: Za mě, je 2.0 od Mazdy hodně povedený motor, jestli náhodou není problém mezi volantem a sedadlem řidiče. Má to pěkný lineární průběh výkonu a když to člověk drží lehce v otáčkách, pěkně to jede. Myslím řadu 2 a 3 do šestky je lepší ta 2.5 @eskimak to je strašný blábol, co jsi napsal. Zkus si o těch zastaralých atmosférách něco přečíst, než začneš vypouštět takové moudra. Měl jsem Mazdu 6 (2009) s 2l motorem deset let a jezdilo to výborně i naložené s rodinou na dovolenou a dlouhodobá spotřeba při normálním provozu 7,5 litru. Teď mám tři roky 2,5l a jezdí to parádně s podobnou spotřebou. Ano se služební Tdi Octavkou (143kw nebo kolik to má) mám spotřebu cca 6l, zato jsem byl za posledních 5 let 4x v servisu (2xturbo, 1x nefunkční tlačítka na středovém panelu a 1x nějaké čidla v motoru). S tou zastaralou 2l atmosférou jsem byl akorát po 120tis měnit destičky. Upraveno 26. prosince 2021 uživatelem xbraj19 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Po stodvaceti, jo? S autem jezdenym nalozenym? Asi nejakej slusnej oddil ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
exBURN Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 Já měl 2.0 skyactive 121kw a teď mám 140kw tdi a ten benzín za stejnou spotřebu jezdil zábavněji a řekl bych i líp. Ono je třeba holt u atmosfery občas sahnout na řadící páku no, ve 2 tisících to netáhne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 26. prosince 2021 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. prosince 2021 před 31 minutami, xbraj19 napsal: Měl jsem Mazdu 6 (2009) s 2l motorem deset let a jezdilo to výborně i naložené s rodinou To je strasny blabol co si napisal... Naco sa tymto stylom bavit? Kazdy ma ine ocakavania od auta. Len male zamyslenie: mazdu si mal 10r a len si pri 120t vymenil oblozenie brzd. Inak nic. Cize 12t rocne. Porovnavas s Octou, kde si za 5r menil 2x turbo a tlacitko (to naozaj suvisi s motorom...). Predpokladam podobny najazd ked to porovnavas. Cize si za 5x12t=60t zlikvidoval 2 turba... Naozaj si myslis ze ta chyba je v aute? Este raz, nechcem ta presviedcat o nicom. Kup si staru 2l atmosferu a bud vysmiaty. Kazdeho volba predsa. Mimochodom, porovnavas ten benzin co v M6 s prazdnym autom "akceleroval" za 10s s nohou na podlahe, vs dynamiku 147kw octy (zrychlenie snad pod 7s)? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se