Jump to content

vybírám káru


financ
 Share

Recommended Posts

před 16 minutami, eskimak napsal:

Porovnavas s Octou, kde si za 5r menil 2x turbo a tlacitko (to naozaj suvisi s motorom...). Predpokladam podobny najazd ked to porovnavas. Cize si za 5x12t=60t zlikvidoval 2 turba... Naozaj si myslis ze ta chyba je v aute? 

Eskimáku fakt by mě zajímalo - kde je teda ve skutečnosti ta chyba?

Link to comment
Share on other sites

před 32 minutami, Zmizík napsal:

Eskimáku fakt by mě zajímalo - kde je teda ve skutečnosti ta chyba?

No mozno by stacilo precitat si navod na pouzitie... ale v diesli je turbo pri spravnom pouzivani prakticky nesmrtelna vec (nizka teplota spalin, narozdiel od benzinu). 

Link to comment
Share on other sites

Mě by zase zajímalo, z čeho Eskimák vydedukoval, že xbraj19 se služebákem najezdí to samé, co se soukromým autem. Asi to bude nějaký podunajský Děd Vševěd.

Edit: třeba u mě je ten poměr cca 90% služebně - 10% soukromě.

Edited by Foundryman
Link to comment
Share on other sites

před 19 minutami, Foundryman napsal:

Mě by zase zajímalo, z čeho Eskimák vydedukoval, že xbraj19 se služebákem najezdí to samé, co se soukromým autem. Asi to bude nějaký podunajský Děd Vševěd.

Edit: třeba u mě je ten poměr cca 90% služebně - 10% soukromě.

No dal sem priame porovnanie. Snad by nebol taky demagog ze by porovnaval na roky spolahlivost auta a najazdom 10t a 50t rocne, vsak, vseved?

Link to comment
Share on other sites

před 2 minutami, eskimak napsal:

No dal sem priame porovnanie. Snad by nebol taky demagog ze by porovnaval na roky spolahlivost auta a najazdom 10t a 50t rocne, vsak, vseved?

Ale on tam přece nepsal ani údaj, za jak dlouho najezdil s Mazdou 120 tis. km, ani nepsal, kolik najel za 5 let s Oktávkou. On tam napsal, že Mazdu měl s motorem 2.0 10 let a že po 120 tis. měnil destičky. Tečka. Pak psal, že za 5 let měnil ve služebáku 2 x turbo. Tečka. Ostatní jsou tvé fabulace. No a pokud najezdí se služebákem cca 2x tolik, co se soukromým, pak je srovnání naprosto korektní.

Možná ti dělá problémy čeština?

Link to comment
Share on other sites

@eskimak za výraz “blábol” se omlouvám, ale nic lepšího mě v tu chvíli nenapadlo. Ja taky nikoho nepřesvědčuju že si má koupit atmosféru, ale taky tu nepíšu že všechny turbomotory stojí za prd (protože to není pravda, stejně jako tvoje prohlášení o atmosferach). Ta moje Octavka  jezdí pěkně, ale s atmo Mazdou je to prostě celkově lepší a fakt to není jenom o zrychlení z 0 na 100. 

Úplně nevím s čeho jsi vydedukoval že měla Mazda roční nájezd 12tis km. Prvních pět let cca 25 tis. ročně a pak už to bylo jenom kolem 15tis. S octavkou najedu cca 30tis ročně v režimu pro auto téměř ideálnim…..vím jak se má jezdit s turbem, závady nijak nesouvisely se stylem jízdy (možná jsem měl smůlu). 

@Murphy97 je to tak, kdo umí, ten umí 😜 , ale plně naložené to jezdilo tak 1-2 měsíčně :D

Link to comment
Share on other sites

před 3 minutami, Foundryman napsal:

Možná ti dělá problémy čeština?

Prepac. Nevies citat a mas problemy s chapanim pisanej slovenciny aj cestiny. Ked nevies logicky odpovedat tak osobne utocis. Dalej s tebou nediskutujem.

Link to comment
Share on other sites

před 3 minutami, xbraj19 napsal:

@eskimak za výraz “blábol” se omlouvám, ale nic lepšího mě v tu chvíli nenapadlo. Ja taky nikoho nepřesvědčuju že si má koupit atmosféru, ale taky tu nepíšu že všechny turbomotory stojí za prd (protože to není pravda, stejně jako tvoje prohlášení o atmosferach). Ta moje Octavka  jezdí pěkně, ale s atmo Mazdou je to prostě celkově lepší a fakt to není jenom o zrychlení z 0 na 100. 

Úplně nevím s čeho jsi vydedukoval že měla Mazda roční nájezd 12tis km. Prvních pět let cca 25 tis. ročně a pak už to bylo jenom kolem 15tis. S octavkou najedu cca 30tis ročně v režimu pro auto téměř ideálnim…..vím jak se má jezdit s turbem, závady nijak nesouvisely se stylem jízdy (možná jsem měl smůlu). 

@Murphy97 je to tak, kdo umí, ten umí 😜 , ale plně naložené to jezdilo tak 1-2 měsíčně :D

Dakujem (za ten "blabol"). Beriem a ocenujem co si napisal.

Nevravim ze vsetky atm motory stoja za prd. Treba to chapat v suvise toho na co som reagoval (kecy o tom ake je priamovstrek ci turbo kurvitko). Verim ze si rozumieme.

K tym km ale spat: ak sa nemylim, z hlavy mi teda vychadza ze s Mazdou si za 10r spravil cca 200tkm. A za ten cas si len raz vymenil oblozenie, inak nic (neberiem do uvahy olej/filtre/sviecky). Nemam dovod to rozporovat, no stastie v tom malo urcite svoju rolu.

S Octou si za 5r natocil 150t a mas tretie turbo. Ak vravis ze si ich neznicil uzivanim, mal si teda poriadnu smolu. Mozes sa podelit co sa im stalo? 

Link to comment
Share on other sites

před 6 minutami, eskimak napsal:

S Octou si za 5r natocil 150t a mas tretie turbo. Ak vravis ze si ich neznicil uzivanim, mal si teda poriadnu smolu. Mozes sa podelit co sa im stalo? 

Eskimáku, podle mě se to normálně posralo a proto to bylo vyměněný. Co na tom chceš proboha dál pitvat? Rozebíráš tady něco, o čem víš hovno a pak to vytřídíš na "štastie" a "smola". Tvl, ty seš argumentátor jak nóga. 😆

Edited by Zmizík
Link to comment
Share on other sites

Myslim ze je to fakt indivindi... atakujem na dodavke 390k a kludne dalsich 100-150 moze mat aj nacuvane este nez sa ku mne dostala. Menilo sa uz kde co, vratane prevodovky a riadenia, ale turbo je povodne. Turbo urcite nemozno pausalne nazvat kurvitkom.

Link to comment
Share on other sites

Však tady taky nikdo turbo kurvítkem nenazval, to je jen Eskimákova idée fixe. Bylo pouze konstatováno, že turbo v kombinaci s maloobjemovým benzínovým motorem a přímým vstřikem není zrovna nejšťastnější kombinace. Právě kvůli vyšším teplotám spalin, karbonovým úsadám, nebezpečí propálení pístu atd atd.

Třeba v dieselech má turbo jistě oprávnění, ale dnes už je sám název "diesel" v EU považován pomalu za sprosté slovo. Sám jsem s turbodiesely najezdil statisíce kilometrů, ale před 5 lety jsem přesedlal na atmosféru benzín. Právě z důvodu absence kurvítek.  Za tu dobu jsem měnil jeden ventil hydroštelu za 1.500,- Kč (pokud neberu v úvahu spotřebák).

Edited by Foundryman
Link to comment
Share on other sites

před 13 hodinami, Foundryman napsal:

Ostatně, téma je "vybírám káru" 🙂 Nákup motherboardu s kolama osazenýho (v lepším případě) motůrkem ze zahradní sekačky moc možností výběru nedává. Normální benzíňák bez turba  a kurvítek s obsahem kolem 2 l už skoro nejde koupit. Tedy v EU, jinde snad ještě jo.

S tymto panom nediskutujem, len bohuzial kedze nevie kedy dost a kontinualne si serie do huby, predkladam jeho vyblitok ktory po 13h prave poprel. S blbcami sa bavit proste neda.

Link to comment
Share on other sites

Se vratim k te vcerejsi myslence.. jako mozna to logicky je, ale nejak se s tim taky nemuzu srovnat.. predstava full hotoveho auta, kde mi prodejce rekne: tak co vam mam z toho zapnout.. sterace, vyhrivani, hlidani lajny.. a prihodime blikani do zatacek? .. tady mate ucet a muzete jet.. jako bylo by to jednoduchy, ale nejak by me stvalo jezdit necim, kde neni vsechno funkcni.. :-)

Vlastně neco podobneho mam ve starsim sluzebaku.. byl jsem presvedcenej, ze v konfiguraci bylo android auto (smartlink, mirrorlink nebo jak se to jmenuje).. pri predani jsem to nezkontroloval.. a pri dodatecnem dotazu mi rekli: nemate? Tak zaplatte a aktivujeme".. tak jsem se naprd a nedoplatil.. a vod te doby mi vzdy za cas jebne, ze by to jako bylo vhodny dodelat a vzdycky se pri rocni service zeptam a dozvim, o kolik se zvedla cena te aktivace.. vysvetlili mi, ze to je normalni soucast ceniku nahradnich dilu, a ze kdyz zdrazi cenik Skodovky, tak zdrazi i ten aktovacni kod.. takze jezdim s radiem, co to umi, ale nemam narok... :-)

Link to comment
Share on other sites

před 20 minutami, eskimak napsal:

S tymto panom nediskutujem, len bohuzial kedze nevie kedy dost a kontinualne si serie do huby, predkladam jeho vyblitok ktory po 13h prave poprel. S blbcami sa bavit proste neda.

Hele Eskimaku, jako přicmrndávačoj ti to docela de ale když máš předvýst nějakou argumentaci, tak teda velký špatný. Jenom urážkama to prostě nejde. Promiň, že se do tebe dneska tak nějak navážím ale sem rozcitlivělej a potřebuju si na někom bohužel vylejt zlost - odchází mně subárko a já si nemůžu koupit jednoduše nový protože u novýho motor slabá mrdka. Proč? Pro nesmyslný euro emise, kterejch jedna kráva v Indii vyprdí za dva dny víc než moje auto za rok.* A ty osobně a vostatní devótní ojrokejvačové a přicmrndávači na tom máte osobní podíl, tak mě neser. Aneb když vo něčem vím úplný hovno a sem jen zlej nebo křivej, držím hubu. 😆

* znalostma nepodložená nadsázka

Link to comment
Share on other sites

Zmizíkova * znalostma nepodložená nadsázka mne docela zaujala, a tak jsem chvíli googlil, kontroloval a počítal. Sečteno podtrženo to vypadá asi takto:

Kráva za den vyprdí přibližně 500 litrů metanu. Což je nějakých 340 gramů. Metan je údajně pro atmosféru 25 krát škodlivější, nežli oxid uhličitý, který produkují zde diskutované automobily. 340g x 25 je 8500g. Auto dle Euro 7 smí při ujetí jednoho kilometru vyprodukovat max 95g. 8500/95 je 89,5 km. 89,5 x 365 je 32500 km. Což mi připadá jako takový silnější průměr, co se ročního nájezdu týče ....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...