Jump to content

vybírám káru


financ
 Share

Recommended Posts

@DavidLC Moje máma má mojí školu, takže v klidu :D 

Jo, dostal řachu, kluci s naloženou dodávkou mě vzali asi ve 40 na okruhu. Autu nic moc neni, ale v tý vteřině sem prostě nestih vypnout motor a myslim si, že se tou váhou zakous nějakej válec do bloku a po pár tisících to začíná dělat neplechu. Jede to furt 250 bez problémů, ale já to prostě slyšim a cítim.

Link to comment
Share on other sites

Jéé to je k vzteku... Jen plácnutí, nějaký utržený silentblok, něco podobného to být nemůže ? Ale jestli to jde z motoru... 😕

Jo a místo Volova, co RXo, no nic... 🙂

 

Link to comment
Share on other sites

@DavidLC Nene, ta V8 je uložená na hydraulickejch silent blocích. To nemá klasickou tupou gumu samozřejmě. To by pan Piech neschválil. :)

Ta laterální síla 4 tun do skoro 3 tun se zakouslejma 4ma kotoučema způsobí vlastně přímej přenos energie a tolerance v bloku je prostě téměř nulová.

Teď dal kolega do prodeje Mazdu, to víš že jsem mu hned napsal. :D

Nejde asi o to, že by to těch pár měsíců nejezdilo, jezdit to asi bude, ale jde o můj pocit důvěry a když s něčim letim 250+, tak v to musím mít 100% důvěru. Což jsem měl do cca minulýho týdne, kde se to začlo projevovat. Je to hrozná škoda, protože jsem do toho nacpal spoustu peněz, času a energie, otravoval s tim dost lidí, aby mě to nestálo 2x tolik a teď to půjde do kopru kvůli takový kravině no.. Thats life. :) 

Link to comment
Share on other sites

před 4 hodinami, JoyStick napsal:

Chlapci jdu zase s dotazem. Myslel jsem si, že můj ÜberDeutschWagen přežil náraz 4 tun na prdel bez větší újmy, ale zdá se, že po dalších pár tisících km se začíná motor trochu potit a koktat, takže potřebuju tak cca na půl roku nějakej mechanicky spolehlivej a pohodlnej pekáč s automatem, kterej trochu pojede.

Přes moje přesvědčení, že koupim nějakýho Lanďáka, sem včera po diskusi s kamarádem narazil na XC90tky. Některý v dost pěkným stavu, za dobrý peníze, s T5tkou.

Dneska sem narazil na T6tku, o který vim hovno - jelikož je to biturbo, mám podezdření, aby to nezdechlo za komínem, tak se du zeptat jak moc je to na piču motorizace?

EDIT: a ještě jsem zapomněl V8 - co si pamatuju tak to auto bylo dost těžký na čenich s timhle blokem. Pamatuju si správně?

Ta V8 je jediný motor, se kterým XC90 opravdu jede, pár jsem jich vyzkoušel. Bohužel je jich u nás málo. 

Link to comment
Share on other sites

před 4 minutami, decebal napsal:

Ta V8 je jediný motor, se kterým XC90 opravdu jede, pár jsem jich vyzkoušel. Bohužel je jich u nás málo. 

No a rozložení váhy a chování v zatáčkách a krizových situacích je jaké? Pokud máš osobní zkušenost, což píšeš že máš dokonce s více kusy, tak by mě moc zajímal detail Tvého hodnocení.

Link to comment
Share on other sites

před 7 minutami, JoyStick napsal:

No a rozložení váhy a chování v zatáčkách a krizových situacích je jaké? Pokud máš osobní zkušenost, což píšeš že máš dokonce s více kusy, tak by mě moc zajímal detail Tvého hodnocení.

No tak je to tank a je to vysoké, podle toho se to chová. Oproti dieslu mně sice přišlo, že to bylo tužší, ale fyzika furt fungovala. Že by to ale bylo nějak nevyvážené, to mi nepřišlo, v zatáčkách v pohodě s ohledem na to, co píšu na začátku. Krizové situace jsem s tím nezažil, tak nemůžu sloužit, ale brzdilo to přiměřeně výkonu, aspoň jsem měl ten pocit. Ale když jsem do toho sednul po 136kw dieslu a na vhodném úseku jsem na to dupnul, tak jsem se začal smát. Nahlas:-). Zkusil jsem i tu 3,2 ale V8 mě bavila mnohem víc. A nakonec jsem zůstal u mého třílitrového Outbacka, protože lepší auto už mít nebudu, tak si ho hodlám užít, dokud bude sloužit. Každopádně, než starou dieslovou XC90, šel bych raději do RX v hybridu. A nechal bych si poradit od pánů z Lexuspa, https://www.facebook.com/LexuSpa.cz.

Link to comment
Share on other sites

@decebalVřelé díky, tohle naprosto stačí. Outback mám taky v užším výběru, ale s ohledem na tu mámu jsem chtěl něco vyššího. Ksichtbuk nevedu, takže se tam bohužel nepodivám a webovky nefungujou. Ale zkusím se na ty RXa podívat.

Link to comment
Share on other sites

před 3 minutami, JoyStick napsal:

@decebalVřelé díky, tohle naprosto stačí. Outback mám taky v užším výběru, ale s ohledem na tu mámu jsem chtěl něco vyššího. Ksichtbuk nevedu, takže se tam bohužel nepodivám a webovky nefungujou. Ale zkusím se na ty RXa podívat.

Na Davida Mikulčáka z Lexuspa ti můžu poslat telefon do SZ, pokud chceš. Já od nich nic nebral, ale kamarád ano, už vícekrát, resp. se nechal při koupi radit a pak tam servisuje, v Lexus komunitě je na ně jen samá chvála. Jsou schopní ti auto dle specifikací dovézt, nebo s tebou jet na prohlídku, i do zahraničí, samozřejmě to něco stojí, ale podle toho, co jsem četl, zachránili už lidem dost peněz. 

Link to comment
Share on other sites

@JoyStick  No možná kdyby soudruzi v NDR nechali ty silentbloky 🤔😀 tak asi hlavně že nikomu nic...

K těm RXům, možná bych spíš kupoval tady, než dovoz, aspoň z mé zkušenosti. Měl jsem je a vycházelo mi to tak, nakonec jsem i prodával na vývoz.... Samozřejmě když chceš něco konkrétního, barva, atd... Pak velí srdce 🙂 ale co do svezení a fungování, spokojenost.

Edited by DavidLC
Link to comment
Share on other sites

@DavidLC Nechci naprosto nic konkrétního, o Lexusu vim hovno, takže se voptám lidí co vim že ví a uvidíme.
Furt je to starej pekáč, tak k tomu i přistupuju, nicméně věřim v superioritu Japončíků a jejich výrobních procesů. Toyota umí jezdit několik hodin bez oleje, neumim si představit usmrcenou Toyku, Lexus vlastně taky ne. Takže super tip a díky za něj všem co ho zmiňovali.

Link to comment
Share on other sites

před 57 minutami, DavidLC napsal:

@JoyStick  No možná kdyby soudruzi v NDR nechali ty silentbloky 🤔😀 tak asi hlavně že nikomu nic...

Ak to bolo k hydraulickym silentblokom... tak hydraulicke silentbloky su odjakziva aj v kazdom Audi od A6 vyssie (mozno aj v nizsich radach s vacsimi motormi, V6+, neviem). A kazdy z nich ma aj monitoring (senzor), v pripade poskodenia to auto hlasi. 

Edited by eskimak
Typo
Link to comment
Share on other sites

před 20 hodinami, DavidLC napsal:

...Do turba (benzín)  a nafty bych nešel...

 

před 20 hodinami, DavidLC napsal:

No asi T5 míň průšvih než T6... co si pamatuju...

Máš k tomu nějaký bližší info, resp. negativní zkušenosti? V rodině máme T6 třikrát (z toho jedna je moje, nájezd asi 340 tkm) a naprostá spokojenost- ten motor je skvělej jak vlastnostma, tak spolehlivostí (netroufal bych si tohle napsat jen na základě osobní zkušenosti, ale příbuznej u Volva pracuje už spoustu let). Když už nafta, tak D5 je taky fpoho...

Link to comment
Share on other sites

před 2 hodinami, M.K. napsal:

 

Máš k tomu nějaký bližší info, resp. negativní zkušenosti? V rodině máme T6 třikrát (z toho jedna je moje, nájezd asi 340 tkm) a naprostá spokojenost- ten motor je skvělej jak vlastnostma, tak spolehlivostí (netroufal bych si tohle napsat jen na základě osobní zkušenosti, ale příbuznej u Volva pracuje už spoustu let). Když už nafta, tak D5 je taky fpoho...

S naftovou jsem se svezl, když jsem jí chtěl koupit a děs. Nejelo, řvalo, fakt nepříjemný (aspoň pro mne) teda automat a 120 kw...  Co se týká starýho auta, kilo až dvě, tak bych do možného problému s turbem (celkově prostě odjeté prémiové auto, jakékoli značky, s nákladným případným servisem) nešel, zase můj názor. Když jsem se kdysi po Volvu koukal, tak mě jakýsi Volvista (servisák) právě nalejval rozumy a co si pamatuju, nebrat T6 (tam snad blbě převodovka a spotřeba) a T5 ale je to už dlouho z5 a nepamatuju přesně důvod, ideál v jeho podání byla 3,2 a nebo "lahůdka" V8. S těma jsem krátce jezdil, otázka je jestli to lze do těch 2 kil jdou koupit. Jestli ti to funguje a je to držák, jen dobře a třeba mi kecal, ale nic mi prodat nechtěl, tak nevím 🙂

Link to comment
Share on other sites

Tak že je nafta děs a do slušnýho auťáku nepatří se snad všeobecně ví..? 😄

3,2 je jistota, ale trochu nuda. V8 je pokud vím motor od Yamahy a moc jich nejezdí, ale nic bližšího si k tomu nepamatuju (spotřeba k 15 litrům)... T6 je povedenej motor, snad i nějaký ocenění získal... Spotřebu jsem míval 10 na sto, většina nájezdu po dálnici, potom okresky, kde jsem tomu nezřídka dost naložil, takže mi to nepřijde rozežraný (zvlášť na těžkou čtyřkolku s hydroměničem). Teď funguje hlavně v režimu městskýho přibližovadla na rozvoz dětí (vím, je to rouhání), takže si bere 12.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, tak to je fajn, měl jsem to tedy zaškatulkované asi blbě... 6vál, 4kvalt (? snad se nepletu, myslím že fakt tu pomlouval) AT a 4x4 za 10 na sto je za mě určitě málo... Hlavně že spokojenost... 🙂

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...