Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 1 hodinou, honzyk napsal:

 

No není, respektive neměla by být, nekoukal si se Afri na Yarise Cross ? Corolla Cross by dneska měla být  u našeho dealera teprve na ukázku, 1 auto,  putovní výstavka 🙂 Čekal jsem že ji dovezou ukázat na Legendy, ale tentokrát tam Toyota neměla ani pořádnej stánek. Ten článek je nějaká předpremiéra pro novináře, prostorově to docela chválí, ale holt to bude chtít zkusit, o kolik menší to bude proti RAVce. 

Oh yes, moje chyba, omlouvám se, koukal jsem na Yaris Cross...Corolla bude větší, takže by mohla být fajnová jak píšeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty jo kluci, projel jsem se zajmem poslednich par vlaken a obdivuji vas jak jste do toho porad zapaleny. Ja bych posledni dobou mel nejradsi ridice, uz me to nak nebavi 😄 Tak uz se tesim, az budu mit prvni auto, kde nebudu delat vubec nic a jen si treba cist chronomag 😄 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, honza71 napsal:

Urcite skvelej povoz. Prolezl jsem si ho, videa mam nakoukany, jenze se branim automatu. Jsem konzerva a chci manual. Mozna naposledy :), ale chci.

Manuál chápu u vozu pro zábavu - víkendovky, ale u rodinného pracanta je manuál super. nemusíš myslet na řazení a můžeš soustředěně nadávat dětem vzadu a do toho se soustředěně hádat se ženou.. To s manuálem prostě nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, xcmaniax napsal:

Ty jo kluci, projel jsem se zajmem poslednich par vlaken a obdivuji vas jak jste do toho porad zapaleny. Ja bych posledni dobou mel nejradsi ridice, uz me to nak nebavi 😄 Tak uz se tesim, az budu mit prvni auto, kde nebudu delat vubec nic a jen si treba cist chronomag 😄 

Řízení je super. I v Praze, když máš volnou pracovní dobu a každému je jedno, zdali jsi v kanceláři v 7 ráno, než začne ranní špička nebo v 11 až skončí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, exBURN napsal:

Mám teď cca rok jedno auto s automatem a další 2 s manuálem a  neívm, mě ten automat nepřijde zas tak super abych za něj byť jen připlácel. Dostat ho v základu, asi cajk, ale tak nějak mě pomáhá asi stejně jako mě sere 😄 

Tak budou to jednoduchy pocty, vic automatu = min nehod uz jen pro to, ze se ridic vic soustredi na provoz, zvlast nezkuseny. Ja vlastne nevim jak by me mel automat rozcilovat - dam plyn a auto jede, brzda brzdi 😄 To co je mezi me posledni dobou moc netrapi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak předně - řazení nevnímám jak v automatu, tak v manuálu, pokud to někdo vnímá jako přítěž, měl by se zamyslet o své dovednosti ovládat vozidlo.

Jinak kdy mě automat sere:

1. Rozjíždění se - kombinace 140KW TDI s turbolagem, start stopem zapříčiní, že ve vhodné chvíli potřebuju vystřelit do křižovatky, šlápnu na plyn a NIC......uplyne 1 sekunda, auto nastartuje, přidá plyn, uplyne druhé sekunda dsg spíná spojku a směle vyrážím v plném plynu do křižovatky...stabilizace bliká... 

2. parkování - zaplej autohold a lechtání plynu a auto nic nic nic a pak hup dopředu nebo dozadu.

3. klikaté silnice - podtočenej motor a neustále řazení nebo přepnutí na M (trochu postrádá smysl automat)

4. servis - výměna oleje v dsg co 60k = 2 roky + 4motion a pár drobností cca 20 000,- 

Upraveno uživatelem exBURN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak u Subaru je problém jen s "vysavačovým" efektem/zvukem, jinak bezúdržbový (samozřejmě olejový servis musí bejt) lineartronic s imaginárními stupni řazení. 

DSG má své mouchy a musí se vybírat dobré spojení s motorem, zrovna u Supa 140kW je to dost nešťastně naprogramované, ale ty problémy, co popisuješ má i švagr ve 110kW verzi. 

Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@wawrik Cena se zmiňovala v nějakém článku cosi pod 9 kil, jasný že to bude menší. Jsem na to zvědavý, docela se mi to líbí.... co ten 2litr, jízda fajn, ne ? Alespoň v tom malém Lexusu se mi to líbilo, snad je to stejný motor...

Upraveno uživatelem DavidLC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 57 minutami, honza71 napsal:

Urcite skvelej povoz. Prolezl jsem si ho, videa mam nakoukany, jenze se branim automatu. Jsem konzerva a chci manual. Mozna naposledy :), ale chci.

Nevaž se, odvaž se 🙂 Já mít na to budget, tak je to jasná volba, je velký jako kráva, vysoký jako kráva, motor vyhlášený. Poslední model je snad dvakrát tužší než minulý a v plné výbavě má lehce nad 1,6t. 

Ještě horká recenze od nejpovolanějšího 🙂

 

 

Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TLD, určitě nějakému ex majiteli povozu s motorem 6.7 HEMI přijde tvůj  ex motor 3.6 taky na prd, ale to je dnešní vývoj v EU 🍻🙂 

V rámci výběru nového rodinného auta je motor 2.5 za cenu kolem milionu fajn 🙂 

Edit.: samozřejmě ti rozumím, co se týče výkonového projevu motoru, tak se dělá ještě verze Outback XT, což by tě možná uspokojilo, ale nejsem si jistý, zda je to pro ČR potažmo EU, ale někde jsem ho viděl... v ceníku CZ Subaru nikoliv. 

Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 49 minutami, DavidLC napsal:

@wawrik Cena se zmiňovala v nějakém článku cosi pod 9 kil, jasný že to bude menší. Jsem na to zvědavý, docela se mi to líbí.... co ten 2litr, jízda fajn, ne ? Alespoň v tom malém Lexusu se mi to líbilo, snad je to stejný motor...

Počuj, ja fakt neviem... Vozil som sa v tom len asi 10-15 minút neďaleko servisu, lebo mali odsunuté dvere z autosalónu, šéf tam zrovna nebol a náhodou ma to videl okukovať „môj“ predajca :D Ani do šotolinového terénu ma s tým nepustil, čo sa mi stalo prvýkrát. Vlastne som si doteraz myslel, že tam je ten tradičný 2,5-liter, ktorý pchajú všade, jazdilo to tak nejako ako ravka. Možno trošku svižnejšie to reagovalo na pedál, ale ja mám default v ravke pustené ECO mapovanie pedálu, lebo mi to je príjemnejšie, tak som to pripisoval tomu.

To, či to je malé alebo veľké, je v podstate jediný relevantný údaj, ktorý ti o tom viem dať :D Plus oproti ravke horší výhľad, sedím nižšie, a nedá sa tam dať plnohodnotná rezerva, čím moja zvedavosť prudko ochabla. Ten konkrétny kus mal len sadu na lepenie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 minutami, wawrik napsal:

Počuj, ja fakt neviem... Vozil som sa v tom len asi 10-15 minút neďaleko servisu, lebo mali odsunuté dvere z autosalónu, šéf tam zrovna nebol a náhodou ma to videl okukovať „môj“ predajca :D Ani do šotolinového terénu ma s tým nepustil, čo sa mi stalo prvýkrát. Vlastne som si doteraz myslel, že tam je ten tradičný 2,5-liter, ktorý pchajú všade, jazdilo to tak nejako ako ravka. Možno trošku svižnejšie to reagovalo na pedál, ale ja mám default v ravke pustené ECO mapovanie pedálu, lebo mi to je príjemnejšie, tak som to pripisoval tomu.

To, či to je malé alebo veľké, je v podstate jediný relevantný údaj, ktorý ti o tom viem dať :D Plus oproti ravke horší výhľad, sedím nižšie, a nedá sa tam dať plnohodnotná rezerva, čím moja zvedavosť prudko ochabla. Ten konkrétny kus mal len sadu na lepenie.

Jj, 4kola je bez rezervy, 2kola s rezervou, teď jsem si to dočetl. Ono i ta velikost je relativní,  Mocovi se zdá OB vysoký, za mě vlastně zvýšené kombi nedává smysl. A pro někoho to je boží vychytávka... i ta Corolla Cross může být v pohodě. Já vzpomínám na Pluginovou Ravku... ale na tu se neutrhnu, na moje potřeby je Plusko v pohodě. Když chci prostor jedu kilem 😀. Nakonec díky fotovoltaice možná vyzkouším Prius Plugin , kdyžužtakuž 😂

Jak píše kolega, 2.0 a vidíš, jezdí jako 2.5 😀

Upraveno uživatelem DavidLC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@DavidLC Plugin ravka mi príde zo všetkých tých toyoťáckych SUV ako ďaleko najlepšia a najrozumnejšia voľba. Jediné, v čom má niečo iné navrch, je spracovanie a feeling interiéru u Highlanderu - cítiš sa v ňom luxusnejšie, príjemnejšie, hodnotnejšie.

Aj som si dal urobiť ponuku na výmenu hybridu za plugin, ale odpoveď ma úplne neuspokojila :D Tak skúsim o pol roka, islandská koruna posilnila, snáď tie ceny klesnú.

Upraveno uživatelem wawrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, wawrik napsal:

@DavidLC Plugin ravka mi príde zo všetkých tých toyoťáckych SUV ako ďaleko najlepšia a najrozumnejšia voľba. Jediné, v čom má niečo iné navrch, je spracovanie a feeling interiéru u Highlanderu - cítiš sa v ňom luxusnejšie, príjemnejšie.

Aj som si dal urobiť ponuku na výmenu hybridu za plugin, ale odpoveď ma úplne neuspokojila :D Tak skúsim o pol roka, islandská koruna posilnila, snáď tie ceny klesnú.

 Držím palce ať dostanou rozum, ty už ho evidentně máš 😀.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...