Jump to content

vybírám káru


financ
 Share

Recommended Posts

Ale pokud jde o cenu vozů a servisu, tak to zvládl za jedna..default_smile.gif

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk


Tak pánové, tenhle můj komentář beru zpět.Dnes jsem byl na zkušebce Lexus NX 350h a to vlastně jen pro to, abych se ujistil že to je jen dražší Toyota Rav4 a ukončil pomalu můj výběr nového vozu.Dopadlo to přesně naopak, Lexus se stal hlavním favoritem a to vůbec nechápu jak:)))Úplně jiné auto proti MB e-class a Arteon shoting..pořípadě A6.Přístrojovka a displeje s grafikou asi o 2 třídy horší, celková třída vozu níže než němečtí konkurenti ale jako celek s hybridem a ta jízda v tom, tuhost, ticho a komfort..celkově menší auto ale za volantem bych řekl možna že naopak,prostě nevím ale mě to ku.va sedlo..Musím se na to vyspat:))Každopádně kdybych musel podepsat teď hned, beru Lexus:))))

Jen zareaguji na čínskou škodovku za 1.5mega, že připisuji další hřebík do rakve téhle značce, v podobě dalšího prémiového vozu za stejnou cenu:)A že má kodiak větší kufr a 2 metry na kolena na zadních sedačkách?Na to jim seru, protože od té doby co se dá ke každé ledničce z elektra zaplatit doprava domů není třeba..

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tak v benzinu je ticha A6 i mercedes. 
Akorat samozrejme ta spotreba je vyssi, treba A6 vylozene nema rada mestskej provoz, tam je to 10+ 

Link to comment
Share on other sites

před 7 hodinami, miliusportos napsal:

Dnes jsem byl na zkušebce Lexus NX 350h a to vlastně jen pro to, abych se ujistil že to je jen dražší Toyota Rav4 a ukončil pomalu můj výběr nového vozu.

No dobre, a je to teda len drahšia RAV4 alebo nie? :D Čo má ten lexusácky celok oproti nej  navyše?

Link to comment
Share on other sites

před 2 hodinami, wawrik napsal:

No dobre, a je to teda len drahšia RAV4 alebo nie? :D Čo má ten lexusácky celok oproti nej  navyše?

Vice tlumicich materialu, a lepsi materialy v interieru, vymazlenejsi podvozek a design…

Edited by safi
Link to comment
Share on other sites

Pro mě jako řidiče úplňe jiné auto, i když základ je asi stejný, ale počítám že férovější srovnání vůči toyotě bude muset proběhnout až vyjde nová rav4.Za mě to je na obrázkách ve vnitř hnusny ale jak do toho sednu není to vůbec špatny, i když na němce(bmw, MB)to asi komfortem nemá ale zas třeba proti Arteonu čistě vnitřek, tak radši Lexus, bez debat a to i když třeba blbej wv má stále lepší rozlišení budíků a možná funkčně i vzhledově lepší ale tady mi to prostě už nevadilo, nebylo to tak strašny jak u rav4.A hlavně proti arteonu kterej jsem zkoušel na 20palcich(Lexus taky na 20palcích ), to je prostě úplně jíná liga, tuhy ale absolutně komfortní, prostě parádní..Mám akorát 2 výhrady, čeho se bojím a musím vyzkoušet a pozjišťovat.Nejel jsem stím dálniční rychlosti nikde, tak se bojím aby to už třeba někde kolem 150-170km/h neřvalo moc od motoru jak bude ten vysavač ve větších otáčkách a druhá věc co mě možná až nasrala, že nikde v balíčkách výbav nemají napsaný že je prý až od výbavy executive tohle NX asi lépe odhlučněné a má dvojité okna(to mi bylo řečeno prodejcem ale taky si nebyl).Testovačka samozřejmě skoro v plné výbavě.Z toho jsem jako hodně nasranej, protože vlastně nevím co kupuju a tak to je i s potahama a menším displejem uprostřed ale to bych zkousnul, to nakoukám na googlu ale odhlučnění moc ne..Pak už takové ty drobnosti který taky serou ale nepatrně míň, jako třeba že ke každé výbavě jsou napevno nakonfigurovány jedny disky o jedné velikosti a pokud bych chtěl jiné, nemožno, jedině si je koupit jako další, takže 20palcu sada disků třeba za kilo a nebo tažné neumí Lexus elektricky sklopné ale cena je jak za elektricky sklopné jinde:))).

PS: Prý to NX většinou lidi konfigurují kolem 2 mega tak, tak to asi chápu no, prostě chudák přišel do prémiovky no:)))Ale co už vím na 100% že Arteon ani žádná škoda nebude, to radši NX i když s nějakým tím kompromisem:)!!Jedině co by mohlo ještě zamíchat tak MB ale pochybuji že mi tam nabídnou něco nového s mojím ,,sociálním rozpočtem".

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A ještě dodatek, za 2mega teda rozhodně to auto už tak zajímavé není, dle mého názoru tak max 1.5mega s dph mínus nejaká ta fleetovka v kombinaci hybrid slevy a jsem na ceně škodovek a wv..podotýkám že ve wv počítám se slevou pro podnikatele už a ve škodě počítám se slevou nula, jak mi bylo nauznačeno.A takhle to je dle mého velice zajímavé..

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Myslim ze ani tu lednici v NX neodvezes pohodlne.
Mam NX rok 2019. Auto je to takove zvlastni. O emocich v teto kombinaci nelze ani mluvit. Pocit z neceho super cloveka take po tydnu prejde.
Ale jsou tam veci co me vylozene stvou. Vrzajici oblozeni u dveri, tam kde prechazi kuze k plastu a oprene koleno vrze. Ale nejvic asi divny posed. Nerekl bych ze vybocuju z prumerne vysky evropana, ale najit vhodnou pozici se mi absolutne nepovedlo ani po necelych 2 letech. Bud mam ruce prilis natazene, nebo kolena zmackla pod volant. Vic vysunout volant nejde.
Tot muj nazor k NX, na kterem jsem zatim natocil jen 75tisic.

Link to comment
Share on other sites

Myslim ze ani tu lednici v NX neodvezes pohodlne.
Mam NX rok 2019. Auto je to takove zvlastni. O emocich v teto kombinaci nelze ani mluvit. Pocit z neceho super cloveka take po tydnu prejde.
Ale jsou tam veci co me vylozene stvou. Vrzajici oblozeni u dveri, tam kde prechazi kuze k plastu a oprene koleno vrze. Ale nejvic asi divny posed. Nerekl bych ze vybocuju z prumerne vysky evropana, ale najit vhodnou pozici se mi absolutne nepovedlo ani po necelych 2 letech. Bud mam ruce prilis natazene, nebo kolena zmackla pod volant. Vic vysunout volant nejde.
Tot muj nazor k NX, na kterem jsem zatim natocil jen 75tisic.

Předem dík za názor, moc nepotěšil:)), útěchou mi snad jen může být že můj adept je novej model a bude na tom líp a nebo taky né.A jak to má předchůdce na dálnici třeba kolem 150km/h, řve to už moc, proti klasické ropě?

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tahle zkušenost dost koresponduje s tou mou s Lexusem, co jsem měl na dva dny v Norsku. Taky jsem si nesedl pohodlně, taky skřípal a navíc logika ovládání čehokoliv byla skoro komická. K tomu to bylo těžkoprdelaté a vysavačoidní. Not my cup of tea.

Link to comment
Share on other sites

před 19 hodinami, milhauszn napsal:

Myslim ze ani tu lednici v NX neodvezes pohodlne.
Mam NX rok 2019. 

... Ale nejvic asi divny posed. Nerekl bych ze vybocuju z prumerne vysky evropana, ale najit vhodnou pozici se mi absolutne nepovedlo ani po necelych 2 letech. Bud mam ruce prilis natazene, nebo kolena zmackla pod volant. Vic vysunout volant nejde.

Nové NX je oproti starému úplne iné auto. Ale je pravda, že na ten posed všeobecne u Toyoty občas počujem brblať.

Link to comment
Share on other sites

Já mám naštěstí 173cm ale je pravda že i tak se mi zdálo že sedím dost u stropu, což by mi nevadilo, jen budíky jsem měl pocitově celkem nízko ale nic co by nějak omezovalo ale být o 20cm větší, tak si dokáži představit že asi nic moc..

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Koukám takový věčný obecný neduh Japonských aut s tím posezem, holt jsou menší a pro vyšší lidi to nedělají a asi nikdy dělat nebudou :) Kdysi dávno jsem měl Nissana 240 a dokud se úplně nevyměnila sedačka za jinou, tak ideální posez prostě nešel. Teď po dlouhé době opět japonec v podobě Mazdy a když sedím tak, jak bych chtěl, tak nevidím na budíky, s lehkým kompromisem nevidím už jen rychlost od 100 do 160, s tím žít dokážu, ale ideál to není no.

Link to comment
Share on other sites

Tak ono i v CR casteji v NX vidim zenu, nez muze. Tem to asi s tou prumernou vyskou lepe odpovida.
Ovladani mi nijak nevadilo, teda krom malych drobnosti ohledne prochazrni skladeb nebo navi.
Elektronika mi nevadi a treba adaptivni tempomat rad v kolone zapnu a to i diky tomu spatnemu prostoru na nohy. Abych zabrzdil pravou, musim ji divne vytocit v koleni a nakolnit.
Ale co me treba stve, jsou ruzne vystrahy a pipani kde co je otevrene v jinem poradi. Treba kdyz otevres dvere pred vypnutim motoru. Pak vypnes auto, ale to otravne pipani rve furt, dokud dvere nezavres a neotevres znovu.
Ve 150 uz docela dost fuci kolem cele te budky. A4 byla proti tomu tichoslapek. Vysavacoidni je to hlavne kdyz se pokousis o sviznejsi jizdu. Fakt jen pokousis :-)
Ale jinak to to vlastne dobre plni funkci k cemu je urcne. Doprava z A do B bez emoci.

Link to comment
Share on other sites

Tak já nevím, dnes testovačka pokus číslo 2, výjezd na dálnici, zkoušenou 100-150km/h, myslím že směr na Havířov, celkem hlučnej asfalt asi, ale ten rachot co šel od kol do kabiny, to bylo skoro jak ve 20let staré octavce.Proti minulé testovačce jak kdybych jel jiným autem, tata říkal že na té zadní sedačce myslel že z toho rachotu vystoupí za jízdy.Buď těm pneu nesedl asfalt nebo nevím no, ale tohle jsem nečekal:((Je pravda že jsem jel chvilku 110 a pak hned 150 aniž bych si všimnul, nebýt toho rachotu kol, tak jsem absolutně neměl pomětí o rychlosti ani při akceleraci.100 chvilinka vysavač a najednou 150 aniž bych to zrychlení cítil pocitově.Čekal jsem lepší odhlučnění:(((

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Trochu vám do toho vstoupím. Něž hodím auto do keramiky a fólií... jaký používáte šampon na mytí vašich mazlíků? Aby se to pak hezky lesklo a vypadalo to dobře. Diky 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...