Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

  • po 3 týdnech...

Pánové pro manželku alternativa krátký Fábie dvojky. Má jedničku v kombíku a že to prej nejede a je to starý atd.. tak že dvojka by byla lepší a kombíka už nepotřebuje. Tak jestli by jste měli nějakej tip (značku i motor). V hladáčku je spíš koncern, ale jestli má někdo dobrej tip na něco jinýho, tak jsem otevřenej jinejm značkám. Nemělo by to být moc široký aby se nám vešly dvě auta vedle sebe do garáže :). Něco do kilča

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 27. 1. 2023 v 16:15, Strocek napsal:

Pánové pro manželku alternativa krátký Fábie dvojky. Má jedničku v kombíku a že to prej nejede a je to starý atd.. tak že dvojka by byla lepší a kombíka už nepotřebuje. Tak jestli by jste měli nějakej tip (značku i motor). V hladáčku je spíš koncern, ale jestli má někdo dobrej tip na něco jinýho, tak jsem otevřenej jinejm značkám. Nemělo by to být moc široký aby se nám vešly dvě auta vedle sebe do garáže :). Něco do kilča

Na výběr je toho spousta, otázka co od toho chceš!? Z koncernu bych se kromě VW nebál ani Ibizy (1,4 určitě ne 1,2) - prakticky stejná technika a většinou levnější než Polo. Jestli chceš držák motor, tak 1,4 od Fiatu je nesmrtelný (třeba Punto) a pak z těch malých aut koukni určitě ještě na Suzuki Swift - jízdně skvělé, spolehlivé a neokoukané! Vyhnul bych se čemukoliv přeplňovanému v téhle cenové relaci...může to pak být pěkná kasička 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 8. 1. 2023 v 16:38, Radek.VV napsal:

ahoj,

před časem jsem vás žádal o radu ohledně koupě ojetého povozu / a za všechy rady ještě jednou děkuji/,z koupě sešlo, neb naše staré Volvo se podařilo resuscitovat, ale nyní nastal už definitivní konec našeho  prvního VOLVO povozu / vyletělo gufero vačky a vyletěl z toho všechen olej/, takže sháníme znova,ale změnily se požadavky.P_20211106_145819_1_1.thumb.jpg.eb1e0224d115f0e3995e5ee1d100b255.jpg

požadavky : vyšší posez-světlá výška ,  benzín - typicky krátké trasy / cca 10km tam a 10km zpět/ hornatým terénem /BESKYDY/,nájezd do 150 000km,nemusí být nutně 4x4, spíše manuál   , cena max. do 400 000 kč , čtyřčlená rodina s odrostlejšími dětmi .

 

Po bádání se naše hledání ustálilo na náledujících :

moje volba by byla MAZDA CX5 s motorem 2.0 benzin, rok výroby 2015-2017 /od konce ? roku 2014 je údajně vylepšená antikorozní ochrana/, libí se mně design, benzínové motory mají slušnou pověst

 

ženě se líbí  /🙃/ KIA SPORTAGE roky 2014-2016, technické věci samozřejmě neřeší . tady jsou k dispozici benzínové 1.6 , což si myslím nebude ohledně dynamiky, žádná sláva .

 

Prozatím se chceme vyhnout Škodovce,VW , francouzkým vozům .

Opět budu vděčný za jakoukoliv radu - zkušenosti k výše jmenovaným , případně nasměrování jinam.

 

hezké nedělní odpoledne, Radek

 

 

 

Určitě koukni ještě na Toyotu RAV4 a Suzuki SX4, obojí celkem spolehlivé a v dané cenové hladině slušný výběr. A pokud CX5 - tak určitě s 2,5l, jede o dost líp a spotřeba je stejná jako u 2,0...

Jinak bych určitě doporučil ještě Subaru Outback, ale to už jsi o kilo výš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 27. 1. 2023 v 21:05, matous napsal:

Panove, nekdo zkusenosti? Amarok vs Ranger (3.0tdi vs 3.2 tdci)?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rangera mam jako sluzebak, ale je to 2.0 Bi-turbo (213 HP), rv. 2022, vybava Limited, 10st. automat.

Starsi Rangery s 3.2 maji kolegove, co presne te zajima?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rangera mam jako sluzebak, ale je to 2.0 Bi-turbo (213 HP), rv. 2022, vybava Limited, 10st. automat.
Starsi Rangery s 3.2 maji kolegove, co presne te zajima?

Asi nejaka dlouhodoba spolehlivost. Chci koupit auto s max 30-40k a nechat si ho do cca 200k. Z Rangera mam trochu strach, protoze 2.2 a 2.0 v tranzitech dost casto umiraji (mam 2 a u obou uz propaleny pist) a s 3.2 nemam zkusenost.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, Jirka1985 napsal:

Na výběr je toho spousta, otázka co od toho chceš!? Z koncernu bych se kromě VW nebál ani Ibizy (1,4 určitě ne 1,2) - prakticky stejná technika a většinou levnější než Polo. Jestli chceš držák motor, tak 1,4 od Fiatu je nesmrtelný (třeba Punto) a pak z těch malých aut koukni určitě ještě na Suzuki Swift - jízdně skvělé, spolehlivé a neokoukané! Vyhnul bych se čemukoliv přeplňovanému v téhle cenové relaci...může to pak být pěkná kasička 🙂

Bude to druhé auto do rodiny. Musí to bejt malý, ale zase né nákupní taška aby se v tom odvezly děti do školky a když bys potřeboval nouzově všechny někam dál dopravit, tak aby nikdo netrpěl :) . Co se týče motoru tak u koncernu 1.4 je jasná volba. Na zmiňované typy jsem koukal, kromě toho sviště, ale ten mi přijde už dost prťavej. Polo by byla asi nejlepší volba, ale sou dražší, ale i kratší než dvojkový fábie jak IV tak i V vo pár cenťáků. Nějak na to manželka nepospíchá, takže na to průběžně koukáme, ale když to všechno sečtu, tak mi z toho nakonec nejlíp vychází ta dvojková Fábka.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...