Jump to content

vybírám káru


financ
 Share

Recommended Posts

před 12 hodinami, matous napsal:


Asi nejaka dlouhodoba spolehlivost. Chci koupit auto s max 30-40k a nechat si ho do cca 200k. Z Rangera mam trochu strach, protoze 2.2 a 2.0 v tranzitech dost casto umiraji (mam 2 a u obou uz propaleny pist) a s 3.2 nemam zkusenost.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Máme na operák ještě tuším 7 Rangerů s 3.2 motorem, další už jsou vyměněný za 2.0 Bi-Turbo. Tuším u dvou starších jsou už měněné automaty, kolega má stejně staré auto jako já a čeká ho výměna taky (najeto 45K). S jednou 3.2 byly pořád problémy, AD si dlouho nevěděl rady, měl spotřebu kolem 15, padalo to do nouzáku apod. Ale minulý měsíc to měnil, tak netuším, jak to s autem dopadlo.

Připrav se na to, že jak 3.2 tak i 2.0 jezdí kolem 10l (nedostal jsem se pod 9,5 a to jezdím většinou prázdný a dlouhý cesty/dálnice).
Všichni bez vyjímky máme jednu sadu letních na sezonu, na přední nápravě se sjíždí vnitřní strany (venek jako nový, vnitřek skoro slick). Řešilo se to s Fordem, není to chybná geometrie, je to prý vlastnost...
Není to zrovna dvakrát pohodlný, když s tím dám na otočku Brno-Praha-Brno, tak jsem rád, že z toho vypadnu (120 kg, 195 cm), místa na zadních sedačkách málo a celkově je to pro mé potřeby nepohodlný. Ale někteří kolegové s tím dají i Chorvatsko, tak asi záleží, jak je kdo odolný...
Musím pochválit,  že mimo zpevněné cesty to jede pořád jak tank a to ani není potřeba využít režim 4L.

Každopádně až to budu měnit, vrátím se k osvědčené "manažerské" klasice Passat/Aerton. Zkusil jsem to, ale jednou stačilo 🙂
 

Link to comment
Share on other sites

Máme na operák ještě tuším 7 Rangerů s 3.2 motorem, další už jsou vyměněný za 2.0 Bi-Turbo. Tuším u dvou starších jsou už měněné automaty, kolega má stejně staré auto jako já a čeká ho výměna taky (najeto 45K). S jednou 3.2 byly pořád problémy, AD si dlouho nevěděl rady, měl spotřebu kolem 15, padalo to do nouzáku apod. Ale minulý měsíc to měnil, tak netuším, jak to s autem dopadlo.
Připrav se na to, že jak 3.2 tak i 2.0 jezdí kolem 10l (nedostal jsem se pod 9,5 a to jezdím většinou prázdný a dlouhý cesty/dálnice).
Všichni bez vyjímky máme jednu sadu letních na sezonu, na přední nápravě se sjíždí vnitřní strany (venek jako nový, vnitřek skoro slick). Řešilo se to s Fordem, není to chybná geometrie, je to prý vlastnost...
Není to zrovna dvakrát pohodlný, když s tím dám na otočku Brno-Praha-Brno, tak jsem rád, že z toho vypadnu (120 kg, 195 cm), místa na zadních sedačkách málo a celkově je to pro mé potřeby nepohodlný. Ale někteří kolegové s tím dají i Chorvatsko, tak asi záleží, jak je kdo odolný...
Musím pochválit,  že mimo zpevněné cesty to jede pořád jak tank a to ani není potřeba využít režim 4L.
Každopádně až to budu měnit, vrátím se k osvědčené "manažerské" klasice Passat/Aerton. Zkusil jsem to, ale jednou stačilo
 

Díky. Byl jsem přikloněný spíš k Amaroku - bude to asi lepší volba. S koncernem mám vesměs (mimo A7 s 3.0 tfsi) jen pozitivní zkušenost.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Sharan neni moc velkej, pokud na něj máš prachy, nebo na Alhambru, S-Maxe, di do něj, dokud jsou.. Jinak z těch dvou určitě Superb Combi, Touran mi přijde vevnitř malej. Ale záleží na jaký přesně to máš použití, no..

Link to comment
Share on other sites

Druhé dítě na cestě a Sharan ti přijde moc velký? Počkej na první dovolenou...

Co se týče rodinného auta, tak optimální auto pro čtyřčlenou rodinu je cokoliv od Sharana a výše, ideální je prodloužený Cadilac Escalade, protože má třetí řadu sedadel a mezi rodiči a dětmi je tak jedna řada sedadel volná 🙂 

Ted vážně: velkou výhodou Sharanu jsou 3 isofix sedačky ve druhé řadě a případná třetí řada, která se tu a tam hodí pro odvoz kamarádů dětí. Věř mi, budeš ji dost využívat, stejně jako isofix uprostřed. 

Edited by safi
Link to comment
Share on other sites

Zajimavy postrehy :)

Ja vychazim z toho, ze mame 2letou dceru a v pohode se vejdeme do Octavie. Tudiz Superb by mohl pokryt toho dalsiho "do vozu". Sharanem jezdi kamarad, co ma tri dcery a v pohode, tak mi to prislo az naddimenzovany pro 2 deti. Proto myslenka na Tourana.. Superb bude asi jistota. Sharany jsou mimo budget, v podobny specifikaci a najezdu tak o 100k vyse nez ekvivalentni Sup nebo Touran

Link to comment
Share on other sites

Superb kombi na přepravu rodiny samozřejmě stačí, ale jakmile je dětem od 5 let výše, tak začíná vození i jejich kamarádů, protože jejich rodiče si od nich občas odpočinou a pak zase pohlídají vám...  Proto je Sharan / Galaxy super rodinné auto. 

Link to comment
Share on other sites

@H-BJasný, tak záleží co od toho očekáváš.. jestli tam kromě kočárku chceš občas nacpat i nějaký kolo, jedeš s tim na čtrnáct dní na dovolenou a tak, nebo potřebuješ čas od času nacpat dozadu dvě dětský sedačky a dospěláka.. pokud ne, Superb bude úplně super.

Edited by Micey
Link to comment
Share on other sites

Vybíral bych vyšší auto. Výhoda jsou i zadní odsunovací dveře. Také bylo dobré, že se nemusel skládat kočárek, jenom jsem sklopil madlo a naložil. Mám zkušenost s berlingem a pohoda, jako druhé auto byl dlouhý passat a manželka raději jezdila berlingem. Teď máme sharana a za mě na nákupy a vození dětí bylo lepší berlingo.

Link to comment
Share on other sites

Toz, niekomu by nestacila ani 3.5t dodavka ako vidim... :)
My sa s dvoma deckami (5 a skoro 8 ) vojdeme aj do Ceedu kombi na lyzovacku s tym, ze na streche len 3x lyze a v kufri 1x male lyze a komplet lyziarska vybava pre styroch este k tomu aj 3 pary korcul navyse. V lete 2 tyzdne more s kopou plazovych blbosti ako lehatka, plaz. stan, slnecnik, nafucky a podobne a uplne na pohodu. Predtym mondeo lifback a tiez nebol problem.

Link to comment
Share on other sites

před 4 hodinami, H-B napsal:

Rodinny auto, maly dite, druhy na ceste... Touran nebo Superb kombi? Do ted mi prisel jasnejsi volba Suberp. Sharan je moc velkej...

Srdce by řeklo Superb, rozum Touran/Sharan. 

Jako rodinné auto ale vidím víc mpv dvojici 

Link to comment
Share on other sites

před 5 hodinami, H-B napsal:

Rodinny auto, maly dite, druhy na ceste... Touran nebo Superb kombi? Do ted mi prisel jasnejsi volba Suberp. Sharan je moc velkej...

Myslím že na takhle malý prcky ten Superb bohatě stačí. S věkem budou přibývat věci který budeš tahat sebou, takže v klidu za pět let koupíš větší 😅

Link to comment
Share on other sites

Mám rád pohodlí, s dvojčatama mi vycházelo nejlíp trochu větší MPV, když se řešilo oblíkání/svlékání ideální výška a prostor, 5+ míst. Když se někam jelo, postýlky, kočár, atd. A když už, tak asi radši velké kombi, než většina SUV (malý prostor v druhé řadě, kopání do sedáku😃, kufr většinou nic moc). 

Link to comment
Share on other sites

před 55 minutami, African napsal:

Myslím že na takhle malý prcky ten Superb bohatě stačí. S věkem budou přibývat věci který budeš tahat sebou, takže v klidu za pět let koupíš větší 😅

A mnohem dražší. Vzhledem k tomu, že se Sharan i Galaxy už nevyrábí nebo přestávají vyrábět, tak za 5 let bude vybírat bud  z předražených udržovaných kusů, anebo šrotů. A Hyundai asi moc dobře ví, proč na svoji Starii dává jen 3 roky záruku 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Mám Touran, 2 kluci 8 a 5 let a v pohodě se vlezeme. Kola dozadu na kouli. A na větší dovolený rakev na střechu.
Celkově jsem spokojenej. 
Jako u normálního kombíku. Zásadní posun je až Jumpy/Traveller/Multivan,... Ty malé MPV o moc větší užitnou hodnotu, než Octavia kombi nenabízí.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...