Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Novyho Outbacka mame uz asi 6 mesicu doma. Je to skvely auto - pohodlny, prostorny, podvozek skvelej, interier sel hooodne nahoru, uz i ten lineartronic se mi v nem libi - rozhodne velkej pokrok oproti starsim Subaru CVT prevodovkam (treba v 1. generaci XV s 2.0 benalem to CVT fakt nebylo nic extra, ale i oproti minule generaci Outbacku se mi zda ta v novem Outbacku lepsi). Nybrz motorove hledam u novyho Outbacku superlativy tezko. Ta dynamika tam bohuzel neni. Pri jizde na okresce a potrebe rychle a bezpecne predjet je to poznat. Vadi to vetsine lidi nejak extra? Asi ne, neni to uplne auto, co si clovek koupi kvuli rychlosti v primce, ale par koni navic by tomu autu zatracene sluselo, kor kdyz proste neni nejlehci. Kdyby byl v Evrope k mani Outback XT jako maj v USA, tak bychom radeji sahli po silnejsim motoru...
[mention=28196]LovecK[/mention]je zvyklej na Forestera XT, takze naprosto chapu, ze kdyz pak sedne do aktualniho Outbacka, tak ma pocit, ze to absolutne nejede. A ma teda pravdu.
Od letoska je XT (v evropském vzhledu) i v Austrálii.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@brownwld ano, máš pravdu, akorát já jsem XT dal před 2 lety manželce a už pro ni řeším jen lakovnu a běžný servis. Právě vloni jsem měl nového Outbacka chvilku jako náhradní, vše co píšeš je pravda, podvozek super, interiér fajn, jak ale píše René, motor smutný příběh. V Ově Impexta vozí Outback XT z USA, a těch 194kW už je fajn, jako celek to funguje fakt dobře, dovedl bych si představit. Chvilku jsem nad tím uvažoval, ale paxi řekl, že do lakovny stačí i ten starší Forester XT... :)

BTW: znovu mi umřel Sup, tak teďkonc jezdím už týden Octávkou IV 1,5tsi 110kw a vcelku jsem si zvyknul, docela mě baví to řídit, byla se mnou i  v DE. V rychlostech +180 je to velká legrace, ten podvozek tomu autu vůbec nestačí, tolik adrenalinu jsem neměl ani nepamatuju... :) infotajmenty a elektroniku obecně neřeším, na to jsem zvyklý ze svého auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, že oct IV je vyloženě povedená, znám jen málo lidí,co na to nenadává...mě například neustále volá infotainment na linku škodovky a sos linku..a tím, že to má nadřazenou prioritu, tak to z fleku přeruší hovor, radio nebo navi...a když tě to po 10tém volání na linku a upozornění, abys několikrát stisknul tlačitko ukončení hovoru, v průběhu půlhodiny vytočí a stavíš se v servisu, tak na tebe koukají a řeknou:"a to vám dělá jen toto? My Vám to klidně přehrajeme, ale začne to dělat třeba něco horšího.."

Tak si pak člověk říká, že snad to nové vrátí a koupí si 10 let staré v podstatě asi cokoliv z normálních značek a bude na tom lépe..minimálně méně stresu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu Otb. Ano, slušelo by tomu více výkonu, ale! v 95% času to naprosto dostačuje. Město kromě spotřeby, která se samozřejmě promítne, je super díky CVT, vyššímu podvozku. Okresky si taky relativně užiješ, protože boxer. Na státovce je dneska takový provoz, že snahu postupně proskákat kolonu ob auto ve chvíli volných úsecích na 60 km cestě a pak dojet o 10 aut dřív do cíle už mě fakt pustilo (taky jsem takhle jezdil s předchozími auty). Dálnice mě nebaví, 160 to klidně jede, napojit se nemám nikdy problém, ale samozřejmě pokud někdo tráví cesty převážně na dálnicích, tak mu udělá lepší službu něco jiného. 

Mám druhého Otb a opravdu nevím co bych vzal místo něj jiného za obdobné peníze, tak aby to stále splňovalo to co od auta chci na moje použití. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se na ten Outback musím zajít podívat, ideálně se svézt. Ten průběh výkonu motoru jako problém příliš nevidím. To spíš přemítám nad kufrem.. aktuálních 640 co máme v Oct IV bych nerad ponižoval..

Z netu jsem vyždímal asi vše co jde okolo Rextonu.. pořád jsem mu velmi nakloněný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 minutami, Roman I. napsal:

Jezdí jak z praku,  2,0 TDI EVO s výkonem 147 kW, ale ta elektronika je čistý zlo. V servisu mě zdraví jako starého kámoše. Minulý týden mi např. měnili volant

Mě taky, familiárně se ptají, co to bude tentokrát? Odvětím vždy: beze mě byste tu zdechli hlady... :) 

Volant mám už v Supu taky druhý, stejně jako u prvního ty tlačítka fungují dle počasí, a to doslova: mrzne - nefunguje to, nemrzne - funguje to... :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, LovecK napsal:

Mě taky, familiárně se ptají, co to bude tentokrát? Odvětím vždy: beze mě byste tu zdechli hlady... :) 

Volant mám už v Supu taky druhý, stejně jako u prvního ty tlačítka fungují dle počasí, a to doslova: mrzne - nefunguje to, nemrzne - funguje to... :) 

Jo, volant nam menili pred mesicem.. auto je rok stary, 14t km, na dvou svolavackach, jednom volantu a jednom komplet prehrani SW... nebyt infotainmentu, tak mi vyhovuje.

Malichernost, co me mega stve, je ze se nahodile sam nuluje pocitac "celkem" (je tam jeste "od startu" a "od natankovani"). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Volant +1, tento mesiac, RS. Ale pomohlo…chybové hlášky zmizli. Problem s volantom bol, a je naprieč všetkými modelmi. Lenže ktoré nove auto dnes nemá problémy z elektronikou…taká je doba. Jedine kúpiť niečo staršie, zachovalé a zmieriť sa zo servisom


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie je. Len treba skúsiť inú značku.

No vyskúšal som už v živote dosť aút. A všade sa niečo našlo…keď to nebola elektronika, tak niečo iné…Uznávam, pri násobne drahších autách, ktoré som mal možnosť užívať ako služobné, to bolo lepšie. Aktuálne mame doma ešte okrem Oct IV RS benz, Vitaru (všehrab - ten výraz sa mi páči) s automatom, ešte bez baterky, a tam je elektronika ok, ale sú tam iné špeciality.


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, H-B napsal:

Malichernost, co me mega stve, je ze se nahodile sam nuluje pocitac "celkem" (je tam jeste "od startu" a "od natankovani"). 

Vidis, na to nulování počítače km jsem úplně zapomněl, to mi dělaly všechny Superb 3 co jsem měl/mám - celkem 3ks, to je vlastnost, ne vada, udržuje to pozornost a cvičí v počtech :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Franklin ty speciality u vitary mě zajímají. Hledám pro sebe náhradu za forestra sg xt a ta vitara nebo s cross 4x4 by mohly stačit. Outbacka bych bral, ale s limitem půl mega nic moc výběr (možná XV). Už taky nezávodím.

Vitara je v pohode. Ozaj funkčné auto. Nič sa nekazí. Sú to drobnosti čo mi vadia. Celkové spracovanie je na pohľad ako z Ali , ale ľahko sa udržiava. Manželka je s nou strašne spokojná, vraj na nej bude chodit, kým sa nerozpadne. Ten automat je tam dobrý, len sa mi zdá, aspoň na SK, že už nie je v ponuke…V tejto cenovej kategórii Vitara asi konkurenciu nemá. Môj názor…


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Holt jediná možnosť, ako prinútiť VW group, aby sa chytil za nos a prestal z platiacich zákazníkov robiť testovacie muly je tie autá nekupovať. Pretože ochrana podnikateľa ako zákazníka tu neexistuje. A všetci máme náladu riešiť neustále auto. Naša ex Octa IV pripojovala Bluetooth podľa nálady neviemkoho/neviemčoho. Golf pre istotu infotainment občas ani nespustil. Obidve sú preč, pretože fakt nebola nálada riešiť so zamestnancami to, že nebude za jazdy zvíhať telefón alebo že ani nevyrazí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, Franklin napsal:

Vitara je v pohode. Ozaj funkčné auto. Nič sa nekazí.

Čo je presný opak toho, čo si napísal o pár príspevkov vyššie:

před 1 hodinou, Franklin napsal:

No vyskúšal som už v živote dosť aút. A všade sa niečo našlo…keď to nebola elektronika, tak niečo iné…

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Franklin napsal:

 Jedine kúpiť niečo staršie, zachovalé a zmieriť sa zo servisom


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

To právě není třeba 😂 o servisu (samozřejmě nad běžné prohlídky) jde řeč u těch nových.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč si nekoupíte Mazdu pánové.

Měl jsem, nebo mi prošlo firmou za posledních cca 20 let asi 15 aut. Od nova, do 200 - 300 tisíc km (víc jsme nenajezdili a auto prodali) se dělal jenom běžný servis. Kromě dvou byly všechny ostatní benzínové,  trochu jsem se bál posledních verzí 2,5 litru s vypínáním 2 válců, ale i ty už mají 150 a 100 tisíc bez ztráty kytičky. Zrovna tak automaty.

Pravda infotainment je trochu staromódní, ale umí všechno, co při běžném provozu potřebuji. Otravné systémy kromě stop- start (ten lze vypnout pouze softwarovým zásahem) se nemusí vypínat při každém startování. (Žena když startuje Audi, tak je to sekvence jak u raketoplánu - vypnout strat - stop, vypnout hlídání v pruzích a nevím co ještě.)

Matně si vzpomínám na jeden servomotor zrcátka, který nepřežil sklopení, resp. nastavení do provozní polohy po zamrznutí do více než centimetrové ledové krusty. Mají to kluci šikmoocí trochu blbě udělané, zrcátka se topoří hned po odemknnutí a škrabka i odmrazovací sprej byly samozřejmě ve dveřích uvnitř. Mimo to jenom běžný servis.

Nejvyšší verze s koženými sedadly mají odvětrávání, interiér je taky docela dívatelný a s korozí je to mnohonásobně lepší než praví legendy. Z mého pohledu je jediné mínus omezená možnost výběru výbavy.

Ale zase byste si neužili tolik legrace jako s posledními Škodovkami a VW.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...