Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, Franklin napsal:


Vitara je v pohode. Ozaj funkčné auto. Nič sa nekazí. Sú to drobnosti čo mi vadia. Celkové spracovanie je na pohľad ako z Ali emoji4.png, ale ľahko sa udržiava. Manželka je s nou strašne spokojná, vraj na nej bude chodit, kým sa nerozpadneemoji4.png. Ten automat je tam dobrý, len sa mi zdá, aspoň na SK, že už nie je v ponuke…V tejto cenovej kategórii Vitara asi konkurenciu nemá. Môj názor…


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

Mě jde o tu funkčnost,tzn. Motor,podvozek atd a spolehlivost...(ne) funkčnost el. vychytávek mě až tak netrápí, pokud to není na úkor funkčnosti vozu. Měl jsem vždycky japonce, takže nějakou extra úroveň interieru resp. infotainmentu nečekám.

Pokud jsem se dobře díval tak ta 1.4 booster awd je jen manuál, což mi nevadí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@bedan Mazda 6 je kandidátem na další služební povoz… už říkám: když vydrží mně, vydrží to auto všechno, no nejdřív musí umřít Sup, což nebude závažnější problém. Ten od středy stojí v servisu, aktuálně spadnul do nouzového režimu. Dneska jsem tam volal že co a jak a už mi neberou ani telefon…. :D 
 

edit: vyvalit za to svých 1,3M v ceníkovce, tak mě už vynesli nohama napřed

Upraveno uživatelem LovecK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, bedan napsal:

Žena když startuje Audi, tak je to sekvence jak u raketoplánu - vypnout strat - stop, vypnout hlídání v pruzích a nevím co ještě.

Nevím co má tvá žena za audi, ale A4 současné generace má na stop start mechanické tlačítko nedaleko startovacího a pokud na páčce hlídání v pruzích nezapneš, tak není... Jako zmáčknout jedno tlačítko zase není raketová věda...

Upraveno uživatelem Pandera
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zas bych tu Mazdu tak neadoroval. Moje ND Miata nastesti v pohode, ale tchanovi jeho CX30 nekolikrat nesla ani nastartovat. Proste se vybije pres noc a hotovo. Mazda od toho dava ruce pryc, tak je na me trosku nasranej, ze jsem ho do ni nakeroval. Fakt chces koupit novy auto a nemit histotu, ze se rano dostanes k doktorovi. Uz radeji vyrazi o pul hodiny driv, aby sehnal nekoho, kdo ho tam hodi. :( Uplne jak Oktavka kolegy.

Mimochodem auto uplne zabil automat, vubec to nejede. Ale jinak jsem zaprisahlej Mazdak... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vymena volantu u Octy IV(a Kodiaq atd.) jsou bohuzel pomerne bezna vec. Je tam problem s kapacitni funkci volantu, ktera hlida pritomnost rukou pro funkci asistencnich systemu. Smal jsem se kamaradovi, ktery ma v O IV ctvrty volant. Nacez jsem zjistil, ze v Superbu, ktery jsem objednal jakozto "stary provereny auto", je ten dvouramenny volant tez. :D :D Doufam, ze to do prosince zvladnou ve Skode doresit, jinak tu budu brecet taky. :D  Zlaty Opel. :D :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, safi napsal:

Obdivuji vaši trpělivost s koncernem…

Moje trpělivost se jmenuje "company rules", ty jsem sám bohužel stanovil... :(  Ale dnes jsem veřejně prohlásil, že pokud budu do měsíce ještě jednou v servisu, jde to do výkupu a beru jiné auto, rozuměj jinou značku, jebu koncern! 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Pandera napsal:

Nevím co má tvá žena za audi, ale A4 současné generace má na stop start mechanické tlačítko nedaleko startovacího a pokud na páčce hlídání v pruzích nezapneš, tak není... Jako zmáčknout jedno tlačítko zase není raketová věda...

Zcela určitě vypíná start-stop, lane asist, front asist a tuším ještě něco a zbytek má pro sebe nastavené podle klíče. Navíc říkala, že musí do servisu, protože nepřišla na to, jak zapnout tempomat bez toho, aby se současně aktivovaly ty asisty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, uff napsal:

Zas bych tu Mazdu tak neadoroval. Moje ND Miata nastesti v pohode, ale tchanovi jeho CX30 nekolikrat nesla ani nastartovat. Proste se vybije pres noc a hotovo. Mazda od toho dava ruce pryc, tak je na me trosku nasranej, ze jsem ho do ni nakeroval. Fakt chces koupit novy auto a nemit histotu, ze se rano dostanes k doktorovi. Uz radeji vyrazi o pul hodiny driv, aby sehnal nekoho, kdo ho tam hodi. :( Uplne jak Oktavka kolegy.

Mimochodem auto uplne zabil automat, vubec to nejede. Ale jinak jsem zaprisahlej Mazdak... ;)

Tak ty tchánovy problémy mne mrzí. Doufám, že to nebude trend.

Jinak jsem jenom popsal moje zkušenosti od roku 2002. Tedy abych byl objektivní, u těch dvou prvních dieselů se měnily nějaké těsnící podložky pod vstřiky a u jednoho dieselu nějaký ventil v palivové soustavě.

Automat u dvoulitru je (nebo možná byl - měli jsme ho před cca 10 lety a nevím jak dnes) docela tragédie. Motor strašně podtáčel a ani kick down při akceleraci nepomohl. Ty auta prostě nejely a přitom s manuálem byl ten dvoulitr docela snesitelný. Naštěstí pak do CX5 a Mazdy 6 přišel motor 2,5 litru, ten už se dá provozovat i s automatem. Taky je škoda, že do menších aut (3, CX30) nedávají benzín 2,5 litru a u větších jde jenom s automatem. Na ten benzín pracující jako vznětový, jsem zatím neměl dost odvahy a tak máme firemní Mazdy 3 jenom se 120 koníky.

Nevím, jak v současné době diesely. S příchodem filtrů pevných částic jsme u osobních aut naftu opustili, protože všichni zaměstnanci s těmi osobáky jezdí i domů a tak auto jede 3x nebo 4x za týden 5km do práce, pak 5km z práce a to přece jenom atmosférický benzín snáší líp, než nafta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já chtěl teď měnit auto. Mám rád Mazdu, tak jsem si myslel na šestku a musím říct, že spíše zklamání. Diesel už nedělaj, 4x4 neumí, výhřev okna nelze a ta 2,5 atmoška moc nejede a bere 9. Infotaiment taky zastaralý, kamery s rozlišením kalkulačky. Už je to holt starý auto, nástupce nebude 😞 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, uff napsal:

Zas bych tu Mazdu tak neadoroval. Moje ND Miata nastesti v pohode, ale tchanovi jeho CX30 nekolikrat nesla ani nastartovat. ...

Myslím, že individuálna skúsenosť veľa o dlhodobej kvalite či spoľahlivosti značky nehovorí... Podstatné je, či to je len sporadická chyba, alebo koncepcia návrhu. Veď trebárs aj Subaru, čo je značka naozaj vyhlásená poctivým prístupom ku konštrukcii, malo svoj dízel, alebo prvú generáciu XV, ktorá sa fakt nepodarila.

Ja by som na tvojom mieste na Mazdu nezanevrel :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budu chvilku offtopic, ale potřebuju ventilovat frustraci z vývoje branže. Některé trendy jsou prostě ... jak bych to řekl slušně ....
- Renault Espace už nebude MPV, ale SUV. OK, přiznávám osobní neobjektivitu, vždy jsem byl fanda MPV...
- pokud je to pravda s tou hmotností (prý o 200 méně než předchozí generace), tak to vychází na pohotovostní tesně pod 1600 kg. Plus řidič a náklad dejme tomu těsně pod 1700 kg. Tipněte si základní motorizaci. Ano správně, tříválec 1,2 turbo + 48V mildhybrid... ty vole do sedmimístného skoro pětimetrového auta tříválec...
- no jo hlavně že to má megapřísné displeje, 48 barev osvětlení interiéru a střešní okno 133 x 84 cm

https://www.garaz.cz/clanek/novinky-jmeno-a-prostor-zustava-styl-se-zmenil-renault-espace-kombinuje-stylovost-suv-a-prakticnost-mpv-21010012

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je to ujetý. Já tak nějak plánuju, že po Otb udělám "poslední plácnutí" a koupím si něco jako Dodge Durango 5.7, apod. Teda snad nějaký lehce zajetý ještě budou, snad nezakážou benzín, snad na to nenapálí nějakou super daň, atd atd. ... 😅 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dycky si říkám, přijet někde s velkým SUV a kamarád se zeptat co v tom je a já na to - nadupaná jednadvojka tříhrnek 🙂 

Ale já nejsem jejich cílovka, měl jsem novýho Grand scénica, když jsme měli malé děti, tři roky leasing, dva záruka - v záruce opravy za 40, po záruce za 30 už z mého, navíc mne to nechalo stát na silnici, takže auto s () už ne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...