Jump to content

vybírám káru


financ

Recommended Posts

Nedávno jsem jezdil 3 dny Kodiaqem 147 kW 2.0 TDI 4x4 a troufám si tvrdit, že bude mít lepší spotřebu mimo město než ten Nissan a nepotřebuješ baterii, elektromotor, na dálnici taky motor neuslyšíš a místa tam bude víc. Když už teda chceš spalovací auto.
Ale kolik ta krabice stojí?Do roka to bude starej model a hlavně starej model Škodovky za cenu novýho Lexuse.Ale jen ať ty Škodárny kupují všichni, aspoň má pak člověk v Lexusu, malej pocit výjímečnosti na cestě

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Netuším, ale řekl bych jako Mercedes GLC :D jen jsem chtěl říci, že i takhle blbý auto bude jezdit za méně než ten Nissan, který v očesané verzi stojí milion a teď to nabízí hejlům, neboli betatesterům o 30% levněji :) 

Link to comment
Share on other sites

před 6 hodinami, miliusportos napsal:

Já bych byl opatrnější s Nissanem na důchod, neslyšel jsem moc valné recenze na předchůdce toho modelu.Ale vnitřek má pěknej, to souhlas.Akorát mi to přijde jak s novou mazdou cx60, boom jak prase, mazda má novej plagin, bude to bomba, je to načančané, je to výkoné, je to celkem hezké ale na konec to stejně nesahá ani po ramena hybridnímu systému od toyoty.Po vybití baterky to má výkon jak fábie(s ohledem na váhu),přepínání mezi spalovákem a baterkou je hrůza atd..a nakonec zjistíš že ti to vyjde líp, vzít s klasickým spalovákem..Ale je to jen můj pocit..

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk
 

První generace nového typu hybridního pohonu většinou stojí za prd. U Mitsubishi Outlanderu má smysl až ta poslední čtvrtá iterace představená 2-3 roky před koncem výroby modelu. U Nissanu a Mazdy to může být stejné. Na druhou stranu - záleží z jakého auta přesedáš. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pro rodiče sháním vůz nižší střední třídy, prý aby to nebyl lenoch a moc ojetý a pokud možno něco z koncernu VW (na tom bych tolik netrval). Ideálně do 300 000. Kdyby někdo něco prodával, či by věděl o super kaufu, byl bych vděčen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pánové poradil by někdo konkrétní tip na kompresor do garáže. Bude to jenom na kolo, moto, osobák a nebude moc vytíženej. Nepotřebuju nějakej echt, ale zase aby to fakt něco nafouklo. Něco jako je na obrázku. Ale klidně si nechám poradit třeba jinej praktičtější. Takový ty do auta na zapalovač ve mě nebudí moc důvěru. Díky 

636538_1.jpg636538_6.jpg

Link to comment
Share on other sites

@Strocek Pokiaľ nepotrebuješ vzdušník (čo na príležitostné použitie podľa mňa nepotrebuješ), tak by som sa tým „zapaľovačovým“ úplne nebránil. Jeden dvojpiestový overený čínsky OEM krám vozím v RAVke, používam zhruba každý týždeň a dokáže nafúnknuť aj tubeless bajkové plášte. Presne ten istý, len od inej „značky“, mám už roky zabudovaný v motorovom priestore v landcruiseri, kde si užíva vysoké teploty, prach a bordel - a stále funguje rovnako dobre.

79404218941470.webp

Na stacionárne použitie bude asi to Metabo so vzdušníkom lepšia voľba, výhoda tých 12V kompresorov je mobilita - je to malé a dá sa to na dovolenku hodiť trebárs ku rezerve a nezavadzia to.

Edited by wawrik
Link to comment
Share on other sites

Prosim poradit/nasmerovat

Svokor chce vymenit svoju Caddynu za citujem "nieco elektricke". Existuje nieco take v elektrike? Do auta sa musi vojst ZTP dcera na voziku pomocou kolajnic do kufra, takze to musi byt nieco velkosti/usporiadania caddy. Cena do 50tis E

Zatial som nasiel Peugeot e-Traveler, nejaky dalsi tip?

Link to comment
Share on other sites

Je to pěkný, jen škoda, že to není i s větším motorem a v ropě 

Link to comment
Share on other sites

V recenzích píšou, že to docela žere. Na to, že to moc nejede, je to pro mě slabina. Mě Suzuki bere 6 - 6,5 litru. To by měl být celkem standart. U auta s motorem jako tento Sangyong spotřeba 8-10 litrů je na dnešní dobu moc.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pánové zvažujeme celoročáky pro manželky brko (Fabia II). Jezdí převážně dálnici Hořovice Beroun Praha. Občas D1 do Humpolce. Žádný severský vejlety do hor se neplánujou a když, tak beru svý a tam to prohazuju za zimáky. Co myslíte? Případně jaký pořídit. Nemám vůbec zkušenost. Tak budu rád za každou zkušenost. Díkes

 

Link to comment
Share on other sites

Ty jo, uz ta D1 do Humpolce dokaze obcas zavarit i zimakum... 

Zrovna v tydnu jsem to resil s chalpikem v servisu, kde jsem byl s pichnutym kolem. Mel tam fabku s celorockama, tak jsem se ho na to ptal. Rikal, ze pokud clovek najezdi rocne 5 tisic po Praze, tak asi cajk, ale jinak ne. Vem si, ze ta guma musi fungovat v jak -20, tak +30 stupnich. Ta fyzika se fakt ojebat asi neda. 

Dalsi vec je ta, ze ta mala ploska, kterou auto poji se zemi proste rozhoduje o zivote a smrti. Gumy jsou posledni dil auta, kde bych setril. 

Link to comment
Share on other sites

Do toho Humpolce by to bylo jednou za rok a to možná. Mě ani nejde o to šetřit kačky i když samozřejmě to beru jako +. Je mi jasný, že to bude blbá letní a blbá zimní guma. Sousedka to má na novým Jarisu a hrozně si to chválí, kolega v práci to má na Vitu a taky na ně nedá dopustit. Předpokládám, že vývoj de kupředu, že to už bude trochu vychytaný. Spíš sem taky zastánce bezpečnosti a měnit to, ale jak jsem psal, přečtu si názory.

Edited by Strocek
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...