Jump to content

vybírám káru


financ

Recommended Posts

Člověk musí počítat s tím, že ho při servisu nejvíc odrbou na oleji, jako všude.

Od konce záruky si olej měním doma a servis mě nestojí skoro nic. Za cenu jejich 1l oleje koupim celou 4l náplň i s filtrem.

Co mi vadilo, že vzduchový filtr se podle toyoty mění až po 60.000, měnil jsem si dřív. To samé svíčky, také je mění dost pozdě a draho.
Samostatnou otázkou je doživotní olej v převodovce. Já jsem si ho vyměnit nechal v 90.000

Ceník jejich servisu na prvních 100.000 vypadá celkem dobře, ale dost věcí odsouvají na později. Aspoň že ten olej mění po 15.000

Jinak hybridní systém a jeho ecvt je nejpříjemnější a nejůspornější ve městě. Na okreskách si sice nezablbnete, ale v povolených rychlostech také moc nežere. 

Na rychlé dálniční přesuny to už tak super není. Držím tacho cca 140 a to je za 6.5 l. když to drtim, tak i za 8. 
Auris je auto na pohodu, takový přemisťovadlo, bez emocí a respektu na silnici. Corolla trochu dospěla. Těm kteří jsou zvyklí jezdit v prémiovkách to nemusí vyhovovat.

 

Link to comment
Share on other sites

před 55 minutami, Jerryl napsal:

Člověk musí počítat s tím, že ho při servisu nejvíc odrbou na oleji, jako všude.

Od konce záruky si olej měním doma a servis mě nestojí skoro nic. Za cenu jejich 1l oleje koupim celou 4l náplň i s filtrem.

Co mi vadilo, že vzduchový filtr se podle toyoty mění až po 60.000, měnil jsem si dřív. To samé svíčky, také je mění dost pozdě a draho.
Samostatnou otázkou je doživotní olej v převodovce. Já jsem si ho vyměnit nechal v 90.000

Ceník jejich servisu na prvních 100.000 vypadá celkem dobře, ale dost věcí odsouvají na později. Aspoň že ten olej mění po 15.000

Jinak hybridní systém a jeho ecvt je nejpříjemnější a nejůspornější ve městě. Na okreskách si sice nezablbnete, ale v povolených rychlostech také moc nežere. 

Na rychlé dálniční přesuny to už tak super není. Držím tacho cca 140 a to je za 6.5 l. když to drtim, tak i za 8. 
Auris je auto na pohodu, takový přemisťovadlo, bez emocí a respektu na silnici. Corolla trochu dospěla. Těm kteří jsou zvyklí jezdit v prémiovkách to nemusí vyhovovat.

 

E-cvt má předpis po 75 tis.km tuším, já nechàval po 60, pro klid.

Link to comment
Share on other sites

Corollu kombi s 1.8 jsem měl půjčenou na víkend (před faceliftem). Pro rodinu se 2 dětmi to je na kombi malé auto. To už nám dávala větší smysl Camry, ta ale ztroskotala na tom, že na ní oficiálně neexistuje střešní nosič od Toyoty ani od Thule, Musí se koupit takový ten univerzální na všechna auta od Thule a toho jsme se trochu báli. 

Co se týče komfortu, hluku, atd, je vidět, že Camry je o 1-2 třídy výše. Samozřejmě... není to Lexus ES. 

Edited by safi
Link to comment
Share on other sites

Kluci, děkuji moc za Vaše postřehy, ale nákup se nekoná. Krásný design, příjemný interiér, s překvapením docela dost místa vzadu i v kufru. Našel jsem i pěknou šedou, která se nám líbila víc jak ta bílá. První handicap nastal, že na hybrid je přípustná váha na tažné maximum 750kg což je pro nás málo. No a pak přišla na řadu jízda a já jsem byl upřímně v šoku 😖 Na hluk v autě jste mě připravili, ale že to bude až tak strašné jsme nikdo nečekali. Vzadu se to vůbec nedalo, myslel jsem normálně že mám pootevřená okna, hluk od podvozku obrovský. CVT převodovku mám v rodinném SUV, a na pohodu, ale tady jsme si nějak nesedli a auto řvalo při svižnější jízdě jak zběsilé. Au, upřímně kamarádova Dáčie je na tom lépe a trochu nechápu jak Toyota může tak strašně špatně odhlučněné auto pustit do světa. Jinak jízdní vlastnosti příjemné, kdyby byl klid v autě, možná bylo nad čím přemýšlet. Tak ještě jednou díky, vidíme asi zase na nějaké to Mondeo 2020 bez hybridu...no uvidíme.

DSC_5344.JPG

Link to comment
Share on other sites

před 21 hodinami, exBURN napsal:

Ahoj. Když už tady vybíráme, tak se přidám. Nové Volvo S60 B5 AWD. Někdo zkušenosti? Dostal jsem krásnou nabídku na nové auto v defakto plné výbavě. Z ceníkovky 1,67 na 1,19 s dph. Je něco, čeho se bát? Je to 2.0 T benzín s mild hybridem, tak počítám, že kolem 8 by to mohlo jezdit a s 250 koníkama by s tím mohla být i trochu sranda. 

Otazka je, co je ta plna vybava. V XC70 mam papirove nejvyssi Summum Inscription a stejne tam par veci chybi. Kazdopadne cena luxusni, ja mam za stejny penize obiednany sluzebak Octavia Scout 😀

Ty mildhybridy jsou v pohode, kamos to ma jako sluzebak a spokojeny. I kdyz se slzou v oku vzpominam na, pro me nejlepsi motor od Volva, klasickou atmosferu 3,2 V6, co jsem mel v predchozi XC70. Je ta spotreba 14 l mi nechybi 😂

Link to comment
Share on other sites

před 4 hodinami, Jerryl napsal:

U aurise v servisním plánu určitě není, možná vůbec nikdy.

Já jsem se zařídil podle informací z toyotích fór 

viz: https://www.toyota-louwman.cz/file/edee/dealers/louwman/attachments/starsi-model-auris-18hsdhybrid-2010-.pdf

Aniž bych se přel, v Průhonicích mi řekli olej v E-cvt měnit (jen teď už nevím 75/90) že to mají normálně v plánu. Vždyť je to stejný jako u toho Priuse..... to mi hlava nebere...  nechci dělat "konspirační teorie", ale u Freye jsem se dotazoval na to, zda měnili olej v AT u auta které servisovali a informaci o "doživotní" náplni jsem dostal taky 🙄 a při tom v sevisce (byla to Previe, koupená ČR, ale seviska německá) to bylo značeno po 60tis. nerozumím....

Jinak jestli jsem se nepřekoukl, není tam ani výměna chladící kapaliny na baterku, což Prius má tuším ve 150ti.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, 

taky jezdím do Průhonic a tu převodovku jsem si sám vyžádal.

A ano, to chlazení baterky ve 150 mě taky čeká.

Pro mě je hlavní, že je to spolehlivej systém, kvůli kterému jsem hybridní toyotu kupoval.

Link to comment
Share on other sites

před 12 minutami, Jerryl napsal:

Ahoj, 

taky jezdím do Průhonic a tu převodovku jsem si sám vyžádal.

A ano, to chlazení baterky ve 150 mě taky čeká.

Pro mě je hlavní, že je to spolehlivej systém, kvůli kterému jsem hybridní toyotu kupoval.

Tak tomu nerozumím, nestojí to svět, nechápu to. Zeptám se na to proč....

spolehlivej systém, kvůli kterému jsem hybridní toyotu kupoval.

Amen... Spolehlivý přesun, mě to i baví, když někdy další auto, zase Toyka hybrid.

 

Link to comment
Share on other sites

taky to tak vidím.

Chvíli jsem uvažoval o Camry, ale když jsem v tom seděl, tak se mi zdála jako strašně velká kráva. Asi by se mi ani nevešla do garáže a hlavně by si všichni hned mysleli, že ho mám malýho 😂

Potřebuju větší garáž

Link to comment
Share on other sites

Smad to tu neplevelím, mě Camry nevychází na "potřeby". Stále něco tahám a kombík je minimum... když, tak vyšší posez, Ravka, Corolla Cross, nevím. Hlavně na Priusu mám 192tis.km. a po 2 kilech to bude blbě prodejný, tak to nejspíš nechám do roztrhání těla 😀 a vzhledem k cenám teď a mému nákupu mi to vychází i finančně 😉.

No a na porovnání "velikostí" mám lanďáka 😂

Link to comment
Share on other sites

před 39 minutami, Jerryl napsal:

taky to tak vidím.

Chvíli jsem uvažoval o Camry, ale když jsem v tom seděl, tak se mi zdála jako strašně velká kráva. Asi by se mi ani nevešla do garáže a hlavně by si všichni hned mysleli, že ho mám malýho 😂

Potřebuju větší garáž

Naopak. Čím větší auto, tím větší p… opačné fámy šíří majitelé malých aut jako jsou oktávky a superby 😛

Edited by safi
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...