Jump to content

vybírám káru


financ

Recommended Posts

Já přehazoval kola vždycky na dvě auta a dělal jsem to růčo takovým tim točivým na kličku. To byl voser, že sem si říkal, že na tohle se můžu... a koupil jsem si BAHCO BH1EU3000, stojí trošku víc, ale předpokládám, že už si nikdy žádnej nekoupim, že tenhle mám na věky... Nerad bych měnil kolo a najednou mám auto na kotouči. To si rači připlatim. Tady párkrát pumpneš a je to nahoře. Ještě jsem si k tomu koupil rázovej utahovák od Makity DTW1002Z. Myslim, že jsem na třetině předchozího času._vyr_7125a.png

Link to comment
Share on other sites

před 5 hodinami, Americkej napsal:

Maro, do dvojky a na použití dvakrát za rok bych vzal klidně to cos postnul. V týhle cenový to bude prašť jako uhoď. Líbí se mi ty adaptery, prima bonus. Mám rád jednoduchý blbuvzdorný věci. Elektrokrámu bych se vyhnul obloukem, už takhle má doma každej hromady pí.ovin s další hromadou nabíječek. Společnou vlastnost mají, že v případě potřeby jsou spolehlivě mrtvý.

E: Ano vidím, že blackův je do zapalovače. Což nic nemění na tom, že jde o zbytečnost, která se může vys.kazit. A mrtvou autobaterii už zažil každej.

Mno, vyskazit se muze i ten mechanickej ze, kazdopadne ten muj mam zatim druhym rokem a v pohode, pekne se s tim dela, je take vhodny pro ty, kdo nemaji po stranach garaze tolik mista, aby tam nacpali ten s tou pakou, proste dalsi varianta pro liny lidi, jako jsem ja ... :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ahoj, otazka pro kovanejsi - BMW 6 GT, pravdepodobne 630d. Bude to nejak zasadni rozdil na servisu oproti rade 5? Vychazi to pry v leccems z rady 7, tak jen premyslim, jaky to ma i nevyhody :)

Link to comment
Share on other sites

V 30. 3. 2024 v 7:36, H-B napsal:

Ahoj, otazka pro kovanejsi - BMW 6 GT, pravdepodobne 630d. Bude to nejak zasadni rozdil na servisu oproti rade 5? Vychazi to pry v leccems z rady 7, tak jen premyslim, jaky to ma i nevyhody :)

Odpovim si sam - bude to v pohode, asi se rodinne auto zmeni na 630d GT :)

A dneska jsem se hodne nakousl na druhe vozitko, ktere resim (stehujeme se a bude potreba dvou aut) - Mini Cooper Clubman S :). Super jizda, tuhy motor prijemny, dozadu se vejdou v nouzi deti... Strasne nechci jit do prakticke nudy v podobe Golfa apod (nic ve zlem), asi na to kyvnu 🥰

Link to comment
Share on other sites

V 30. 3. 2024 v 7:36, H-B napsal:

Ahoj, otazka pro kovanejsi - BMW 6 GT, pravdepodobne 630d. Bude to nejak zasadni rozdil na servisu oproti rade 5? Vychazi to pry v leccems z rady 7, tak jen premyslim, jaky to ma i nevyhody :)

Ahoj, mám 6 GT, akurát ja mám benzín, ale R6 v nafte sú v BMW vychytané…

Vychádza z rady 7, ale je viac orientovaný na rodinu, nakoľko je 5-miestny (to môže byť aj rada 7) a má veľký (fakt veľký) kufor…

z luxusných prvkov čo si len spomenieš…

nevýhody Ti poviem, keď na nejaké prídem…

…možno, niekomu chýba v ponuke motor V8…

samozrejme, nemôžeš rátať, že Ťa servis bude stáť toľko čo na Fabiu, aj bežná výmena oleja bude o čosi drahšia ako Fabia, ale nakoľko som 5-ku nemal, neviem úplne porovnať…

a ak bude M-paket, tak najmenší rozmer kolies rátaj 19” (vďaka brzdám, ktoré ale brzdia super)…

Ak by Ťa zaujímalo niečo konkrétne, kľudne napíš…

Link to comment
Share on other sites

Zdarec Pánové, má někdo zkušenost s Touareg 3.0 TSI? Jaká je spolehlivost? Hledám teď nějaký třílitr. ZF převodovku znám, je super ale ten motor, nevím nevím. 

Link to comment
Share on other sites

V 6. 4. 2024 v 22:40, Sukhoi napsal:

Zdarec Pánové, má někdo zkušenost s Touareg 3.0 TSI? Jaká je spolehlivost? Hledám teď nějaký třílitr. ZF převodovku znám, je super ale ten motor, nevím nevím. 

Podle mého to bude totožný s 3.0tfsi od Audi. Už kolem 100tis km se tam vytahá řetěz a je na výměnu.. 

Link to comment
Share on other sites

Hoši, nedělá někdo tady, nebo nemáte známého v Porsche Inter Auto. Velmi by se mi teď hodil kontakt, na který bych se mohl obrátit s prosbou o informaci ohledně škodovek, které mají k dispozici. Klidně SZ. Díky moc.

Link to comment
Share on other sites

Máte někoho prověřeného, kdo vozí elektro auta z Německa? Ideálně kdyby uměl změřit/ověřit kapacitu baterie. Chci dotáhnout Nissan Leaf, nebo Hyundai Kona.

Link to comment
Share on other sites

V 12. 3. 2024 v 19:37, Qwuiddo napsal:

Tak prisly prvni nabidky, dekuji vsem za rady a typy na EV.

Nicmene prijimam dale, urcite se neco prehlidlo :).

Mustang Mach E - 17990 bez DPH - to se mi zda dost slusne, za vuz v cenikovce 1.8M
BMW i4 - 27000 bez DPH - tady mi to prijde divne, cenik je asi 1.6M navic maji akci 15990 za 15kkm/rok, ale co se da delat, je mimo rozpocet a tim i ze hry..

Predpokladam, ze behem tydne prijde i zbytek:
Ioniq 5
Ioniq 6
Enyaq
ID7
TESLA Y - tady je celkem problem s komunikaci

Ahoj,
diky vsem za rady.

Nakonec jsem vcera objednal VW ID7 v te akcni vybave people a priplatil tazne.

Dodani 3 mesice.

 

Jinak celkem me zklamala tesla, jejich account manager se mnou prestal komunikovat a i pres odeslani zpetne vazby a zadost o restart komunikace se mi nikdo neozval.

Edited by Qwuiddo
Link to comment
Share on other sites

Mám Golfa 7 Variant před FL HighLine. Motor vlastně celkem ideální TSI 1,4 103kW CHPA. Nemá vypínání válců, ani filtr. Nechal jsem vypnout i Start/Stop. Když jsem mohl porovnat s novější 1,5 tak mi přišlo, že novej jede hůř. Nebo spíš tak nějak rozvážně, kultivovanost zase možná lepší. Najeto mám něco pod 170tis km. Nevím za kolik bych ho reálně prodal, ale přemýšlel jsem o změně. Přidal bych cca na nějakých 400kkč.

V čem bych se chtěl posunout a co mi z toho vyšlo? Kluk s námi ještě hezkých pár let pojezdí, takže na dvoumístný roadster nemyslím, a naopak kombíka na odvoz vánočního stromečku jednou za rok také nepotřrbuju. Chtěl bych malinko lépe pojezdit (na to pozor, ne ve smyslu definice sporťáku), snížit věk o nějakých 5 roků a kilometry taktéž o tyto roky (ročně dám nějakých 15,000). Prostě být tam, kde jsem byl před nějakými pěti lety při koupi Golfa.

Teoreticky mi z toho s ohledem na podobné ceny a dostupnost servisu a s ohledem na ty parametry co jsem vyjmenoval vyšla O3 po FL s 2,0 TSI 140kW. Je to blbost? Provozoval jste jí někdo? Souvisí s tím DSG o které úplně nestojím, ale zase vadit mi snad nebude. Vím, že jich není moc a já se navíc budu zkoušet vyhnout 4x4 a motoru s filtrem a také vybrat přímo i nepřímovstřik (motor CZPB myslím).

Tak tedy ještě jednou, je to blbost?

Edited by RomanP
Link to comment
Share on other sites

Rovnou bych si dovolil pozadat o dalsi radu.

Chteli bychom objednat novy vuz i manzelce.

Podminky:
- vuz musi byt novy nebo zanovni s cenou max okolo 700 s dph
- benzin/hybrid, protoze najezd max 8-10kkm/rok (ne diesel a ne BEV)
- musi se vejit 4 clena rodina, dozadu 2 autosedacky a nejakej kufr
- automat
- parkovaci kamera
- adaptivni tempomat (vyhoda, ne podminka)
- dobry svetla (ne halogen)
- nepreferuje SUV, ale zvysena svetla vyska vyhodou

Celkem se nam libi:
Citroen C5X
VW Touran
Peugeot 408
 

Nejake dalsi typy?

Link to comment
Share on other sites

před 4 hodinami, RomanP napsal:

Mám Golfa 7 Variant před FL HighLine. Motor vlastně celkem ideální TSI 1,4 103kW CHPA. Nemá vypínání válců, ani filtr. Nechal jsem vypnout i Start/Stop. Když jsem mohl porovnat s novější 1,5 tak mi přišlo, že novej jede hůř. Nebo spíš tak nějak rozvážně, kultivovanost zase možná lepší. Najeto mám něco pod 170tis km. Nevím za kolik bych ho reálně prodal, ale přemýšlel jsem o změně. Přidal bych cca na nějakých 400kkč.

V čem bych se chtěl posunout a co mi z toho vyšlo? Kluk s námi ještě hezkých pár let pojezdí, takže na dvoumístný roadster nemyslím, a naopak kombíka na odvoz vánočního stromečku jednou za rok také nepotřrbuju. Chtěl bych malinko lépe pojezdit (na to pozor, ne ve smyslu definice sporťáku), snížit věk o nějakých 5 roků a kilometry taktéž o tyto roky (ročně dám nějakých 15,000). Prostě být tam, kde jsem byl před nějakými pěti lety při koupi Golfa.

Teoreticky mi z toho s ohledem na podobné ceny a dostupnost servisu a s ohledem na ty parametry co jsem vyjmenoval vyšla O3 po FL s 2,0 TSI 140kW. Je to blbost? Provozoval jste jí někdo? Souvisí s tím DSG o které úplně nestojím, ale zase vadit mi snad nebude. Vím, že jich není moc a já se navíc budu zkoušet vyhnout 4x4 a motoru s filtrem a také vybrat přímo i nepřímovstřik (motor CZPB myslím).

Tak tedy ještě jednou, je to blbost?

No vychází mi z toho i30N fastback

Link to comment
Share on other sites

před 8 hodinami, Qwuiddo napsal:

Rovnou bych si dovolil pozadat o dalsi radu.

Chteli bychom objednat novy vuz i manzelce.

Podminky:
- vuz musi byt novy nebo zanovni s cenou max okolo 700 s dph
- benzin/hybrid, protoze najezd max 8-10kkm/rok (ne diesel a ne BEV)
- musi se vejit 4 clena rodina, dozadu 2 autosedacky a nejakej kufr
- automat
- parkovaci kamera
- adaptivni tempomat (vyhoda, ne podminka)
- dobry svetla (ne halogen)
- nepreferuje SUV, ale zvysena svetla vyska vyhodou

Celkem se nam libi:
Citroen C5X
VW Touran
Peugeot 408
 

Nejake dalsi typy?

Honda HR-V, třeba tato

https://www.sauto.cz/osobni/detail/honda/hr-v/204932094

Link to comment
Share on other sites

HR-V tu maji dva sousedi a prijde mi to celkem male. ZR-V/CR-V je zase uz celkem drahe..
Jinak samozrejme Hondu bych bral.

Koukal jsem, ze za ten rozpocet se da poridit treba Corolla Cross, ale zase zena rikala, ze SUV nechce. Obcas si pujci rodicu Tiguana a Karoqa a prs se ji v tom nejezdi dobre..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Přišlo jaro, já na Vánoce prodělal Covida a zas mi to změnilo chutě a koukám na 987 Boxstera. Někdo zkušenosti co vzít a co ne? Rád bych pod 100 000km kolem 600-700k. Co servis? Lze to udržet na živu nebo je to na založení rezervního fondu? Současně mám 124 Spider a je to úžasné dokonalé auto, ale P je klukovský sen....

Link to comment
Share on other sites

před 37 minutami, exBURN napsal:

Přišlo jaro, já na Vánoce prodělal Covida a zas mi to změnilo chutě a koukám na 987 Boxstera. Někdo zkušenosti co vzít a co ne? Rád bych pod 100 000km kolem 600-700k. Co servis? Lze to udržet na živu nebo je to na založení rezervního fondu? Současně mám 124 Spider a je to úžasné dokonalé auto, ale P je klukovský sen....

Taky jsem nad 987 Boxsterem koketoval, ale vyber je vlastne docela slozitej. :D

Je tam za me docela rozdil mezi 987.1 a 987.2.

Kdyz vezmu zaklad non-S, tak u 987.1 je manual pouze 5kvalt + jsou ty kvalty kvuli maximalce dost dlouhy, coz by me proste stvalo.

987.2 maji byt taky motorove o dost spolehlivejsi (bore scoring a IMS)

Ale ceny 987.2. jsou relativne vyssi a obecne hezkejch kusu moc neni...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...