Jump to content

vybírám káru


financ

Recommended Posts

před 34 minutami, TLD napsal:

Jarett, kamarad ma asi 4mes tu V8. Jede to strasne. Do terenu se mu se mnou nechce. Zatim :)Je to malicke. A malej vlez do kufru. Za ty prachy ho sere, ze vse co se tvari jako kov je plast. Mrizky, pochozi plech atd. A pokud chces real, musis za tezke prachy dokoupit. To same treba sani, silena darda. JInak je spokojenej. Moc. Me se libi vnitrek, ze i kdyz se to tvari luxusne a krasna kuze tam je, tak to muzes vzit wapkou:) Prevodovka je sametova. Co to vydrzi, nikdo nevi.

A jen si rejpnu, na nove Prado si koukal? :)

Na LandCruiser koukám také, ale nejel jsem v tom ... je to asi jediná alternativa. A plast ? Tak ten je dnes asi všude ... :D

Link to comment
Share on other sites

před 29 minutami, Jarett napsal:

Na LandCruiser koukám také, ale nejel jsem v tom ... je to asi jediná alternativa. A plast ? Tak ten je dnes asi všude ... :D

jo, a jeste v dnesnim svete motoru 6 stranek srovnavacka s grenadierem

IMG_9852.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Zdravím ve spolek,
 Nechtěl jsem to řešit před jarem, natož zase v ropě, ale dnes jsem se byl podívat na Leon FR, 2.0TDI 135kw DSG. Je to první evoluce motoru bez AdBlue s jedním okruhem chlazení, a starším 6DSG, Měl by to být stejný motor prakticky i podvozek, jako je v O3 RS. Zajímá mě tedy, jestli s ním, ať už v jakémkoliv koncernovém voze, má někdo osobní zkušenost, případně nějaké postřehy, nebo rizika s ním spojená.
Předem díky, J.

Jak psal kolega. Častý problém s hlavou - je tam přídavné vodní čerpadlo, které rádo odchází, vršek se pak hřeje a může to špatně skončit. Bohužel nerozsvěcuje kontrolku motoru - pouze uloží chybu do jednotky motoru - je vidět na diagnostice. Viděl jsem už i zapečené písty u známého co nedbal hlášky o přehřívání vody.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

před 7 minutami, Murphy97 napsal:

jo, a jeste v dnesnim svete motoru 6 stranek srovnavacka s grenadierem

IMG_9852.jpeg

Grenadier má kámoš ... to je opravdu náklaďák :D Vypadá to drsně, jezdí to drsně, ale na dlouhý cestování to fakt není. Má to hodně blízko k předchozí užitkové verzi Defendra ... to už je na mě moc.

Link to comment
Share on other sites

před 1 minutou, Jarett napsal:

Grenadier má kámoš ... to je opravdu náklaďák :D Vypadá to drsně, jezdí to drsně, ale na dlouhý cestování to fakt není. Má to hodně blízko k předchozí užitkové verzi Defendra ... to už je na mě moc.

postnul jsem to kvuli Defikovi 🙋🏼‍♂️🙃, grenadiera asi nechces, pokud nemas salas v Beskydech 😜

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

V 12. 12. 2024 v 22:29, nizkotucnytvaroh napsal:

Zdravím ve spolek,

 Nechtěl jsem to řešit před jarem, natož zase v ropě, ale dnes jsem se byl podívat na Leon FR, 2.0TDI 135kw DSG. Je to první evoluce motoru bez AdBlue s jedním okruhem chlazení, a starším 6DSG, Měl by to být stejný motor prakticky i podvozek, jako je v O3 RS. Zajímá mě tedy, jestli s ním, ať už v jakémkoliv koncernovém voze, má někdo osobní zkušenost, případně nějaké postřehy, nebo rizika s ním spojená.

Předem díky, J.

Jezdil jsem ten motor v RS pro chudy=normalni O3FL 4x4 DSG. S tezsi nohou 7+/100, brala minimalne 2-4dcl oleje/1000km, ale ten motor byl super v reakcich a ostrosti(na blbou koncernovou 2.0 naftu). 6st DSG je nic moc, ale zase to neradi nahoru dolu jako 7st. Ja to prohrival/dochlazoval, pak sla ke klukovi v teamu, ktery oboje nedelal a ve 150t diesel ruaway-prolinalo turbo a propalil se treti pist, na kulanci novej motor za 250, pokud si pamatuju spravne. 

Na koncern to jezdilo i nepatrnym naznakem zabavy, ctyrkolka 4. generace je tupa, ale jakztakz na silnici funguje. S vyssim najezdem(150+) bych se toho asi bal, ale jinak je ten HW asi dobrej? Jestli to pomuze. :D 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Možná někdo poradí - shanim 4x4 kombíka/van, do 350k. Aktualne mam ve finále Octavii Scout 2.0tdi dsg 135kw. Ale furt nevim a váhám. Někdo nějaké rady? Primárně mi jde o spolehlivost motoru (proto ne bmw, jedno už mi shořelo) a taky nějaké pohodlí (tak spíš ne 15 let starý auto - ikdyž). Napadal někoho na co se koukat? Passat spíš ne.

Link to comment
Share on other sites

před 4 hodinami, Z. Paul napsal:

Možná někdo poradí - shanim 4x4 kombíka/van, do 350k. Aktualne mam ve finále Octavii Scout 2.0tdi dsg 135kw. Ale furt nevim a váhám. Někdo nějaké rady? Primárně mi jde o spolehlivost motoru (proto ne bmw, jedno už mi shořelo) a taky nějaké pohodlí (tak spíš ne 15 let starý auto - ikdyž). Napadal někoho na co se koukat? Passat spíš ne.

Octa Scout je cajk, mám už druhou služební a nic mě neštve, kromě infotainmentu teď v té nové. Pokud jde primárně o spolehlivost motoru, tak bych možná upřednostnil 110 kW. Rozdíl v jízdě téměř necítím, motor se mi zdá tišší s lineárnějším průběhem krouťáku a není tak nadopovaný, takže bych předpokládal větší životnost, ale je to jen taková moje úvaha nepodložená daty.

Link to comment
Share on other sites

Zpětně všem díky, chtěl jsem Scouta - ten jediný kteryho jsem vybral u Škodaplus mi utekl o pár hodin. 
 

Nakonec jsem vzal Volvo V70 D5 přímo od T6R. Ikdyž jsem chtěl XC70, no nebylo. V70 je teda hnusná jak cesta do práce, ale vše ostatní převážilo vzhled auta. :) 

Ještě jednou DÍK z Váš čas.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

před 1 minutou, Maxel napsal:

@Z. Paul Gratulace! Pár let zpět jsem si před drahou polovičkou 70 nevybojoval, vyhrála 60; taky fajn auto. Do dneška ale tu krabici žeru :) Ačkoliv XC asi ještě vofous víc. 

IMG_8175.jpeg

Ta V60 je ovšem taky krásná, i když vo fous méně praktická🙃

Link to comment
Share on other sites

Díky, ale jo, taky se mi začíná líbit 😀 měl jsem kdysi V50 takže na středovou konzoli jsem byl tak nějak zvyklý (ikdyž přechod z Fkového BMW, který mi v listopadu shořelo za jízdy je to skok 😀).

Každopádně rozhodující byl stav (skvělý), majitel (pan kuchař přímo v T6R), servis (pochopitelně T6R) a výbava (sundavací tažný, výhřev i větrání sedaček, žádný auto start/stop, vypilnatelný natrvalo asistenti, hlídání mrtvých úhlů, park asistent se zadní kamerou atd.). Takže nakonec mám i radost, D5 158kw jede super, snad vydrží minimálně 500k km. 😀

Edited by Z. Paul
Link to comment
Share on other sites

Pánové koukám po Q5, starší pochopitelně, a nabídka není nějak extra velká a budu možná muset slevit z některých požadavků. Má někdo zkušenost s domontování tažného? Co jsem tak pročítal, tak cena asi okolo 20tis, ale jak je to s kvalitou zpracování. Má to cenu do toho jít nebo si prostě počkat na origo z výroby, lepší na furt nebo sundavací nebo je to jedno. Kdyby bylo na furt tak by mi to nevadilo. Má někdo zkušenost? 

Link to comment
Share on other sites

před 3 minutami, Strocek napsal:

Pánové koukám po Q5, starší pochopitelně, a nabídka není nějak extra velká a budu možná muset slevit z některých požadavků. Má někdo zkušenost s domontování tažného? Co jsem tak pročítal, tak cena asi okolo 20tis, ale jak je to s kvalitou zpracování. Má to cenu do toho jít nebo si prostě počkat na origo z výroby, lepší na furt nebo sundavací nebo je to jedno. Kdyby bylo na furt tak by mi to nevadilo. Má někdo zkušenost? 

Nevim jak Audi, ale některé automobilky (myslím že třeba Škodovka) dává na auta s továrním tažným silnější saharu (možná i altík). 

Link to comment
Share on other sites

Předpokládám, že tažný z výroby bude lepší, ale jestli dodělávka bude stejně kvalitní, případně jestli to nebude nějakej průser, zase vyloženě na tahání to nebude, to spíš na nosič kol a kdyby náhodou a zase když už to tam dodělávat, tak zase aby to za něco stálo.

Edited by Strocek
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Strocek said:

Pánové koukám po Q5, starší pochopitelně, a nabídka není nějak extra velká a budu možná muset slevit z některých požadavků. Má někdo zkušenost s domontování tažného? Co jsem tak pročítal, tak cena asi okolo 20tis, ale jak je to s kvalitou zpracování. Má to cenu do toho jít nebo si prostě počkat na origo z výroby, lepší na furt nebo sundavací nebo je to jedno. Kdyby bylo na furt tak by mi to nevadilo. Má někdo zkušenost? 

Konkretne s Audi skusenost nemam, ale chcel som dat domontovat na BMW 6GT a cena ofiko BMW bola skoro 5k€ 🫣. Uz sa to tu raz preberalo, ono to nie je len namontovat ten kus zeleza, na tu vyssiu zataz to je plno dalsich veci, napr. elektrika a uz si nepamatam, co vsetko este (tusim vymena chladica a neviem ci nie aj nieco s xDrive/prevodovka).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...