Přejít na obsah

ze Života .....


Návštěvník YPO

Doporučené příspěvky

Dnes dopoledne jsem se šel projít se psama. Chumelilo, obcházeli jsme takový velký pole mezi městem a letištěm. Už jsme se vraceli k městu, staví se tam teď nová železniční zastávka. Už je v provozu, nějaký couráky tam zastavujou, ale funguje jen jeden perón a buduje se podchod. Prostě staveniště. Jsme tak 200m od zastávky a najednou vidím, jak ve směru na Brno nouzově brzdí rychlík se sedmi vagónama a zběsile houká. Když zastavil, začali se kolem něho motat ti bigoši v reflexních bundách, co makají na stavbě zastávky. Než jsem tam došel, asi 5 minut od zastavení vlaku, na nedalekém letišti odstartoval vrtulník, borci na něho mávali vestama. Zakroužil nad vlakem, aby obhlídl situaci a pak sedl do pole. Celej let trval tak minutu. Bigoš s vysílačkou, co procházel kolem mě, říkal do mikrofonu, že chlap to má za sebou. No bodejť. Tak jsem sbalil psy a šli jsme do prdele, ať se jim tam nemotáme. Při přistání vrtulníku 20m od nás samozřejmě hluk a sněhová bouře, kvůli tomu jsme tam zapomněli aportek. Za dalších 5 minut přijeli hasiči a lidi byli vypuštěni z vlaku. Nahrnuli se do městečka na trolejbus, kterej o víkendu jezdí po dvaceti minutách. Takovej dav lidí jsem na zastávce trolejbusu ještě neviděl. Asi za půl hodiny pro ně přijel spešl autobus, ale to už byli všichni v Brně, takže se jen otočil a jel zpět.

Co si z toho odnést? Dávejte bacha, když se motáte v kolejišti a pokud chcete spáchat sebevraždu, volte k ostatním ohleduplnější způsob. Docela by mě zajímalo, jak se dneska bude fírovi usínat. Snad mu aspoň dají zítra volno.

Hopo, jakej je v tomto případě postup? Dostanete za sražení chlapa nějaký stravenky navíc nebo tak něco?

Jo mrtvolu jsem neviděl, kdyby vás to zajímalo. A jsem za to celkem rád.

Upraveno uživatelem 5etter
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas narok na 3 dny volna a pomoc psychologa. Po mimoradne udalosti se muzes nechat vystridat,zalezi jak na tom clovek je.  Zadnou odmenu nedostanes ,ani stravenky nejsou. 

 

Jsi rozjetej a zastavis o 400 metru dal,za mistem stretu. Jdes se podivat,pokud to ma smysl poskytnes prvni pomoc,na to dobre mit gumove rukavice,vozim si nekolik paru v obalu od kinder vajicka.

Musis to ihned ohlasit a zapsat si cas ,nejprve vypravcimu,strojmistrovi do sveho domovskeho depa,zavolat IZS ,vlakvedouci informuje cestujici a organizuje s dispecerem nahradni dopravu. 

Prijede policie,hasici,pohrebaci.Dostanes dychnout,prvni vypoved policii,potom vysetrovateli od SZDC ,potom vysetrovateli dopravce. 

Odklidi se telo ,pokud je setreni ukonceno,vedouci vysetrovatel zasahu se domluvi s ostatnimi ,zda ma kazdy to sve setreni uzavrene a podchycene  a vyda pokyn pro obnoveni provozu.A zase se jede dal.

Postup je nemenny,asi vypada cynicky,odtazite.

Neni o co stat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Jdes se podivat,pokud to ma smysl poskytnes prvni pomoc

Musis to ihned ohlasit a zapsat si cas ,nejprve vypravcimu,strojmistrovi do sveho domovskeho depa,zavolat IZS ,vlakvedouci informuje cestujici a organizuje s dispecerem nahradni dopravu. 

 

jo .... tohle je skvěle vymyšlený ...... mezi umělým dýcháním, masáží srdce si děláš zápisky, odbíháš informovat telefonem nebo vysílačkou dalších pět nadřízených, který každý sedí někde jinde + bys měl volat záchranné složky dle důležitosti ...... a teď co dříf ? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prvni je vzdy zachrana zivota,ostatni  postupne podle priorit.

Vypravci vi,ze ma kolej obsazenou,ukaze se mu ,v kterem useku stojis.Volas proste az kdyz muzes. Nejdriv vzdy bezpecnost.

Nesmis manipulovat s ovladacimi prvky stroje,takze je dulezite zabezpecit a podlozit lokomotivu proti ujeti.Zeptas se cestujicich,zda se nekdo nezranil. 

Clovek musi myslet i na to,ze po druhe koleji proti  muze jet dalsi vlak,takze na  lokotce nastavis svetlem navest stuj,zastavte vsemi prostredky.Vypravcimu volas nejprve vysilackou,to je zaznamenavane na redat,zarizeni nahraje i cas ,odkud se vola ,pod jakym cislem vlaku,stuha  atd.

Pak jdes k mistu stretu zpet,cestou mobilem informujes dalsi zucastnene.Mezitim uz vlakvedouci vi,ze je problem a informuje cestujici.Nez se sjedou vysetrovatele ,trva to.Prvni tam jsou IZS,dalsi prijizdeji postupne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chodime pravidelne do skoly a take jsme periodicky  prezkusovani z predpisu.

Mimoradne udalosti jsem zazil nekolikrat na vlastni kuzi,je to opravdu neprijemna vec. Neni to k chlubeni,vzpominam na to nerad.

 

Jde mimo jine o to,ze se po nehode vse detailne zkouma a neni uplne vyloucene,ze clovek muze nevedomky neco porusit a je razem popotahovan ,pripadne dostane procenta spoluviny. 

 

Vetsina lokomotiv si vozi kliny sebou,nebo ma rucni brzdu ovladanou mechanicky tahlem primo z kabiny,pripadne pruzinovou stradacovou brzdu ovladanou tlacitkem. Normalne se brzdi vzduchem a ted velmi zjednoduseny popis pro pochopeni-aby stroj odbrzdil a zabrzdil musi mit vzduch.Zase ale uplne bez vzduchu by to mohlo ujet,takze zalezi na tom,co presne po nehode bylo zasazeno,cim a jak se brzdilo,zda zasoba vzduchu vydrzi a neutece,jaky je spad trati a spousta dalsich aspektu.

 

Vse je dane predpisem a neni radno cokoliv nedodrzet.

Vysetrovaci organ ,nebo pri vetsi nehode povolana  Drazni inspekce zamestnava velmi zkusene a chytre lidi. Odhali jakoukoliv nepravost,neschova se nic.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, páč Ti to nepomůže. A přesto, že Ti napsali, že už zakázkovou výrobu nedělají, přesto je s největší pravděpodobností vytěžuje něco, co vyrábí na zakázku. Takže zakázková výroba v názvu tak zavádějící nebude. Ale taky by mě to otrávilo. Než já onehda našel někoho, kdo mi udělá jeden delší parapet na míru v nějakým rozumným čase... Našel, ale ještě jsem si ho nevyzvedl, třeba už je hotovej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chodime pravidelne do skoly a take jsme periodicky prezkusovani z predpisu.

Mimoradne udalosti jsem zazil nekolikrat na vlastni kuzi,je to opravdu neprijemna vec. Neni to k chlubeni,vzpominam na to nerad.

 

Jde mimo jine o to,ze se po nehode vse detailne zkouma a neni uplne vyloucene,ze clovek muze nevedomky neco porusit a je razem popotahovan ,pripadne dostane procenta spoluviny.

 

Vetsina lokomotiv si vozi kliny sebou,nebo ma rucni brzdu ovladanou mechanicky tahlem primo z kabiny,pripadne pruzinovou stradacovou brzdu ovladanou tlacitkem. Normalne se brzdi vzduchem a ted velmi zjednoduseny popis pro pochopeni-aby stroj odbrzdil a zabrzdil musi mit vzduch.Zase ale uplne bez vzduchu by to mohlo ujet,takze zalezi na tom,co presne po nehode bylo zasazeno,cim a jak se brzdilo,zda zasoba vzduchu vydrzi a neutece,jaky je spad trati a spousta dalsich aspektu.

 

Vse je dane predpisem a neni radno cokoliv nedodrzet.

Vysetrovaci organ ,nebo pri vetsi nehode povolana Drazni inspekce zamestnava velmi zkusene a chytre lidi. Odhali jakoukoliv nepravost,neschova se nic.

Tak by mě celem zajímalo jak člověk někdy pozná, že srazil člověka. Jednou jsem jel ve vlaku co srazil srnu a podle mého, když tam někdo skočí.. no a dokážu si představit ostatky vypadající podobně.

 

Jinak syn od mamčiny kolegyně takhle skočil pod vlak kvůli snad neobhájené bakalářce. Shodou okolností znám chlapa co ten vlak řídil. Říkal, že šel naproti němu s rucema nahoře ve spodním prádle a u sebe měl občanku. (To už ví od policie).

Proč to píšu. Přijde mi, že někteří lidé zbytečně prožívají vlastně nedůležité věci.

Mi třeba má matka když jsem odcházel k maturitě řekla a pokud nedostaneš dobré známky, tak už ani nechoď domů. Protože měla pocit, že jsem se málo učil nebo co. Upřímně je to jeden z důvodů, proč jí nemám rád, ale možná na to někdy myslete ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...