Přejít na obsah

Jak doručuje pošťák u vas?


Doporučené příspěvky

xbraj19: podobnou věc jsem řešil s Tchajwanem a problém je na straně České pošty, která nepřijímá zásilky ze spousty zemí - takže odsud tam poslat jde, ale odtamtud sem nikoli. Třeba Tchajwan nemá s Covidem naprosto žádné problémy, ale prostě sem EMS ani jiná pošta nedojde... 

DHL bych ty termíny také věřil s určitou rezervou. Huby v Asii jsou teď zasekané, dokud to nebude v letadle, tak bych nejásal. Ale je fakt, že samotné DHL tvrdí, že zpoždění jsou v jednotkách dnů, tak uvidíte...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi nska konečně přistál balíček, z Německa státní poštou za krásných 10dní.

Což se může zdát trochu opruz,  ale na zásilku od francouzů už čekám měsíc..

Tracking nefunkční, za týden přišla místo balíku nervozita, na dotaz reagovali, že to teď prý všude trvá dlouho a ať si počkám. Po 3 týdnech mi už tryskala asertivita, a jako odpověď přišla omluva, že fakt jako trvá, ale podle trackingu balíček překročil hranice Čr(rozuměj začal fungovat tracking) a ať koukám forward.

Od pondělka je tedy balík v rukou pošty, a protože je jim spolu nejspíš dobře, tak ke mě zatím stále nedošel. Dál hledím forward..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ČP

1. Odesilatel na doporučenou zásilku napíše jméno společnosti (adresáta) správně, tedy XY

2. Kráva doručovatelka nedoručí (jako obvykle), nenechá lísteček (jako obvykle), a zásilku uloží.

3. Bohužel je líná vypsat XY do úložního systému, a vypíše pouze X.

4. Na telefonický dotaz jednatele: Dobrý den pošto, nemáte náhodou uloženou zásilku pro XY odpověď negativní.

5. Druhý den při osobní návštěvě pošty na dotaz, nemáte náhodou uloženou zásilku pro XY odpověď negativní.

6. Podací lístek (via Whatsapp) přeposlán adresátovi odesilatelem.

7. Na poště: dobrý den, máte zde uloženu zásilku RR.........CZ. Zjistil jsem si to na Vašem webu. Hledá v počítači. Jo, to máme, ale já Tady vidím, že adresátem je X, a Vy pane Berte, jste jednatelem XY. Já Vám to nemohu vydat.....

8. Tak nebuď líná Ty blbá krávo, a podívej se na tu obálku, kdo je opravdu adresátem.

9. Jééééé, to máte pravdu, tak tady to je. Nechcete si koupit los?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Berte, a co jsi na ten los vyhrál?  :-)

 

Jinak, chce to trpělivost.

Ke mně už desátý den veze Hermes z Německa kaučuk na Zenithy. Od včerejška trčí ve Vídni (?!).

Sponu z Vídně pro mě Austria Post naložila 7.5. a pořád čekám. Tracking 13.5. říká "Sendung in Verteilung", pak už nic...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 14. 5. 2020 v 20:36, zdenek.prachar napsal:

DHL bych ty termíny také věřil s určitou rezervou. Huby v Asii jsou teď zasekané, dokud to nebude v letadle, tak bych nejásal. Ale je fakt, že samotné DHL tvrdí, že zpoždění jsou v jednotkách dnů, tak uvidíte...

Tak už to odletělo z Hongkongu, takže asi dobrý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Tak od 24.4. balíček z US stále na cestě (bez jakékoliv změny na trackingu) a česká pošta vůbec nic netuší. Ani mi nejsou schopni říct, jestli nějaké zásilky z US vůbec dostávají.

Zato DHL naprostá paráda. Z Japonska za tři dny u dveří včetně proclení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

xbraj19: ono DHL "neoficiálně" upřednostňuje malé zásilky, pokud byste posílal něco většího (více krabic nebo větší váhu), tak by to tak rychlé nebylo. Mně to šlo z HK 4 týdny. Ale musím říct, že jsem byl velmi mile překvapen servisem a spoluprací jejich celního oddělení. Asi jsem trefil obzvláště vstřícného člověka, ale jejich kooperace byla vzorová.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 3. 6. 2020 v 22:12, xbraj19 napsal:

Tak od 24.4. balíček z US stále na cestě (bez jakékoliv změny na trackingu) a česká pošta vůbec nic netuší. Ani mi nejsou schopni říct, jestli nějaké zásilky z US vůbec dostávají.

Zato DHL naprostá paráda. Z Japonska za tři dny u dveří včetně proclení.

To máš ještě dobrý  :)

 

Screenshot_20200608-155158_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20200608-155238_Samsung Internet.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém je v USPS, která tak nějak zkolabovala. Nejhorší je, že jako příjemce ze zahraničí nemůžeš podat ani inquiry a zjistit co se děje (a volat a čekat hodiny ve frontě se mi nechce). Jedině odesílatel může podat inquiry...

Někde psali, že to posílají lodí, ale to prý bylo z east coast, proč tohle sedí v SF nikdo neví. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano posílají lodí, na stránkách USPS dokonce mají informace k jednotlivým dávkam, které posílají. Zatím jich bylo pět. Zítra by měla do Evropy přijet loď z 15.5. Ale nikdo netuší do které dávky se příslušný balíček dostane. 
https://about.usps.com/newsroom/service-alerts/pdf/alternate-transport-air-to-sea.pdf

Upraveno uživatelem xbraj19
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4. 6. 2020 v 18:15, zdenek.prachar napsal:

xbraj19: ono DHL "neoficiálně" upřednostňuje malé zásilky, pokud byste posílal něco většího (více krabic nebo větší váhu), tak by to tak rychlé nebylo. Mně to šlo z HK 4 týdny. Ale musím říct, že jsem byl velmi mile překvapen servisem a spoluprací jejich celního oddělení. Asi jsem trefil obzvláště vstřícného člověka, ale jejich kooperace byla vzorová.

To je možné, ja to jenom srovnávam s EMS, kde expresní zásilka většinou skončí neexpresnim celním řízením. Kdežto DHL 3 dny včetně procleni. A je fakt ze servis a celní oddělení naprosto super. Mě dokonce volali obratem, aby mi odpověděli na dotaz vzneseny e-mailem.

Upraveno uživatelem xbraj19
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ČP
1. Odesilatel na doporučenou zásilku napíše jméno společnosti (adresáta) správně, tedy XY
2. Kráva doručovatelka nedoručí (jako obvykle), nenechá lísteček (jako obvykle), a zásilku uloží.
3. Bohužel je líná vypsat XY do úložního systému, a vypíše pouze X.
4. Na telefonický dotaz jednatele: Dobrý den pošto, nemáte náhodou uloženou zásilku pro XY odpověď negativní.
5. Druhý den při osobní návštěvě pošty na dotaz, nemáte náhodou uloženou zásilku pro XY odpověď negativní.
6. Podací lístek (via Whatsapp) přeposlán adresátovi odesilatelem.
7. Na poště: dobrý den, máte zde uloženu zásilku RR.........CZ. Zjistil jsem si to na Vašem webu. Hledá v počítači. Jo, to máme, ale já Tady vidím, že adresátem je X, a Vy pane Berte, jste jednatelem XY. Já Vám to nemohu vydat.....
8. Tak nebuď líná Ty blbá krávo, a podívej se na tu obálku, kdo je opravdu adresátem.
9. Jééééé, to máte pravdu, tak tady to je. Nechcete si koupit los?
Snad bys nečekal u CP logiku. Já šel kdysi se synem na poštu vyzvednou zásilku do vlastních rukou od policie (bylo mu 14). Měl pas, rodný list, já občanků a rodný list. Jemu to nedali, že byl nezletilý a mne, že jsem sice zákonný zástupce, ale zásilka je do vlastních rukou....takže asi tak. Pak jsem nějak zaregistroval chvilku po tom, že proběhl médií případ, že strýc poslal synovci ze zahraničí dárek k Vánocům do vlastních rukou, nedali mu to, co si vybavují, šlo to snad až k ombudsmanovi....

Odesláno z mého Lenovo TB3-850F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
  • po 2 týdnech...
V 8. 6. 2020 v 17:34, xbraj19 napsal:

To je možné, ja to jenom srovnávam s EMS, kde expresní zásilka většinou skončí neexpresnim celním řízením. Kdežto DHL 3 dny včetně procleni. A je fakt ze servis a celní oddělení naprosto super. Mě dokonce volali obratem, aby mi odpověděli na dotaz vzneseny e-mailem.

Tak co, už dorazila zásilka?

Mě Akorát dnes přišlo avízo o celním řízení. Takže celkem to trvalo na den přesně 3 měsíce. 

Druhá zásilka je pořád někde ztracená (A tracking # píše expired).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podělím se o poslední zkušenost:

Cca dva měsíce zpátky jsem posílal hodinky do Skotska. Na webu ČP jsem si vyhlédl vhodnou službu a vyrazil na poštu. Tam mi paní oznámila, že z nejasného důvodu není možné mnou vybranou službu využít a pokud chci balík poslat, tak musím využít jinou formu zásilky, s fixním pojištěním 500, nebo 1 500Kč ,to si teď nevzpomínám. Posílal jsem hodinky za cca 42 000 Kč a bláhově jsem se do zmíněného nechal vmanévrovat. 

To co následovalo následně vypadalo asi takto:

1.4. - balík byl přijat ČP

3. 4. - balík je na sběrném depu ČP

12. 4. - začínám být nervózní, kupující je zatím tolerantní a v klidu.

15. 4. - podávám reklamaci na balík, začínám se potit na p*deli.

20. 4. - z pošty žádná reakce, podle trackingu je balík stále na sběrném depu. Kupující je již také lehce nervózní.

1.5. - Z ČP stále žádná rekace, začínám se smiřovat s finanční ztrátou.

7. 5. - balík se podle trackingu pohnul.  Předání UK poště.

9. 5. - balík doručen adresátovi. HURÁ.

9. 5. večer - Piju dvojitého panáka rumu a skládám přísahu, že pokud to nebude ze zákona nutné, služby ČP už v životě nevyužiju.

1. 7. - do teď žádná odpověď z pošty.

Resumé - ano, když jsem se službou ČP souhlasil, nikdo mi nemířil pistolí na spánek, ale to že si někdo podá balík přece neznamená že automaticky s tím bude problém + že nikdo s vámi nebude komunikovat. Kdybych měl stejný přístup ve své práci tak neprodám ani ň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeden z problémů trackingu ČP je, že ty zásilky nenačítají na jednotlivých checkpointech. Takže pokud se na to nějaký idiot vykašle, tak nikdo netuší, kde balík je (ani pošta). Mě takto posílali  doporučené psaní v rámci ČR. Dopis příjemce obdržel v pátek a podle trackingu se to pořád odesílá z podací pošty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...