Přejít na obsah

Jak doručuje pošťák u vas?


Doporučené příspěvky

Mně takhle na začátku pandemie někdy v dubnu doručovali Kettlebelly. Dva, těžký, takže to rozhodili do dvou balíků a nemůžou doručit jeden bez druhýho. Akorát že někde u svozu na depo se vždycky balíky rozdělily a pak už to nikdy nedali dohromady. Takže to vyšlo asi až napočtvrtý, kdy ty balíky k sobě raději fyzicky přilepili. No co vám budu povídat, bavil jsem se představou jak s tím 70kg balíkem musí manipulovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně takhle na začátku pandemie někdy v dubnu doručovali Kettlebelly. Dva, těžký, takže to rozhodili do dvou balíků a nemůžou doručit jeden bez druhýho. Akorát že někde u svozu na depo se vždycky balíky rozdělily a pak už to nikdy nedali dohromady. Takže to vyšlo asi až napočtvrtý, kdy ty balíky k sobě raději fyzicky přilepili. No co vám budu povídat, bavil jsem se představou jak s tím 70kg balíkem musí manipulovat.
Njn, když je v palici nasráno, nepomůže ani svěcená voda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Česká pošta u nás balíky výborně (to opravdu). Už jsem tu někde psal, jezdí k nám dva skvělí řidiči.

No a doporučený listovní zásilky taky na výbornou, poctivě každé oznámení, že mám dopis na poště, je ve schránce, i když jsme celý dny já nebo žena doma. Takže si chodim pro psaní mezi ty lidi, co si stojej na vánoční balíky na poštu. Buď máme novou doručovatelku nebo je ta naše stará skvělá nemocná (což bych jí fakt nepřál) nebo to nesměj osobně předávat. Co ale nechápu, že nic z toho nevidim v poštvním systému ve svém účtu, kam mají tyto oznámení (a současně do mailu) chodit 😞 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, warann napsal:

Tak nakonec doručili činel. Zbytek je neznámo kde. Pecka. 
 

 

Ve který fázi procesu došlo k rozdělení na několik balíků? U prodejce, tzn máš více objednávek nebo u doručovací služby, tzn. balík je označen třeba jako 1z4? Pokud je to druhý případ, nechápu že tě nechali to převzít. Já to tenkrát vyřešil tak, že jsem se s prodejcem dohodl ať si to s doručovací službou vyřeší jak chce a pošle mi to znovu tolikrát, kolikrát bude potřeba. Problém byl, že u třetího pokusu došly kettlebelly na skladě, takže se muselo počkat, až se aspoň něco vrátí z depa doručovací služby k prodejci ))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ragu - byla to jedna objednávka, je to sada bicích, tak jak ji nabízejí, tedy bez jakýcholi modifikací, za jednu kupní cenu. K rozdělení došlo až následně, jak a kdy přesně teď nevím, ostatně komunikaci s nima má žena. Každopádně pro nás info, že to takhle rozdělili, vyplynulo až dnes, kdy nám přišla SMS, že to za půl hodiny budou doručovat (byť to mělo být až v pondělí). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...

DPD

Nepřijatý hovor do práce od kurýra tak volám zpět a domlouváme se,že do 15 hod. budu doma. On,že není poblém je kousek tak mi to tam hodí. Po půl hodině čekání volám kurýrovi a telefon vypnutý. V aplikaci " po vzájemné dohodě balíček doručíme zítra"

Jak ten mě nasral.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, vraby napsal:

DPD

Nepřijatý hovor do práce od kurýra tak volám zpět a domlouváme se,že do 15 hod. budu doma. On,že není poblém je kousek tak mi to tam hodí. Po půl hodině čekání volám kurýrovi a telefon vypnutý. V aplikaci " po vzájemné dohodě balíček doručíme zítra"

Jak ten mě nasral.......

To vis, ted, 50 tydnu pred vanocema uz to zase zacina bejt peklo, no. Navic, co bys chtel, za svoje penize 🙂

 

Upraveno uživatelem Murphy97
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, vraby napsal:

ZLATÁ POŠTA

Já ti dám zlatou poštu :D .... Zásilku sem objednal do práce (i když sem doma na homeoffice), kde jsou recepční celej den a zásilky přebíraj, aby pošta nemohla použít výmluvu, že adresát nezastižen. No a adresát opět nezastižen, uloženo na poště... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, jenom taková zkušenost, abyste počítali s tím, co vás může postihnout. Už druhý měsíc se dohaduji s poštou o ztracených hodinkách. Nepočítejte s tím, že když si uvedete cenu zásilky, že ty peníze v případě ztráty skutečně dostanete. Budete muset složitě dokazovat co v balíku bylo, aktuální tržní hodnotu, předkládat doklady o koupi apod. Pošta má na vyjádření 30 dnů, vy ovšem jen 14 a pokud se neozvete, tak už je to nezajímá. Vrátili jsme poštovné a neotravuj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Dantechno napsal:

Svinstvo. za co si tedy priplacis pri pojisteni? za moznost , ze dostanes penize zpatky?

Pokud to posíláš jako cenný psaní, tak to pojištění je např. už v ceně. Sry, nechci dělat advokáta ČP, ale prokázat hodnotu zásilky je logický požadavek, jinak by nebyl problém uvést, že zásilka je za 300 tis, s nějakou dobrou duší se domluvit na tom, že zásilka cestou zmizí a jít si pak na poštu pro třista papírů jako odškodnění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na co se ptají na hodnotu předem? To mě na tom vadí nejvíc, kdyby se na cenu neptali, tak to dovedu pochopit. Uvedeš cenu, oni ji akceptují, balík ztratí a pak se s nima dohaduješ. Kde jako mám sehnat požadovaný doklad o koupi u 40 let starejch hodinek?

Docela by mě zajímalo, jaký je rozdíl v reklamaci cenného psaní a standardní zásilky. Obávám se, že to bude obdobné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, Wanderer napsal:

Tak na co se ptají na hodnotu předem? To mě na tom vadí nejvíc, kdyby se na cenu neptali, tak to dovedu pochopit. Uvedeš cenu, oni ji akceptují, balík ztratí a pak se s nima dohaduješ. Kde jako mám sehnat požadovaný doklad o koupi u 40 let starejch hodinek?

Docela by mě zajímalo, jaký je rozdíl v reklamaci cenného psaní a standardní zásilky. Obávám se, že to bude obdobné.

Naprostý souhlas, to mě taky vadí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, lucid napsal:

Pokud to posíláš jako cenný psaní, tak to pojištění je např. už v ceně. Sry, nechci dělat advokáta ČP, ale prokázat hodnotu zásilky je logický požadavek, jinak by nebyl problém uvést, že zásilka je za 300 tis, s nějakou dobrou duší se domluvit na tom, že zásilka cestou zmizí a jít si pak na poštu pro třista papírů jako odškodnění.

Preco logicky? Ak maju dane poistne na danu sumu a ja ho zaplatim, tak aj keby som poslal prazdnu obalku... poistne som zaplatil, zasielku stratili, je logicke ze maju platit.

O navadzani na trestny cin nema zmysel sa bavit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, eskimak napsal:

Preco logicky? Ak maju dane poistne na danu sumu a ja ho zaplatim, tak aj keby som poslal prazdnu obalku... poistne som zaplatil, zasielku stratili, je logicke ze maju platit.

O navadzani na trestny cin nema zmysel sa bavit.

Logika se odvíjí od škody, která byla ztrátou zásilky způsobena. Pokud by sis nechal proplatit částku za prázdnou obálku a někdo takový, kdo by Ti to proplatil, by se našel (možná pošta na Slovensku takhle funguje, nevím), pak by Ti vyplacením částky vznikl neoprávněný majetkový prospěch v důsledku bezdůvodného obohacení, a ty jsi povinen tento prospěch vrátit poškozenému, jinak jednáš v rozporu s právem, tzn. pokud řekneš, že prázdná a ztracená zásilka stála 300 tis a není to přitom pravda, dopouštíš se podvodu, a když by Ti pošta řekla fajn, sorry, tady máš 300 tis, a ty sis ty prachy nechal, opět porušuješ zákon... Takže se nemusíme vůbec bavit o nějakém nabádání k TČ, protože pošta Tě svými podmínkami před podobným pokušením trestního jednání chrání sama :default_biggrin:.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...