Sanžím se hrát na kytaru a používám appku ultimate guitar tab - u některých songů jsou i noty pro bicí, jestli chceš, můžu Ti je vyexportovat do pdfek. Sent from my iPhone using TapatalkAnti-Nowhere League - So What - Pro.pdf
A pak se musis protahnout kolem jedne brany - je tam takovy mensi kopecek nez u ostatnich - kdyz prijedes po te prijezdovce od hlavni jak kreslil kolega, tak je to myslim druha brana po leve strane. Sent from my iPhone using Tapatalk
Vubec bych se té 2.5ky nebál. Měl jsem ji do nějakých 280tis. a krom spotřebáku jsem měnil jen 1x poloosu. Průser byly automaty a někomu praskaly výfukové svody. Hlavní problém byla dlouhá výměna oleje u většiny aut a 4x stočené km. Takže když někomu ve 200k odešel nikasil, auto mělo většinou reálně 700. Jak píšeš - max necháš udělat generálku. Ale pokud jsou km poctivé, pochybuju že bude třeba. A oproti 2.0tdi 103kw (biturbo je šrot) to alespoň trochu jede. Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja prechod na elekriku chapu, ropa jednou dojde a kdo nebude pripraven zazije stredovek. Otazka je, jak je to daleko a jak moc zbytecne na to eu tlaci, a jak moc proti tlaci staty ktere jsou defakto zivy jen z ropy... Sent from my iPhone using Tapatalk
Jak psal kolega. Častý problém s hlavou - je tam přídavné vodní čerpadlo, které rádo odchází, vršek se pak hřeje a může to špatně skončit. Bohužel nerozsvěcuje kontrolku motoru - pouze uloží chybu do jednotky motoru - je vidět na diagnostice. Viděl jsem už i zapečené písty u známého co nedbal hlášky o přehřívání vody. Sent from my iPhone using Tapatalk