Ahoj,tak mi to nedalo a ještě dnes jsem vyzpovídal starého pána... Takže příběh těchto konkrétních hodinek je následující:Kolega se v roce 1987 účastnil ,,záchranné mise" když na letišti v Milovicích nouzově přistál sovětský An-26 který vezl blíže nespecifikovaný důležitý materiál do východní zóny v Německu...letoun byl opraven,a na večerní ,,družbě"-což prý byla strašná chlastačka-daroval kapitán mému kolegovy svoje hodinky-stejné,ale prý jen s nápisem Poljot- jenže hodinky prý nedožily bílého rána-prostě se zastavily...takže aby nebyla ostuda kapitán slíbil privést jiné při příští zastávce tentokráte už do pražských Kbel kde kolega pracoval.Trvalo to prý asi měsíc,a kolega měl hodinky zpět..jenže,kapitán prý nesehnal stejné,k hodináři se nedostal...bla bla bla...tak prý daroval svoje osobní....Tot´vše. Tak mě tak napadá,že si kapitán letounu svoje originály šetril doma,a používal civilní verzi...nebo pro kolegu stačil nafasovat jiné z eráru...kdo ví... Ano jsou nerezové včetně tlačítek,a děkuji za poučnou reakci.Už se těším jak prokouknou až prodělají ozdravnou kůru-i když ta pravá pilotní špína..no jsem na vážkách Ještě mě napadlo,jak to že nejsou značeny třeba nějakým číslem na dýnku,pokud by to byly fasované originály,nebo to nebylo pravidlo?