Zdarec, moje "watch linie" se od TAG HEUER CARERRA (vlastnictví 3 roky) přes současně vlastněné BREITLING SKYRACER (2,5 roku) posunula opět o trošku dál a pořídil jsem si konečně už skoro rok okukované JLC MC Divong Chrono. Schválně jsem se díval a bylo to přesně 7.11.2010, kdy jsem je tady na fóru uviděl poprvé v jednom vlákně, kde jste (dnes už známýmu) radili jaký potápky za cca 10t USD. Od té doby jsem hledal cestu, jak si je pořídit a protože jsem profesí obchodník, tak beru jako sport domluvit si co nejnižší cenu ;-) Zkoušel jsem to u prodejců v ČR, přes Sherona v Blavě až po Dubai (kde mě obecně cenová politika dost zklamala a nakonec jsme se nedomluvili) až jsem na ně nakonec náhodou narazil na Ebay a včera si pro ně zajel do Berlína. Celou cestu zpátky jsem čuměl jen na ně, málem jsem to parkrát nedobrzdil.. ;-) Každopádně je fakt zajímavý, jak se člověku mění názory a styl, když si vzpomenu na dobu před 3 rokama, kdy jsem měl Breitling jako modlu a právě ta jeho okázalost a lesklost mě imponovala, protože hodně lidí Breitling pozná. Nevím kdy se to přesně zlomilo, ale najednou jsem chtěl o hodinkách všeobecně vědět víc než jen, že jsou manuály a quartzy. Nakoupil jsem si komplet starší ročníky časopisů o hodinkách a začal se postupně jako ve škole učit o jednotlivých elementech jako pérovníku, vlásku, materiálech, způsobech provedení atd. A najednou jsem zjistil, že už nemám potřebu aby kdejakej goldenboy v teplácích poznal, že mám Breitlingy, ale že naopak chci něco, co případně pozná jen ten, co to dokáže ocenit a ví o co go, ale hlavně, že to klidně nikdo poznat nemusí, protože je to jen o mým dobrým pocitu.. Proto jsem si vybral značku s tradicí jak kráva a tisícem vlastních strojků, o které 99,9% lidí v mým okolí nikdy neslyšelo a nikdy neuslyší.. ;-) Nicméně něco z té "okázalosti" ve mě stejně zůstalo, protože do budoucna pokukuju po HUBLOT 44 AERO BANG na oceli (ale dokud tam nebudou mít vlastní strojek, tak mám čas) no a pak třeba jednou AP ROO CHRONO taky na oceli nebo titanu, ale to je zase podmíněný průměrem 44mm (ale to je hudba vzdálené budoucnosti). Něco o zmíněných hodinkách: Jaeger-LeCoultre Calibre: 751D Movement: Automatic Pieces number : 272 Vibrations per hour : 28800 Power-reserve : 65 Hours Jewels : 41 Barrel : 2 Height : 5.65 mm Functions: Hour - Minute Date movement operating indicator Chronograph Hour counter 30-minute counter 60-second counter diving bezel Pulsimeter Case: Titanium Water resistance : 100 ATM ref gravee: 160,T,25 Chtěl bych poděkovat členům fóra za cenné rady, které mě pomohly jak při výběru, tak při nákupu.. Výše zmíněným BREITLING SKYRACER už nebrání nic v cestě za novým majitelem, jen co budu mít chvilku, tak je hodím do prodejního vlákna.. Dave