Přejít na obsah

Jindra_JLM

Členové
  • Příspěvky

    9
  • Registrace

  • Přítomen

Profile Information

  • Fanoušek značky
    Breitling, Rado, Garmin

Jindra_JLM's Achievements

Začátečník

Začátečník (2/8)

0

Popularita

  1. Ne , nemám. Jinak jsem udělal ve čtvrtek ten restart s reinstalací podle návodu a zatím, nechci to zakřiknout, vypadá, že to snad nějak funguje. Tak uvidíme.
  2. Tak pak to nechápu, protože když se kouknu na mapu trasy, kterou to nakreslilo podle GPS, tak to odpovídá, ale přesto ten údaj o kilometrech je nesmyslný.
  3. Ta trasa možná byla tím, že jsem měl pro aktivitu chůze, nevím proč, zapnutou 3D rychlost a 3D vzdálenost, tak to snad bude nějak OK, ale ty ostatní věci jsou totálně mimo. Teď zrovna mám na ruce -16 stupňů celsia. Dnes mi poslali z podpory Garminu postup na úplnou reinstalaci, tak to vyzkouším, že prý to většinou pomohlo a že se chystá update, který by měl chyby odstranit.
  4. Zdravím, prosím mám ještě jeden dotaz. Jakým způsobem si F3 hlídají přesný čas? Teď jsem si všiml, že jdou o cca 2 minuty napřed. Nastavení času mám nastaveno na automaticky, ne manuálně. Myslel jsem, že to dorovnají při synchronizaci, ale nic se nestalo. Psal jsem na podporu Garminu kvůli stejným problémům s novým kusem po reklamaci. Že znovu hrozně lítá nadmořská výška a teplota opět totálně nesmyslná a že se mi nezdá ani trasa, kterou hodinky změřily na vycházce se psem. Podle hodinek jsem za 17 minut ušel 5,7km, což je nesmysl. Podotýkám, že to bylo na otevřené pláni bez jediného stromu. Na to mi přišla tato odpověď: "Dobrý den, Velice se omlouváme za potíže. Daný problém s barometrem u Fenix3HR jsme již od většího množství uživatelů zaznamenali. Věcí se již aktivně zabývají vývojáři a pracují na opravě. Děkujeme za pochopení a velice se omlouváme za současné potíže," Nevím, jestli jsem výjimka, ale čekal bych odpověď minimálně na to, co jsem se ptal a následně postup, co s tím. Ten špatný čas mě teď dostal, to snad ani nebudu pánovi z podpory psát. A tak jsem se na ně těšil. Ale model HR dobrý, alespoň vidím jak mi vystřelí tepovka, když se na ně podívám a mám vztek .
  5. Tak nevím, po dvou dnech nošení vyměněných F3 sdělím svoje poznatky. Ukazatel nadmořské výšky to samé, co se projevovalo u reklamovaného kusu. Kalibrace a během 5-20 minut jsem z cca 300 m na 20.000 m??? V místnosti o 22 st.celsia a na ruce ukazují 13 stupňů. Jediné co funguje oproti minulému kusu je načítání GPS. Tak nevím, jestli je mám znovu odnést do Garminu, nebo mám ty chyby ignorovat? Vám všem se tyto údaje ukazují správně, připadá mi divné, že bych dvakrát za sebou měl peška na téměř stejný problém.
  6. Děkuji za radu, zkoušel jsem to, ale při tom jsem zjistil, že to funguje jinak. Při držení prstu nebyla žádná reakce, ale jak jsem tam šmoulal ten prst, tak jsem s tím seznamem sjel dolů, jako když třeba aktualizuješ maily, zavrtělo se kolečko a ty staré hodinky zmizely ze seznamu. Přesto děkuji za radu.
  7. Tak zdravím, jak jsem slíbil, dávám info k reklamaci F3, o které jsem psal. Po přesně 14 dnech info k vyzvednutí hodinek, nepodařilo se je zprovoznit ani v servisu a byl dodán nový kus. Tak ty snad už budou šlapat!!! S tím souvisí můj dotaz na Vás. Na webu garmin connect jsem ty původní hodinky odstranil a přidal nové, ale v aplikaci na telefonu, mám iPhone 6s se mi pořád ty staré objevují v zařízeních garmin a nepřišel jsem na to, jak je tam odsud dostat. mám tam prostě ty hodinky oboje. Když kliknu na ty staré, objeví se hláška "zařízení není připojeno", přidejte, abyste měli k dispozici všechny funkce, ale jak s nimi pryč, na to jsem nepřišel. Ničemu to tedy nevadí, ale kdyby to šlo, raději bych je tam neměl. Předem děkuji za rady.
  8. Budu informovat o výsledku reklamace.
  9. Tak než jsem se stihl pochlubit svými novými F3 HR a podělit se o zkušenosti, tak po 14 dnech nošení reklamace. Nejprve se zbláznilo ukazování nadmořské výšky, po kalibraci ať ruční nebo přes GPS následuje kalup na nesmyslný údaj (o tisíce metrů do plusu nebo mínusu). Další den se zbláznila teplota (na ruce ukazovaly hodinky teplotu pod nulou). Vyzkoušel jsem tovární nastavení, ale při nastavování už to nedokázalo nastavit čas podle GPS, když jsem to obešel GPS nefungovalo a ostatní popsané závady přetrvávaly. Mrzí mě to, protože těch 14 dní maximální spokojenost. Jsem zvědavý, jak bude probíhat reklamace. Doručeno do Garminu na Evropské.
×
×
  • Vytvořit...