Vracím se k vám s updatem situace ohledně nízké výdrže baterie. Hodinky jsem reklamoval u obchodníka, tím je Alza, ta mi je po přesně po 30 dnech vrátila se zamítnutou reklamací a odůvodněním, že se závada během servisu neprojevila. Ihned jsem se jal hodinky otestovat... Výdrž cca 40 hodin s měřením tepu a dvěma aktivitami po 30 minutách. Dokážete si představit jak jsem naštvaný. Ale nehážu flintu do žita. Abych si pořídil dostatek argumentů pro jednání s Alzou, vrátil jsem hodinky do továrního nastavení a nechal je plně nabité bez připojení k jakémukoliv zařízení ležet na poličce ac hodin. Tak nějak si představuji, že by je mohl technik testovat. Spíš si tedy myslím, že je ani nevybalili, ale dokažte to. Zkusil jsem kontaktovat přímo Garmin a zde je jejich vyjádření: Dobrý den, pokud zařízení nebylo zakoupeno od naší společnosti, není na něj z naší strany držena záruka. Případnou záruku a tedy i reklamaci je tedy třeba řešit s Vaším prodejcem a to dle jeho záručních podmínek a jeho reklamačního řádu. Jelikož tyto dokumenty jiných společností neznáme, nejsme bohužel opravdu schopni se v tomto směru nijak vyjádřit a z výše uvedených důvodů tedy nejsme ani nijak schopni zjistit/sdělit informace o Vaší reklamaci u Vašeho prodejce. Vracím se tedy zpět k Alze, zasílám jim stížnost a nesouhlas s výsledkem technika a řešením reklamace. Podpořil jsem to telefonním rozhovorem s jejich operátorkou, která stížnost zaevidovala a mimo jiné doporučila dvě věci... obrátit se na autorizovaný servis výrobce (začarovaný kruh, viz jejich vyjádření výše :-); nebo se mám prý obrátit na soudního znalce, aby potvrdil mé tvrzení a vyvrátil jejich, pokud ten bude na mé straně, tak pak prý mám vymáhat náklady na Alze. Čekám jak budou reagovat na mé stížnosti a pak se rozhodnu jak daleko to poženu.