Doporučuji zkontrolovat čepy hřídelek, zda-li na nich nejsou nánosy, stejně tak v ozubení. Dále hybnost spouště bití a aretací. Vyběhání závěsu kyvadla. Udělat držák na strojek, spustit mimo skříň a zkontrolovat krok. Akceleraci krokového kolečka, zda-li není tlumená, jestli údery do kotvy jsou po celém obvodu stejné, jasné, čisté, i při mnoha otáčkách. Zvláště sledovat při zastavování. Ladit krok a kotvu je to poslední. Doporučuji několik dní sledovat jak a proč to vlastně chodí. Potom zapomeň na kleště a jimi zvedat, nebo spouštět závěsy kotvy. Na to jsou jednoduché nástroje, kterými se to přesně a bezpečně nastaví, bez poškození strojku. Příliš zapuštěná kotva zvyšuje výchylku kyvadla a naopak. A nikdy se to neudrží v chodu. Správně zapuštěná kotva je s přesností nahoru/ dolů v desetinách mm. To už by asi nějakou praxi chtělo. Už nepatrně zvednutí kotvy nad správnou mez zvyšuje labilitu chodu a zvyšuje opotřebení kroku. Opak, do jisté míry platí také.