Tak kdyby citoval můj první příspěvek, bylo by to pochopeno správně.
Jinak ano. Pohybuji se v segmentu luxusního zboží, to je asi tak celé. Proto také můžu argumentovat a nejen tak tlachat... Hlavně pokud někdo považuje za zvláštní přístup obchodníka, který má nastaveny kritéria od někoho jiného, tak jsou výtky na něj, ať je to Dušák, Bechyně nebo Carollinum, úplně mimo. Zkuste napsat do PP, Rolexu a vysvětlit jim to lépe. ;-) Jinak i kdybych byl samotná "Dušáková" nebo "Bendlová", tak to zhola nic nemění na tom, že to není argument, jen jakási snaha o zesměšnění, když argumenty docházejí. Každý, kdo má jiný názor, je vlastně malá Bendlová nebo Dušáková? ;-)
Myslím si, že půjčování Rolexů atd. na koukání do obchodů můžeme škrtnout, pokud nemáme obchod v Monaku, stejně tak jako výměnu s jiným obchodem, už jen kvůli rivalitě, regulím nebo že nikdo jiný zastoupení nemá. Je to jakoby se někdo rozčiloval, že Scuderia Praha nemá Ferrari Italia zrovna s jeho oblíbenou barvou sedaček a když by musel dokonce počkat, protože Ferrari nemá výrobní kapacitu a před ním je spousta zájemců, to by byla teprve pohroma a hned by běžel zesměšnit ředitele Pergla na internet, protože je to přeci hlupák!:-)) Nakonec by se mu ještě vysmál kdyby zkrachoval, protože mu auta zůstali ve skladu, jelikož barva, typ...zájemcům prostě nesedí. Vždyt on by si je od Ferrari jen půjčil a kdyby to byl ležák, tak by jim je vrátil zpět.:-)) Takhle to prostě nechodí, luxusní zboží nejsou rohlíky, jejich prodej má určitá pravidla a bohužel i finanční aspekt věci. Ať už jde o Ferrari nebo PP. Nesmí to ovšem přerůst v to, že obchodník rozdává jen brožury, s tím souhlasím.
To celé, co jsem napsal můžete přeskočit, stačí se jen zeptat na jedno. Nechal by Rolex nebo dokonce Patek zastoupení někomu, kdo má zvláštní prodejní přístupy a neplní standarty?
Zaujala mě ovšem jedna věc a to jsou modely prodeje. Jak vyřešíte aspekt variability konfigurace hodinek, šíře sortimentu a samozřejmě jeho ceny, pokud by se šplhala řádově do stovek milionů? Nezapomeňte do toho zakonfigurovat vrtošivé zákazníky, protože 100 lidí má 100 názorů a také občasnou neochotu výrobců dodávat specialitky. Mrzuté že? :-)) Mám o tom něco nastudováno a rád se poučím:-)
Mimochodem ano, jsem vinen, hodinky nakupuji v Carollinu! :-))