Přejít na obsah

Seamastery 1970s

Schumi666

Doporučené příspěvky

Ak Ta mozem poprosit, zmaz obrazky ktore si prilozil, zmensi ich a priloz znova. Su priliz velke a pomaly sa nacitaju a celkovo zaberaju vela mista na serveri. Dakujem. (potom sa na tie tvoje hodinky velmi rad pozriem, teraz sa mi tie obrazky este nenacitali)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte!

před časem jsem si přes ebay koupil tyto Seamastery. Co si o nich myslíte? Zasloužím si pochválit nebo zatratit? :)

Nemají sice originální řemínek, ale jinak vypadají pěkně. Nechal jsem si je seřídit a šlapou jako švýcary...

No jsem z toho trochu rozpačitý, tohle pouzdro jsem viděl vždycky jen u Omega Geneve stejně tak dýnko je podle mě Geneve a ne Seamaster. Nicméně nejsem odborník ... určitě ještě někdo poradí.

Upraveno uživatelem koblih69
Odkaz ke komentáři

Jenom doplnim kobliha, takovehle Omegy jsem jiz mel, bohuzel nafocene nemam, tak jen pridam foto z webu ;) Nesedi mi k pouzdru ani cifernik ani rucky, ty mi neprijdou, ze by pochazely od Omegy (i kdyz muzu se mylit) ;) Ale kdyz se koukam na ten cifernik a napisy - prijde mi, ze v tom ma prsty nejaky kutil ;) Zde foto jak si myslim, ze by mely vypadat:

OmegaGeneve.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak mi to nakonec nedalo a otevřel jsem je. Bohužel, nemám foťák s makrem, takže fotka moc sdílná není. Ale strojek je 1022 jak psal Koblih69.

Hm, upřímně pokud byla cena dobrá já bych to nějak zvlášť nezatracoval. No tak je to prostě komplet Geneve s jiným ciferníkem a ručkama. To neznamená, že nebudou dělat radost. V Seamasterech by byl spíš tenhle kalibr. 1022 měla na můj vkus ( s ohledem aby to byl tenký kalibr ) nešťastně lehký rotor, který nedotahuje tak dobře jako 560 ... nicméně já mám dvoje Geneve a jsem spokojený.

post-1259-1225450064.jpg

Odkaz ke komentáři

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!