Sanches Odesláno 17. září 2009 Nahlásit Odesláno 17. září 2009 Zdravím vás pánové, bohužel jsem před nějakým tím pátkem zabrousil na tento web a zdůrazňuji bohužel :-)... (ale to asi všichni dobře znáte) Od té doby jsme neměl na ruce své staré quartzky a s napětím jsem čekal na svoje první automaty... a až dnes mi v poštovní schránce prosvítala výzva od čes. pošty o uložení zásilky. Jak blázen letim na poštu, cestou domů už pomalu škubu obaly a doma ... uf ta krása (co vám budu povídat :-) ) Sice mam toho do práce až nad hlavu ale už x hodin střídavě sleduju a posloucham svůj nový přírůstek... Z názvu už jste asi zjistili, že se jedná o X-windy od Hamiltonu a sice v červeném duchu s červeně obšitým silikonem (určitě všem dobře známé). Jediné co mě u těchto hodinek mrzí je malá sekundovka, s tím, že centrální funguje jako stopky... A tam směřuje můj (možná stupidní) dotaz... vzhledem k tomu, že jsem mechanický začátečník vás prosím o radu, zda může hodinkám nějak uškodit, pokud nechám stopky nonstop běžet a tím pádem si z centální udělám sekundovou ručičku... V poslední řadě jsem se chtěl podělit o pár info hledně nákupu - ten proběhl přes ebay a timeparadise a to naprosto v klidu a rychle, připlatil jsem si 10 $ za expresní dodání a za 10 dní od zaplacení je mam na ruce, takže paráda, navíc jako bonus potvrzenej mezinárodní záručák bez vyplněného data nákupu, takže můžu jen doporučit ! Díky za každou odpověď...
lastam Odesláno 17. září 2009 Nahlásit Odesláno 17. září 2009 no tak gratulace, hlavne ze se zasilka nezakutalela nekam v poste!
Sanches Odesláno 17. září 2009 Autor Nahlásit Odesláno 17. září 2009 díky, ikdyž pár dnů - bylo to dlouhý čekání :-)
Návštěvník Odesláno 17. září 2009 Nahlásit Odesláno 17. září 2009 (upraveno) díky, ikdyž pár dnů - bylo to dlouhý čekání :-) přečti si http://forum.chronomag.cz/index.php?showto...nutý+chronograf Upraveno 17. září 2009 uživatelem Roman I.